Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 07:51 
 
Hardtraxxer

Download Accelarator vs Re-Style LIVE @ Master of Hardcore - Vortex of Vengeance (24-03-2012):
http://ul.to/9imh84md
http://depositfiles.com/files/bicawtik5

Tracklist:
01. Re-Style - Get It Cracking (2011 refix)
02. Rudeboy & Accelerator - Insolent
03. Re-Style - Renovation
04. Weirdo & Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
05. ID
06. Accelerator feat. MC Alee - No Fear
07. Re-Style vs Outblast - Omnipotence
08. Accelerator ft. MC Nolz - Don't Stop
09. Re-Style - Asskicked (Anime remix)
10. Accelerator vs. Rudeboy - Against All Odds
11. Re-Style ft. Mercenary - We Go Back
12. Accelerator - ID (Recess Is Over)
13. Accelerator & Radiate - Open Your Mind
14. Re-Style feat. Nikkita - Assault On The Arena
15. Accelarator Ft. MC Syco - Broken System
16. DJ Fresh - Gold Dust (ID remix) (Probably Accelerator)
17. Accelarator - Can't Break Me Down
18. Re-Style - Hit You Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vreemd dat Thicker Than Blood (Vendetta 2012 Anthem) niet wordt gedraaid, zal wel te onbekend zijn voor het publiek..

Jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beetje standaard lijstje dit, jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
Vreemd dat Thicker Than Blood (Vendetta 2012 Anthem) niet wordt gedraaid, zal wel te onbekend zijn voor het publiek..

Jammer :(

Ze staan Live en Accelarator heeft daar niet aan meegewerkt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
BadToTheBone schreef:
Vreemd dat Thicker Than Blood (Vendetta 2012 Anthem) niet wordt gedraaid, zal wel te onbekend zijn voor het publiek..

Jammer :(

Ze staan Live en Accelarator heeft daar niet aan meegewerkt. :thumbup:

Oh idd, stom van mij, moet beter opletten lol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16. DJ Fresh - Gold Dust (ID remix) (Probably Accelerator)

Is een Re-Style bootleg. Bron: Hijzelf @ Thunderdome Radio 2 weken terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Intelligent being schreef:
04. Weirdo & Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)


dit blijf ik dan toch wel nog altijd een lekker nummer vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:08 
 

http://www66.zippyshare.com/v/41760149/file.html
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore