Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu al een goed jaartje bezig met het mixen en klooien met DJ Software zoals VDJ, ik weet ondertussen aardig hoe een track is opgebouwd en hoe het in zijn werk gaat. Ben er ook achter gekomen dat deejayen mij behoorlijk aanspreekt en dat ik er geld voor over heb om er dieper op in te gaan. Tijd voor mijn eerste aankoop van "DJ Gear" dus :P

Echter weet ik niet zo heel veel van de echte booth en heb ik wat advies nodig van jullie Hardtraxxers :$ Mijn eerste aankoop moet iets degelijks zijn voor een goedkope prijs, al gauw zit ik dan aan Hercules te denken de MP3 E2 bijvoorbeeld, voor 90 euro heb je dan al wat degelijks maar goed ik weet niet echt wat de nadelen en voordelen hiervan zijn en misschien er wel betere dingen bestaan. Die Hercules mixers zijn erg compact met VDJ en aangezien ik daar het laatste jaar flink wat mee heb geklooid is dat misschien ook wel een voordeel om het daarmee te gebruiken. Maar goed heb verder geen idee wat nog aan de goedkope kant zit buiten Hercules en misschien wel beter voor me is! Verder heb ik ook nog een headphone nodig , heb daar totaal geen idee van in welke categorie ik er een moet gaan kopen.

Ik heb niet echt een precies budget, maar ik wil voor enkele honderden euro's hooguit al klaar zijn gewoon om maar een degelijk begin te maken met het deejayen.
Ik ga sowieso geen aankopen doen op de "zwarte markt" als het aan mij ligt tenzij jullie mij anders kunnen adviseren, maar heb liever bij mijn eerste aankoop wat vertrouwelijkheid en garantie.

Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven wat ik het beste kan aankopen van een DJ Controller+Headphone , iets degelijks met kwaliteit in een goedkope prijsklasse liefst ook vermelden waar ik dit het beste kan bestellen/halen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

hier kan je deze vraag stellen een heel topic ervoor
djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
slotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
hier kan je deze vraag stellen een heel topic ervoor
djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
slotje


Ok sorry daar had ik over heen gekeken zal mijn post even kopiƫren naar daar :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner