Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:56 

Donateur

Download Dawasiknie - Hardcore (eerste set met gear):
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/97952500/file.html[/zippy]

Sinds een paar weekjes draai ik op gear. 2 Reloop RMP2 en een Reloop RMX-40 mengpaneel. Ging vanavond eens voor de grap opnemen proberen, toen dacht ik nou dan neem ik wel een hele set op :P
Doordat ik de nummers snel on the fly heb geselecteerd had ik bij een een hoop nummers niet echt tijd om de boel recht te leggen wat wel te horen is. Toch is het nog best redelijk gelukt, behalve de laatste overgang die gaat helemaal nergens over haha. Ben er iig best wel blij mee voor een eerste setje.

Hoor graag wat jullie ervan vonden :)

Tracklist:
1. Tommyknocker - Showtime
2. Art Of Fighters - I'm your Enemy
3. Masters Of Ceremony - Adapt Or Die
4. Weapon X - Planet Rocker
5. Meccano Twins - Breath
6. Ruffneck & Endymion - Justice
7. Amnesys - Back 2 Zero
8. Mad Dog - The Flow
9. Promo - Rising Out Of The Dark
10. Inyoung & Dazzler - Blast Mission
11. Neophyte - Grondleggers
12. Tha Playah & Nosferatu - Requiem Of The Fallen
13. Mekanika - No Music
14. Negative A & Counterfeit - Ritual Killing
15. Miosa - Destination Heaven
16. Weapon X - Coke Sniffer (Synapse remix)
17. Meccano Twins - Complex Man
18. Scan 7 - You Have The Right (D-Passion remix)
19. Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass
20. D-Passion - Realism (Promo remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:56 

Hardtraxxer

Word geluisterd! Hoe gaan de reloops trouwens? Ga ook gear kopen, maar weet nog niet welk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 08:55 

Donateur

Beetje lomp spul vegeleken met Pioneer, maar uitstekend spul voor de beginner. Alleen jammer dat de play-knop van mn linker speler niet helemaal meer meewerkt, maar die zal ik dan ff een weekje weg moeten brengen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

lijst ziet er leuk uit dus gaat mee en ben benieuwd hoe je eerst gear mix klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:35 

Hardtraxxer

Sowieso complimenten voor de tracklist :)
Ga hem ook zeker ff luisteren als ik tijd heb.

Edit: en nu had ik de tijd, dus bij deze:
Klonk goed, tempo zat er ook lekker in en elk nummer wel lekker snel doorgemixt :)
Over het algemeen viel het inderdaad niet erg op dat ze er soms een beetje naast lagen.
Eerste paar overgangen zijn lekker, dan van Justice naar Back 2 Zero is het wat minder. Back 2 Zero komt er wel heel hard en abrupt in, komt volgens mij ook omdat Justice niet als web te krijgen is en de vinyl versie redelijk zacht is. Overgang daarna is wel weer goed maar vervolgens is van The Flow naar Rising Out Of The Dark behoorlijk rommelig. Rising Out Of The Dark is sowieso niet echt een makkelijk nummer om in te mixen.
Daarna een beetje jammer dat Grondleggers voorbij komt, maargoed, dat is persoonlijke smaak, niks mis met de overgang verder :P
Rest van de mix heb ik iets minder aandachtig geluisterd maar daar viel me volgens mij niks vreemds op bij de overgangen, op de laatste overgang na dan ;)
Maar al met al, lekkere set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:25 

Donateur

Thx voor de feedback :D Kan ik wel wat mee!
Wat betreft Back 2 Zero, die is behoorlijk lomp qua kick vergeleken met Justice, daarom dat het idd niet zo erg fijn klonk.
Rising Out Of The Dark kende ik eigenlijk niet eens zo heel goed qua plaatopbouw, heb ik maar een beetje op goed geluk ingemixt :P Hij lag wel gelijk maar die Promo-kicks en kickrolls maken het inderdaad erg chaotisch.

Leuk om te horen dat je het wel kon waarderen iig :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore