Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download PRSPCT XL17 PDCST mixed by Dub Elements representing the PRSPCT Main Area.


Tracklist:
1. GANCHER & RUIN - VICTIM - PRSPCT
2. LOWROLLER - PAYBACK TIME - PRSPCT
3. DONNY & DUB ELEMENTS - THE EVIL
4. SINISTER SOULS - SKULLSPLITTER
5. FRAGZ - TRACHNO (COOH REMIX) - YELLOW STRIPE
6. COUNTERSTRIKE & BONG RA FEAT. JONNY PETTERSON - POSSESSED - PRSPCT
7. EYE-D - MISSION STATEMENT - PRSPCT
8. GOLDBERG VARIATIONS - WHOOPI OF - PRSPCT
9 KATHARSYS & COOH - DARK RED - PRSPCT
10 LIMEWAX & THRASHER - PRSPCT WRECKING CREW ANTHEM - PRSPCT
11 I:GOR - TOTAL CONFUSION - PRSPCT
12 DJ HIDDEN - THE RAW UNIVERSE - PRSPCT
13 COOH & CURRENT VALUE - PRSPCT
14 HALLUCINATOR - DEATH WILL SET US FREE
15 BONG RA - MONOLITH (COOH REMIX) - PRSPCT
16 LOWROLLER VS LENNY DEE- HURRICANE - NEKROLOG1K
17 GANCHER & RUIN - AWAKE THE DEMON - YELLOW STRIPE
18 COUNTERSTRIKE & THE PANACEA - FREE MDMA - ALGORYTHM
19 DUB ELEMENTS, GANCHER & RUIN - CHICAGO XL - PRSPCT
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me alles mee van Dub Elements ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Valt me alles mee van Dub Elements ^^


Zijn ook gewoon bazen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Valt me alles mee van Dub Elements ^^


Zijn ook gewoon bazen hoor.

Pop Im (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Valt me alles mee van Dub Elements ^^


Zijn ook gewoon bazen hoor.

Pop Im (L)


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben een stel dikke tracks, zeker. Heb ze nu 3 keer live gezien en daarvan vielen de laatste twee keer heel erg tegen. Vandaar :) Maar met zo'n lijst wil ik toch best een kijkje gaan nemen op XL17, afhankelijk van de timetable of course.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Met zo'n lijst wil ik toch best een kijkje gaan nemen op XL17, afhankelijk van de timetable of course.


Dikke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 23:00 
 

shit wat een set :drool:

maar track 13 heeft geen titel of wat? die is echt heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
shit wat een set :drool:

maar track 13 heeft geen titel of wat? die is echt heel vet :D


Biohazard.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore