Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Hidden - Enclosed Sessions #1 - Ad Noiseam
https://soundcloud.com/adnoiseam/dj-hid ... -1/s-bW3OM

Tracklist:
DJ Hidden - Enclosed Sessions #1 - Ad Noiseam

First episode in a series of podcast recorded by DJ Hidden to present his third full length album, the "Enclosed" double CD which will be released on Ad Noiseam on October 28th, 2013.

More information about this album can be found at www.adnoiseam.net/adn173

Track List:

01. DJ Hidden - The Wanderer
02. DJ Hidden - Broken Seconds
03. DJ Hidden - Ghost Breath
04. DJ Hidden - The Words Below
05. DJ Hidden - The Narrators
06. DJ Hidden - The Ignorance
07. DJ Hidden - Drawn In
08. DJ Hidden - Here Lies The Confusion
09. DJ Hidden - Pareidolic
10. DJ Hidden - Scry 7734-5335-345
11. DJ Hidden - A Different Yesterday
12. DJ Hidden - Straightjacket
13. DJ Hidden - The Devil's Instant
14. DJ Hidden - The Dreamer
15. DJ Hidden - The Later After
16. DJ Hidden - The Devil's Instant (DJ Hidden's Other Side Remix)
17. Semiomime - Six Steps
18. DJ Hidden - Einstein
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee dingen:

1. Sinds wanneer is DJ Hidden hardcore? :huh:
2. Geen downloadlink = slotje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Downloadlink staat op de soundcloud als je goed kijkt. En ook als je bij hardcore releases kijkt zie je daar DJ Hidden - Enclosed bij staan. Dus ik heb een gegronde reden op dit hier neer te zetten :thumbup:

hardcore-releases/dj-hidden-enclosed-adn173-t38925.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Downloadlink staat op de soundcloud als je goed kijkt. En ook als je bij hardcore releases kijkt zie je daar DJ Hidden - Enclosed bij staan. Dus ik heb een gegronde reden op dit hier neer te zetten :thumbup:

Dat omdat iemand anders 20 pillen verkoopt aan een buitenlander voor 30 euro per stuk, mag jij dat ook doen? Geen gegronde reden dus.

En zag niet dat je kon downloaden (zit op mobiel) dus laat dat punt maar zitten dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dat wel een gegronde reden :P De rest is aan de mods :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort muziek hoort op dit forum thuis. Als daar dan geen plek voor is, moet het dichtstbijzijnde subforum gezocht worden, dus hier. Anders moeten we ook maar kappen Qult setjes onder Hardtrance te posten :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore