Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Hardcore Herfst Mix:
[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/51822326/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Tha Playah - On The Edge
2. Nosferatu & Endymion - Judgement Day
3. Tommyknocker - In The Shadow
4. Nosferatu - Leave Me Forever In The Dark
5. Neophyte - Live & Loud (Neophyte & Tha Playah's Loud Mix)
6. Outblast - Masters Symphony (Angerfist Remix)
7. Noize Suppressor - Master Of War
8. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise (Dominator 2011 Anthem)
9. Noize Suppressor - On Your Knees
10. The Prophet - Pitch Black (Kasparov Remix)
11. Mad Dog & D-Passion - Power To The People
12. Art Of Fighters ft. Nico & Tetta - Shotgun (AOF Reloaded)
13. Noize Suppressor - That's The Way
14. Amnesys - System Crash
15. Nosferatu & Endymion - Another Way Up
16. The Stunned Guys & Amnesys - Symphony Of Sins
17. Art Of Fighters - Dead End Street
18. Kasparov - Keep Going
19. Art Of Fighters - God's Fury
20. The Masochist ft. King Mathew - Get Retarded (Bass-D Refixx)
21. Meccano Twins - Ignite
22. Tha Playah - Clockwork
23. Art Of Fighters - Oh My Sun

Ik had vandaag zin om een hardcore setje te knallen. Bij deze dus. Hier en daar wat schoonheidsfoutjes, maar ik ben dan ook geen hardcore, maar hardstyle DJ. Toch wel tevreden en knalt wel lekker door.
Ik weet dat het een mainstream set is, maar toch wilde ik hem met jullie delen.
Comments zijn altijd welkom natuurlijk.

http://twitter.com/DJBlackSunrise
http://partyflock.nl/artist/62068:Black_Sunrise.html
http://icebookings.nl
http://fear.fm
http://soundcloud.com/djblacksunrise8
Playing every Wednesday from 23:00 - 00:00 GMT +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen, dat ondanks dat het vooral standaard platen zijn, het wel de betere standaard platen, hoewel een beetje meer variatie qua producers niet gek zou zijn. Af en toe een plaat raar geplaatst (denk ik vooral aan Clockwork), maar goed, misschien 'klopt' hij wel wanneer ik hem hoor. Neem hem mee als ik achter mijn laptop zit vanavond, laat ik wel weten wat ik ervan vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het eens met de opmerkingen boven mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedankt heren, vergeleken met mijn vorige set is deze inderdaad wat zorgvuldiger uitgekozen.

@Steffnov: Clockwork inderdaad raar geplaatst, ik wilde hem graag draaien, maar was hem vergeten, toen maar besloten hem er toch een beetje op het einde in te gooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:56 
 

mee ^^
en geef je bestand de volgende keer ff een fatsoenlijke naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ach, kun je ook zelf wijzigen toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:01 
 

Sunrise8 schreef:
Haha ach, kun je ook zelf wijzigen toch :P

ja klopt :P

ik had je setje btw geluisterd, en hij is echt lekker!
lekker tempotje zit er in, goede tracks, knalt lekker door, prima set dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk setje, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bedankt voor de comments, nog iemand?? :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore