Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download AniThing - Hard Compilatie:
320: http://depositfiles.com/files/jkomrxp9m
192: http://www3.zippyshare.com/v/67859187/file.html

Tracklist:
1. Deathmachine - Imitations
2. Negative A & Counterfeit - Hypnotize The Weak
3. Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
4. Dione vs. Negative A - Raising Pain Fluids
5. Amnesys - Worldwide Crisis
6. Placid K - G-Member (Promo Remix)
7. Promo - Always Futile
8. Angerfist & Crucifier - Sensational Gargle
9. Na-Goyah & Kristof - Standing Still
10. Ophidian - Pegasus
11. Ophidian - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
12. Art of Fighters - Vulcano Action
13. Endymion - Abduction
14. Re-Style - Numb
15. Distorted Revelation - The Horizon
16. Hellsystem & Predator - 2012
17. Nosferatu & Mad Dog - Lack of Existence
18. Dyprax - Blast Them Out
19. Anime - Concentrate
20. Dione - Beat is Pumpin'
21. Placid K - Song of Madness
22. Na-Goyah - Faith
23. D-Passion - Indestructable
24. Meccano Twins - Ignite
25. Counterfeit - Agony
26. Project Omeaga - Lady Alzheimer
27. Bredasblar - Enjoy Your Life
28. Furyan - Maincore Overload
29. Outblast & Angerfist - Delusion
30. Tha Playah - On The Edge
31. E-Noid - Dx2r
32. Synapse - D.M.T.
33. TRSE Creatures Allied - Disposal of Outer Power (Eardrums on Blood Mix)
34. Tymon - Desolation
35. Negative A - Polymerase Chainreaction (Tymon Remix)
36. Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins Remix)
37. Tommyknocker ft. MC Justice - Nocturnal Rituals (Tieum Remix)
38. D-Passion & Unexist - What The Hell (D-Passion Remix)
39. Drokz - Shotta
40. s'Aphira ft. Hayogan - Rude Boy
41. Tha Playah - Call My Name
42. s'Aphira - Reason To Jump


eindelijk de zin gehad om deze set maken:P deze set is een soort 'compilatie' van de HC reeks 'Hard' die ik een tijd gelede maakte.
ik heb steffnov gevraagt of hij voor mij uit elke set (totaal 12 sets) 3 nummers wilde kiezen (en uit wat langere sets 6) dus de thumbs up voor de gekozen tracks gaan naar steffje :P
vind het zelf een goed gelukte set en vind m lekker wegluisteren, hoop dat jullie er ook zo over denken en laat weten wat je er van vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:29 
 
Hardtraxxer

Ik ben helemaal niet van de hardcore maar, op een enkele track na, gaat dit er heel aardig in! :thumbsup:

Twee uitschieters voor mij zijn toch wel die achterlijke mid-intro(?) bij 01:37:43, en met name 02:11:50 Welke tracks spelen er daar? met name die laatste krijg ik toch wel kippenvel van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Ik ben helemaal niet van de hardcore maar, op een enkele track na, gaat dit er heel aardig in! :thumbsup:

Twee uitschieters voor mij zijn toch wel die achterlijke mid-intro(?) bij 01:37:43, en met name 02:11:50 Welke tracks spelen er daar? met name die laatste krijg ik toch wel kippenvel van :worship:

De eerste is Outblast & Angerfist - Delusion, tweede is s'Aphira ft. Hayogan - Rude Boy

OT: Luister hem later nog wel een keertje in zijn volledigheid, kijken wat je ervan hebt gebakken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
De eerste is Outblast & Angerfist - Delusion, tweede is s'Aphira ft. Hayogan - Rude Boy

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Madbone schreef:
Ik ben helemaal niet van de hardcore maar, op een enkele track na, gaat dit er heel aardig in! :thumbsup:

Twee uitschieters voor mij zijn toch wel die achterlijke mid-intro(?) bij 01:37:43, en met name 02:11:50 Welke tracks spelen er daar? met name die laatste krijg ik toch wel kippenvel van :worship:

De eerste is Outblast & Angerfist - Delusion, tweede is s'Aphira ft. Hayogan - Rude Boy

OT: Luister hem later nog wel een keertje in zijn volledigheid, kijken wat je ervan hebt gebakken :thumbup:


ik bak alleen goeie shit :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ja maar gebakken shit is nog steeds vies..


jij eet vaker shit? :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore