Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Dawasiknie - Hardcore Session #2:
http://www1.zippyshare.com/v/4369315/file.html

Hoi. Deze keer een hitjeslijst, gewoon al mn favoriete mainstream-nummers van de afgelopen maanden. Leuk voor om in de auto te hebben dacht ik :) Enjoy. En de volgende keer komt er gewoon weer een setje met wat oudere/hardere platen.

Tracklist:
1. Human Resource – Dominator (The Stunned Guys remix)
2. Mad Dog – A Night Of Madness
3. The Viper - Wasting Away
4. Distorted Revelations - Tear It Up
5. Noisecontrollers - Unite (Tha Playah Remix)
6. Endymion & Nosferatu - Face II Face
7. Korsakoff - Unrivalled (Re-Style Remix)
8. Endymion - Chaos
9. Kasparov - Here We Go
10. Art of Fighters – Nirvana Of Noise
11. Mad Dog vs Tommyknocker - Who’s the best
12. Enndymion & Nosferatu - Another Way Up
13. Angerfist - Riotstarter (State of Emergency Remix)
14. Negative A & Counterfeit - Self-Acclaimed Criminals
15. Endymion – Art (Placid K remix)
16. DJ Promo - Spineless
17. The Viper & Neophyte - Nothing to Lose
18. Endymion & Nosferatu - Judgement Day
19. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
20. Mad Dog vs Anime – Hardcore Machine
21. Art Of Fighters - Oh My Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal hem is beluisteren :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit, ga hem luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik weer thuis ben neem ik m mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thx weer iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij staat nu op, maat. En dan luister je zelf niet eens mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hij staat nu op, maat. En dan luister je zelf niet eens mee. :P

Ja ik had het te druk met "slapen" een verdieping boven :x
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore