Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Dawasiknie pres. Hardcore #1
http://www64.zippyshare.com/v/15020205/file.html

Ik heb mezelf als doel gesteld om regelmatiger setjes online te gooien, minimaal eens in de maand. Dit is het eerste deel van wat hopelijk een hele lange reeks wordt :)
Vind het een leuke gevarieerde lijst geworden. Bij Dissonant Poetry is er helaas wat misgegaan, ik wilde de versie van Synapse en Sei2ure draaien maar pakte per ongeluk die van Ophidian en Ruffneck xd Hoe dan ook, enjoy!

Tracklist:
1. Tommyknocker - Learn From The Pain
2. Miosa - No More Jealousy
3. Distorted Revelation – The Horizon
4. Placid K - Destination (Catscan Remix)
5. Ruffneck & Mindustries - Xenofobia
6. Dyprax - Depths of Sin
7. Nosferatu - Hit n Run
8. Evil Activities – The Way I Am (Endymion remix)
9. Kasparov - Manga
10. The Viper vs Tommyknocker - The Prophecy Unfolds (Tha Playah remix)
11. Dione – Partystarter
12. Nitrogenetics – Tunnel Vision
13. Re-style - Asskicked (AniMe remix)
14. Neophyte - None Of Ya Left (Evil Activities remix)
15. Enzyme X - Dissonant Poetry (Second Verse by Ophidian & Ruffneck)
16. Promo – Unafraid
17. Traxtorm Gangstaz Allied – The Hardest (TRSE Creatures remix)
18. Inyoung & Dazzler - Keep The Pindasaus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,8,10,14,15 :worship:

i'll be back with comment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:23 
 

hmmm vind 'm minder dan de andere set van je ;) maar gaat wel mee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:40 
 
Donateur

Ik kan wel kijken naar die tracklist maar weet toch niet hoe die nummers gaan :D
dus ga hem gewoon weer mee nemen en dan hoor ik het wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere set hoor met tracks die je niet vaak meer hoort :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:14 
 
Donateur

het klapt er lekker over :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thx iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 10:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was lekker setje geen storende overgangen gehoord :-) nu is het de beurt aan je finale set :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hijs fijn :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:00 
 

gaat ook mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker setje, doet het voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:27 
 

had em geluisterd, vond em eigenlijk een beetje tegenvallen.
er zitten hier en daar wat mindere tracks in imo
maar qua mixwerk gewoon weer netjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
had em geluisterd, vond em eigenlijk een beetje tegenvallen.
er zitten hier en daar wat mindere tracks in imo
maar qua mixwerk gewoon weer netjes :thumbsup:

Welke vond je minder? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 00:08 
 

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:
had em geluisterd, vond em eigenlijk een beetje tegenvallen.
er zitten hier en daar wat mindere tracks in imo
maar qua mixwerk gewoon weer netjes :thumbsup:

Welke vond je minder? :$

eigenlijk vooral Placid K - Destination (Catscan Remix) en Ruffneck & Mindustries - Xenofobia
vond het ook raar dat je dze platen tussen de melodische mainstream platen heen draait eigenlijk, omdat je zo eigenlijk de energie en tempo helemaal uit de set haalt imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 00:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Xenofobia is wel een vreemde eend in de bijt wat dat betreft, maar Destination-remix vind ik er prima tussen passen. Die plaat is juist lekker energiek en melodieus :)

Ik vind een industrialplaat als Xenofobia ertussendoor gooien altijd wel wat hebben, t brengt toch altijd een lekker stukje vaagheid en variatie met zich mee. Maar ik kan me best voorstellen dat anderen het als storend ervaren omdat het contrast tussen mainstream en industrial wel groot kan zijn (moet ook zeggen dat Depths of Sin daarna niet echt een gelukkige keuze was om mee door te gaan ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:16 
 

Xenofobia is echt een dikke zieke achterlijke harde track :P :bomb:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore