Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Hardcore Mix Augustus:
http://www1.zippyshare.com/v/34499857/file.html

Tracklist:
1. Korsakoff – Close Your Eyes
2. Tha Playah – Bounce Back
3. Amnesys – Ctrl_D_Future
4. Nosferatu ft. The Viper – Hate On Yourself
5. Endymion & Nosferatu – Face II Face
6. Tommyknocker ft. Ian K – In The Shadow
7. Tha Playah – Walking The Line
8. Art Of Fighters – Nirvana Of Noise (Dominator 2011 Anthem)
9. Neophyte & Tha Playah – Snitcher
10. Mad Dog & The Stunned Guys – Nothing Else Matters
11. Korsakoff & The Viper – Re-Bottled
12. Nosferatu ft. Evil Activities – Sick Of It All
13. The Prophet – Pitch Black (Kasparov Remix)
14. Korsakoff – Pink Noise
15. Evil Activities & Endymion – Broken
16. Kasparov – Keep Going
17. Tommyknocker – Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
18. Neophyte & Tha Playah - Trasher

Niet perfect gemixt, maar vond hem wel de moeite waard om hem online te gooien.
Normaal draai ik hardstyle, dat is misschien ook te horen in het mixwerk ;)
Comments altijd welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Normaal draai ik hardstyle, dat is misschien ook te horen in het mixwerk

ook te zien aan de platenkeuze ;)
maar zal hem eens luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zijn heerlijke nummers, zit een prima drive in. Inderdaad commercieel, maar daar hou ik van bij hardcore :)
(hoeft niet zo ver te gaan als 'nobody said it was easy')
@Draidy: ik wacht je comments af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

beetje oppervlakkig, maar dat is jouw mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:56 
 

Project 141 schreef:
Kijk die 2 nummers heb ik al zo vaak gehoord, terwijl ik het ook nog eens geen goede tracks vind. Als de rest van je set nou fingerlicking goed was zou ik hem toch meenemen, maar je hebt ervoor gekozen een mainstream set te maken met ook een hoop nummers die al vaak genoeg gedraaid zijn. Dus het zegt meer iets over mij dan over jou ;)

en toen zei die niks meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:36 
 

Project 141 schreef:
Ja ik zeg niet wat jij ervan moet vinden ;) Alleen ik neem hem er niet door mee.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ging hier totaal niet om een discussie te winnen, alleen ik vind het oppervlakkig om een mix niet mee te nemen voor 2 nummers die je niet aanstaan, spoel je die toch verder. Het gaat mij om de feedback...
Maar voor de rest is dat dan ieders eigen keus en respecteer ik die keuze. Hoeft niet iemand daar nog eens op te gaan reageren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:46 
 

Sunrise8 schreef:
Ging hier totaal niet om een discussie te winnen, alleen ik vind het oppervlakkig om een mix niet mee te nemen voor 2 nummers die je niet aanstaan, spoel je die toch verder. Het gaat mij om de feedback...
Maar voor de rest is dat dan ieders eigen keus en respecteer ik die keuze. Hoeft niet iemand daar nog eens op te gaan reageren

Nou, je kan dit toch ook zien als een verbeterpunt voor toekomstige setjes?
Ik ben zelf ook geen groot fan van die nummers en die zorgen er dan ook voor dat ik em niet download.
Maar vooruit, ik zal em voor je mixwerk maar eens luisteren dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is lief van je :P
Ik zal dat punt dan inderdaad meenemen voor de volgende keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Dat is lief van je :P
Ik zal dat punt dan inderdaad meenemen voor de volgende keer :thumbsup:

Aangezien je veel hardstyle luistert...Broken is de Music Made Addict van de hardcore scene en Evil Acitivities de D-Block & S-Te-Fan/ Headhunterz van de hardcore scene. Misschien dat je het nu beter snapt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet ook wel hoe het zit, maar dan wil het nog niet zeggen dat de nummers slecht zijn.
Music made addict is een vet nummer, maar ik zal ze voortaan achterwege laten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:14 
 

Overgangen: [naar dit nr]
2. Tha Playah – Bounce Back
Deze overgang klinkt niet heel erg lekker, je hoort duidelijk 2 tracks door elkaar spelen :/
Ze mogen misschien wel gebeatmatched zijn, maar omdat de melodieën door elkaar lopen wordt het 1 groot rommeltje...

3. Amnesys – Ctrl_D_Future
Deze overgang is een stuk beter als de vorige: netjes rustig doorgemixt.
Beide tracks zijn hier dan ook wel fijn voor om te mixen volgens mij :P
[beetje raar dat je tijdens deze track [in het begin al] stukjes van Hate On Yourself laat horen :/

4. Nosferatu ft. The Viper – Hate On Yourself
Best aardige overgang, maar hier en daar net wat te rommelig, weer door de 2 melodieën.
Stukken beter als de 1e overgang wel, je moet er naar luisteren om het foutje te horen.

5. Endymion & Nosferatu – Face II Face
Heel nette overgang!
Deze ging erg lekker :thumbup:
Jammer alleen dat je Hate On Yourself zo abrubt laat eindigen, dat verpest de hele mooie overgang dan helaas weer :/ Beter had je dan de timing wat veranderd of laden uitfaden [als dat mooi klinkt]

6. Tommyknocker ft. Ian K – In The Shadow
Mjah, hier ook weer niet heel erg lekkere overgang: teveel tegelijk door elkaar :(

7. Tha Playah – Walking The Line
Netjes ^^

8. Art Of Fighters – Nirvana Of Noise (Dominator 2011 Anthem)
Wederom netjes :thumbsup:
Stukjes makkelijker wel met zon lege intro mixen ;)

9. Neophyte & Tha Playah – Snitcher [die break :bomb: :bomb: :bomb: ]
Muah niet echt lekkere overgang, maar er zaten geen fouten in.

10. Mad Dog & The Stunned Guys – Nothing Else Matters
Netjes.

11. Korsakoff & The Viper – Re-Bottled
Erg netjes, dat teasen had je ook nice gedaan :)

12. Nosferatu ft. Evil Activities – Sick Of It All
Deze vond ik echt dramatisch :( Voornamelijk omdat je Re-Bottled af wil kappen om zo door te laten lopen in Sick, maar je kapt em niet mooi af [tijdens een vocal], en daar komt nog eens bij dat het lijkt alsof de bass van Sick helemaal uit stond? Heel jammer. Later in de overgang waarbij alles over elkaar heen liep was het ook niet echt genieten.
Probeer wat betere timing te kiezen, bijvoorbeeld door een intro als die van Sick te skippen.

13. The Prophet – Pitch Black (Kasparov Remix)
Heel erg netjes!! :worship: Zonder twijfel beste overgang van de set :D

Heel jammer dat je tijdens Pitch Black gaat teasen met Pink Noise, dat vond ik wel een beetje zonde van dit vette nr ;) Iig het teasen in de climax dan.

14. Korsakoff – Pink Noise
Netjes ^^

15. Evil Activities & Endymion – Broken
Erg netjes :thumbsup:

16. Kasparov – Keep Going
Ook deze netjes, Broken eindigd abrupt, maar hier kan het voor de verandering wel :P

17. Tommyknocker – Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
Ook weer een nette overgang.

18. Neophyte & Tha Playah - Trasher
Aaaaaaaaaah, wat een zonde van dit nr :(
Waar Demolition en Trasher door elkaar lopen is gewoon 1 grote chaos... heeeeeeeeeeel erg jammer.
Je had dan beter Demolition even snel kunnen maken of trasher langzamer ofzo, maar niet zo samen gooien :/
Klopt het dat je op 56:00 ineens het tempo enorm omhoog gooit? Dit klonk niet echt lekker :(
Dat je het tempo aan het einde van Trasher omhoog gooit is dan weer wel lekker, maaaaaaaaaar je doet het veel te snel :/ jammer jammer jammer...

Hier en daar had je ook een pietsiebeetje beter op je gain mogen leggen, maar dat was niet hinderlijk.
En verder... meer oefenen, ik denk dat je qua timing nog wel veel kan oefenen, dus niet alleen intro outro mixen, maar andere momenten kiezen om te mixen, zodat de overgangen lekkerder klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KIJK hier heb ik wat aan. Enorm bedankt voor deze feedback, ga er zeker mee aan de slag :)
Zoals gezegd is hardcore niet mijn number one style om te mixen, vind het af en toe gewoon leuk om te doen.
Ben met je eens dat niet elke overgang even lekker klinkt, komt denk ik ook door de nummerkeuze ;)

Deze feedback waardeer ik zeer, top :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:07 
 

Sunrise8 schreef:
KIJK hier heb ik wat aan. Enorm bedankt voor deze feedback, ga er zeker mee aan de slag :)
Zoals gezegd is hardcore niet mijn number one style om te mixen, vind het af en toe gewoon leuk om te doen.
Ben met je eens dat niet elke overgang even lekker klinkt, komt denk ik ook door de nummerkeuze ;)

Deze feedback waardeer ik zeer, top :) :thumbsup:

Graag gedaan ^^
:thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore