Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuchter > Alles.

In ieder geval op parties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wacht maar tot je wat heb gebruikt! :whistle: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:42 
 

roberttt schreef:
Speedcore :') :lol:

Idd, alsof ik in een houtzagerij sta oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:54 
 

hardcoresjors schreef:
Drokz: Altijd
Ophidian: Bijna nooit
:lol:
mijn mening tenminste waar weinig mensen het mee eens zijn :lol:

zal je bedoelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Nu moet je niet denken dat ik een fan ben van broken en sick of it all die graag met zn handen de lucht in zwaait als 1 van die meezing plaatjes komt, want dat ben ik helemaal niet :lol:


Ik hou daar wel van :P
Maar ook van Ophidian, Tymon, Negative A, dj Hidden, The Sickest Squad, de rest van de industrial crew, early hardcore en zelfs nog UK Hardcore..
van alle hardcore dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit was me toch een hele dikke set :bomb: gaat zeker mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:13 
 

http://www45.zippyshare.com/v/56325782/file.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore