Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Dawasiknie - Hardcore Session #2:
http://www.multiupload.com/LLDLBX85U3
http://www66.zippyshare.com/v/18326627/file.html

Weer een hardcore-setje, de laatste keer was weer een tijdje terug dus ik dacht ik doe maar weer een nieuwe :) Enjoy!

Tracklist:

1. Evil Activities – Extreme Audio
2. Art Of Fighters vs Tommyknocker – Follow Me
3. Masters Of Ceremony – Adapt Or Die
4. Nosferatu – Bustin The Crowd
5. Weapon X – Come For Blood
6. Distorted Revelation – Tear It Up
7. Ruffneck & Nosferatu – Soul Shock
8. Endymion - Bio
9. DJ Mad Dog – A Night Of Madness
10. Neophyte – Put It To Music
11. Arjuna & Beyonder – Shoot That MF! (Negative A remix)
12. Mekanika – Sound of Mekanika
13. Tha Playah – The Explained
14. Angerfist – In A Million Years
15. Hellsystem feat. Tieum – Time To Prove
16. Amnesys – Slash Com
17. Rayden – Ultimate Baxtard (Juanma remix)
18. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise
19. Negative A – Undesirable
20. Synapse – DMT
21. Partyraiser vs Triax – Assassins (Nosferatu’s One Shot remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dat ziet er fingerlickin' goed uit :thumbsup: Inclusief Nirvana of Noise! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 00:23 
 

hele lekkere lijst! neem 'm morgen mee als ik op me andere pc zit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere opbouw! :P Ook even luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke TL! vanavond even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:02 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
Project 141 schreef:
Dat ziet er fingerlickin' goed uit :thumbsup: Inclusief Nirvana of Noise! :worship:

de full?
die vocal op t laatst, is echt lache:P

on: ff meenemen dan maar, TL ziet er leuk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:08 
 

mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was een lekker setje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ga hem luisteren :) die DWIN heeft er verstand van jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:28 
 

en jahoor, zwaar dikke set manneke!
veel tracks die ik niet elke dag hoor, dus goed bezig! :bomb: :thumbsup:
mixwerk natuurlijk ook weer in orde bij jou he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een vette set :worship: echt heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorige was ook fijn, gaat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:18 
 
Hardtraxxer

Ja, hele lekkere set hoor! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore