Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 07:53 
 
Hardtraxxer

Download Unexist vs Day-Mar @ Master of Hardcore - Vortex of Vengeance (24-03-2012):
http://ul.to/ljhu53go
http://depositfiles.com/files/nxx9qi0ki

Tracklist:
01. Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
02. Lloyd Feat. Lil Wayne & Andre 3000 - Dedication To My Ex (Miss That) (ID Mix)
03. Waldhaus - A Journey Through Time
04. ID
05. Dyprax Feat. MC Tha Watcher – The Statement Of Disorder (Unexist Remix)
06. Negative A - Meditation
07. Unexist & Promo - The Missing Chromosome
08. ID
09. ID
10. ID
11. ID
12. Day-Már - Feel Terror Cloud Your Senses
13. Unexist - Fistortion
14. Ophidian - Abandon
15. Unexist Feat. Satronica - Fuck The System
16. Drokz & DaY-mar - Unite
17. Unexist & DJ Mad Dog - Fight The Power
18. Counterfeit - Chasing Payments
19. ID
20. Drokz & DaY-Mar - Trust No One
21. Section Grabuge - Policia
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

lekkaahh lekkaahh :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk. Damn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die laatste is iets teveel van het goede :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:51 
 
Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
die laatste is iets teveel van het goede :P

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:29 
 

Heerlijke set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:39 
 
Hardtraxxer

:worship: :worship: :worship: :drool: :drool: :drool: that says it all!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
MacMichael schreef:
mrazura schreef:
die laatste is iets teveel van het goede :P

Hoezo?

Dat was geweldig, toen ze hem opzetten :D Kreeg meteen een lach op mijn gezicht, verschrikkelijke ragplaat :worship:

Jua idd. Hoopte dat er afgesloten werd met "Unexist will break your face" maar hier kon ik best mee leven :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:32 
 
Hardtraxxer

echt een dikke set was dit zeg :drool:
echt de enige van de main wat mij betreft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:33 
 

Policia, policia.. policia :yay:

Haha, deze site bracht een grandioze smile erop..
ook de enige die ik gevolgd heb op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:08 
 

http://www53.zippyshare.com/v/69627069/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:12 
 

Waldhaus - A Journey Through Time :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand welke track 4 is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Weet iemand welke track 4 is?


ID :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore