Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Dawasiknie - Hardcore Session #5:
http://www61.zippyshare.com/v/24138005/file.html

Weer eens een hardcore-setje. Setje begint op 180 bpm dus het tempo zit er gelijk lekker in :)

Tracklist:
1. The Viper vs Neophyte - Coming Home
2. Alien T - I Am Not Perfect (Original mix)
3. Art Of Fighters & Endymion - Freaks
4. The Viper and G-Town Madness - Let it Bump
5. Tha Playah – On The Edge
6. Eastside Connection – Superiour Minds
7. Hellsystem - Blood
8. Kasparov - The Babson task
9. Neophyte & Tha Playah - Snitcher!
10. Meccano Twins – Dissolution
11. Tommyknocker – Hurricane
12. Amnesys – Underground Revolution
13. Art Of Fighters & Endymion - Plastic Surgery
14. The Viper & Evil Activities - Highest Ace
15. Angerfist & Predator - The Milition
16. Promo - Phreak Ya Speaka
17. Miosa - Destination Heaven
18. Hellsystem - Shut Up and Die (Angerfist Remix)
19. Endymion and Evil Activities - Vengeance
20. Ophidian And Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins VIP)
21. Amnesys - 4D Future
22. Negative A Ft. MC Justice - Breaking Barriers (Thunderdome Anthem 2010)
23. Unexist vs Mad Dog - Fight The Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoals gewoonlijk weer een lekkere lijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 8 tracks vind ik niet zo vet of heb ik te vaak gehoord, daarna; Lekkerr :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Eerste 8 tracks vind ik niet zo vet of heb ik te vaak gehoord, daarna; Lekkerr :thumbsup:

haalt niet weg dat de eerste 8 tracks toch wel gevarieerd zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat mee!! zoals altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste leuke tracklist, gaat mee voor in de trei morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian And Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins VIP) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 01:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thx iedereen! Zou leuk zijn als iemand nog wat opmerkingen zou hebben over de set zelf, mixwerk enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Thx iedereen! Zou leuk zijn als iemand nog wat opmerkingen zou hebben over de set zelf, mixwerk enzo :)

ik zal eens kijken, zal straks nog wel een keertje goed luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

17. Miosa - Destination Heaven
18. Hellsystem - Shut Up and Die (Angerfist Remix)
19. Endymion and Evil Activities - Vengeance
20. Ophidian And Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins VIP)
21. Amnesys - 4D Future
22. Negative A Ft. MC Justice - Breaking Barriers (Thunderdome Anthem 2010)

23. Unexist vs Mad Dog - Fight The Power

is de juiste tracklist ;)

Verder klonk hij goed, geen foutjes gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Thx iedereen! Zou leuk zijn als iemand nog wat opmerkingen zou hebben over de set zelf, mixwerk enzo :)


Ik zal er ff op letten voor je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 00:05 
 

lekker begin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 01:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
17. Miosa - Destination Heaven
18. Hellsystem - Shut Up and Die (Angerfist Remix)
19. Endymion and Evil Activities - Vengeance
20. Ophidian And Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins VIP)
21. Amnesys - 4D Future
22. Negative A Ft. MC Justice - Breaking Barriers (Thunderdome Anthem 2010)

23. Unexist vs Mad Dog - Fight The Power

is de juiste tracklist ;)

Verder klonk hij goed, geen foutjes gehoord :)

Bedankt voor het opletten haha, had het lijstje al gemaakt maar op het einde nog besloten om wat andere platen te draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:44 
 

deze week nog meerdere keren geluisterd, echt een heel lekker setje, daan!
supahtoll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik luister niet heel vaak hardcore en kan waarschijnlijk mede daarom mainstream het meest waarderen, dus vind vooral het begin lekker!

Dat liedje met die immeasurably vocals vind ik echt heerlijk , ook het liedje rond minuut 56 vind ik erg lekker
Kan ook niet heel goed beoordelen of het goed of slecht gemixt is, kan alleen zeggen dat ik niets hoor wat me totaal uit de mix haalt, dus prima! :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore