Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Wavolizer - Different Things (T3RDM0239)

Label: The Third Movement
WEB release: 06/04/2015

Tracks:
01. Broken Past
02. Different Things
03. The Unreliable (with Mi'A)

Samples:

Bron:
http://www.amazon.co.uk/Different-Thing ... B00UF4LK2S
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Die zag ik ff niet aankomen, wat een track :worship: Different Things (staat op de Hardshock cd) was wel leuk, maar dit os echt next level :love: . Vooral de overgang naar dat middenstuk is bizar...
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zou willen dat Wavo stopte met die gekke kraaktail die al sinds Imagination wordt gebruikt in bijna al z'n nummers, rest is namelijk altijd vet.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Op 175 is dit een wereld nummer met deze kicks. Op deze snelheid vind ik het een stuk minder :/
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dakpan wrote:Zou willen dat Wavo stopte met die gekke kraaktail die al sinds Imagination wordt gebruikt in bijna al z'n nummers, rest is namelijk altijd vet.
Hoewel ik het wat betreft Imagination met je eens ben (daar vond ik hem ECHT niet passen), vind ik de kick hier juist heel erg vet :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dit klinkt heel fijn. :yay: :yay: Different Things op de Hardshock CD ook, ben benieuwd naar een full version daarvan. Ook heel erg benieuwd naar een full version van die andere.

Naar mijn inziens komt Wavolizer in Industrial meer tot zijn recht dan in Hardstyle. Het geforceerde in zijn Hardstyle producties (dat het per se Hardstyle moet zijn) is weg en dat vind ik echt wat hebben. Mocht ik tóch nog naar Hardshock gaan ga ik zeker bij hem kijken!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Die climax man (L) De hele track sowieso :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
online now
Dit klinkt echt heeeeel vet :drool: Vanaf vandaag dit label maar in de gaten houden, wil me langzaam ook steeds meer in de Hardcore verdiepen namelijk.
D
Hardtraxxer
102 posts member since 2013
SL8492 wrote:Dit klinkt echt heeeeel vet :drool: Vanaf vandaag dit label maar in de gaten houden, wil me langzaam ook steeds meer in de Hardcore verdiepen namelijk.
Welkom in Hardcore land ;-)
Check eens de Files van labelbaas Promo.
Btw vette release van Wavolizer !
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Wat vet dit zeg... zou me bijna gaan verdiepen in dit soort muziek haha!!

Vocals wel heel toepasselijk sinds z'n switch van Theracords
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Different Things is echt vet. :loving:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
J oey wrote:Different Things is echt vet. :loving:
leukste tot nog toe imo.
M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
J oey wrote:Different Things is echt vet. :loving:
:drool: :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Magnetron wrote:
Ben ik nou de enige die vind dat dit op DJ Hidden zijn stijl lijkt? Want daar heeft Different Things veel weg van....
Nummer is niet verkeerd ofzo :P
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Beide erg tof. Ik moest even wennen aan The Unreliable maar na een keer of 3 luisteren vond ik hem echt heel tof. :D
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Broken Past

Op 5.50

Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Wat vet dit zeg... zou me bijna gaan verdiepen in dit soort muziek haha!
Wat houd je tegen dan? Hoewel Wavo goed bezig is, is dit nu niet zoveel beter dan wat bijvoorbeeld TOA (sowieso een grote inspiratiebron voor Wavo) altijd neerzet
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Steffnov wrote:
Rickzel wrote:Wat vet dit zeg... zou me bijna gaan verdiepen in dit soort muziek haha!
Wat houd je tegen dan? Hoewel Wavo goed bezig is, is dit nu niet zoveel beter dan wat bijvoorbeeld TOA (sowieso een grote inspiratiebron voor Wavo) altijd neerzet
Begrijp ik het nou goed Steffnov...zeg je dat de producties van Wavo beter zijn dan Toa? Want dat is wat ik op maak uit je quote
Ik hoop eigenlijk niet dat we een kopie van Hidden krijgen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
dave wrote:
Steffnov wrote:
Begrijp ik het nou goed Steffnov...zeg je dat de producties van Wavo beter zijn dan Toa? Want dat is wat ik op maak uit je quote
Ik hoop eigenlijk niet dat we een kopie van Hidden krijgen.
Dat begrijp je verkeerd :P was meer een insinuatie dat HS fans eerder een Wavo track zouden luisteren dan een TOA track, omdat ze Wavo inmiddels kennen. Tuurlijk zet TOA betere tracks neer dan een Wavolizer.

Misschien is het een Twentse uitspraak xd
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Oh, Schrok al.
Hier in het Westen begreep ik hem anders, ben blij dat we het eens zijn :P

Ik denk dat Wavolizer op termijn wel zeer goed kan worden want vind deze tracks zeker niet verkeerd hoor. Vooral voor een eerste hardcore release als ik me niet vergis.....
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
In principe was zijn eerste hardcore release die op Noisj met Undetected en Democracy, hoewel dat 140 en 155 BPM was. Maar dan baseer ik het eigenlijk alleen op label, ben niet zo van de hokjes, zeker niet als het enige punt om een oordeel op te baseren het BPM is. Ook bijvoorbeeld een track als Fragile is vaak gedraaid door hardcore DJ's. Maar goed, komt erop neer dat Wavo hier een paar leuke tracks neerzet en ik zeker benieuwd ben naar zijn toekomst.
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Wavolizer op de goede weg lijkt mij!
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Steffnov wrote:
Ja geen idee! Kom het nu ook toevallig tegen omdat ik Wavo nog geliked heb op facebook, en verder nagenoeg geen vergelijkbare producers. Denk dat het daar ook wel mee te maken heeft :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Welke mod kan deze ook even in de OP zetten?

Deze en Different Things vind ik de gaafste.
Last edited by Unknown on 31 Mar 2015 18:22, edited 1 time in total.