Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vooruit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo godverdomme zeg, die andere kicks in DIfferent things komen echt zo ineens KNAL in je gezicht... vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:03 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb hier persoonlijk dan weer niks mee :x
Onder welk genre valt dit dan eigenlijk? Industrial ofzo? (niet gelijk boos worden als ik er naast zit :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Ik heb hier persoonlijk dan weer niks mee :x
Onder welk genre valt dit dan eigenlijk? Industrial ofzo? (niet gelijk boos worden als ik er naast zit :P )


Industrial/Crossbreed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke release zo met Broken Past erbij ja! Heb deze al eerder gehoord, hij zit in Spoontech & Friends 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het BPM ligt mij iets te hoog en hier en daar is mij iets teveel distortion gebruikt. Daarentegen vind ik de climax van Broken Past dan weer geniaal en ook de break van Different Things vind ik sterk. The Unreliable doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Zou willen dat Wavo stopte met die gekke kraaktail die al sinds Imagination wordt gebruikt in bijna al z'n nummers, rest is namelijk altijd vet.

Ben daar ook geen fan van, mag van mij een stuk cleaner dan dit. Klinkt ook erg soft zo'n tail.

Voor de rest zijn dit lekkere plaatjes. Zal ze niet zo vaak afspelen, maar luistert wel lekker weg. Alleen zo'n intro als die van Reliable kan ik dan weer niks mee. Vooral niet met zo'n soort kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Past vind ik niet zoveel aan, die andere 2 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
was meer een insinuatie dat HS fans eerder een Wavo track zouden luisteren dan een TOA track, omdat ze Wavo inmiddels kennen.

Denk dat je hier ongelijk in hebt. De meeste hardstyle liefhebbers die Wavo kunnen waarderen, luisteren ook al industrial en zijn dus ook al bekend met TOA. Dan denk ik toch dat TOA de voorkeur krijgt van velen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 09:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nope, TOA is productietechnisch misschien wel beter, maar er zijn weinig TOA tracks die ik mooi vind terwijl de meeste Wavolizer tracks ieder jaar hoog op mijn lijstjes staan. Maar ik heb dan ook vrij weinig met Hardcore in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nope, TOA is productietechnisch misschien wel beter, maar er zijn weinig TOA tracks die ik mooi vind terwijl de meeste Wavolizer tracks ieder jaar hoog op mijn lijstjes staan. Maar ik heb dan ook vrij weinig met Hardcore in het algemeen.


Dus dan mag je het eigenlijk ook niet vergelijken Lyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:12 
 

oke dit vind ik dus een beetje te wazig
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore