Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geniaal gruwelijk dik album :worship: :loving:
Ga deze helemaal kapot luisteren, vind eigenlijk ieder nummer wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij komt deze nog steeds niet boven Promo en Noize Suppressor.
Kwaliteit qua producen ligt wel veel hoger. Maar qua nummers die ik vet vindt zijn Promo & Noize Suppressor hun albums toch beter. EDIT : Promo en deze misschien toch gelijk.[/quote]


hoe kun je promo en suppressor nou met toa vergelijken. 2 mainstream producers vergelijken met industrial [darkcore] producers. appels met peren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het Noize Suppressor album boven dit album verkiest is Mainstream duidelijk meer je ding dan Industrial. Het zij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Als je het Noize Suppressor album boven dit album verkiest is Mainstream duidelijk meer je ding dan Industrial. Het zij zo.


Dat weet jij natuurlijk van mij.

Ikzelf, en ik geloof dat ikzelf wel een betrouwbare bron ben, ben niet meer zo'n fan van TOA hun stijl als eerst.
Ik ben meer van de Industrial dan de mainstream. Noize Suppressor vind ik supervet omdat hij zijn eigen ruige soort mainstream heeft en zijn album bijna alleen maar dikke nummers heeft.

TOA neigt te veel richting crossbreed voor mijn likings. (Of wat voor stijl het ook mag wezen waar ze heen neigen) Ik vind dat gewoon niks aan.
Ik ben altijd meer van het overstuurde ruige industrial geweest. (Ophidian/Peaky Pounder/N-Vitral/Rude Awakening/Sandy Warez/Timetwister/Moleculez/The Relic)

Meer tracks op het NS album spraken mij aan dan TOA tracks op dit album. Want ik vindt eigenlijk alleen End Boss, de eerste 3 nummers en Backpack Wisdom en The Wandering Mind echt vet. De helft dus.

En Dave. Promo maakt niet alleen mainstream ten eerste, ten tweede ik vergelijk hun stijlen helemaal niet. Ik zeg gewoon dat ik meer nummers op het NS album vet vindt dan op die van TOA waardoor NS zijn album voor mij beter is.
Of heeft iedereen tegenwoordig geen eigen smaak meer?

Ik denk dat ik mn top 3 dan ook wel zo heb

1. NS
2. TOA
3. Promo

Omdat Promo zn album wel de vette nummers had maar de productiekwaliteit lag echt raar laag (zachte kicks vergeleken met de rest, was het grootste irritatiepuntje en ik dacht dat ik soms de bass miste in een track) Vindt ik toch die van TOA beter als je ook het aantal nummers in rekening neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis mee als je liever Mainstream hebt hoor. Hoef je niet zo moeilijk over te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Niks mis mee als je liever Mainstream hebt hoor. Hoef je niet zo moeilijk over te doen.


Het feit is dat ik liever industrial heb. En dat ik NS album beter vind ligt niet aan Industrial maar aan de stijl van TOA(Hun crossbreed (achtige) stijl bedoel ik daarmee).

Maar dat is mijn mening :)
Kan me heel goed voorstellen dat men dit als beste album beschouwd.
Originaliteit alom, dikke sounds, perfecte mastering, goede afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een behoorlijk aantal tracks die ik geen klap aan vind: Godspeed, Fabric of Life, Forest Children en The Strangers, en die laatste twee.
The Wandering Mind en A Perfect World zijn behoorlijk vet, en toppers vind ik Dream Denial, Cautionary Tale en Centipedes & Sentinels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo vind je The Strangers niet vet, dat is hardstyle. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks doen me echt helemaal niks :cool: Ik wil clean :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Twee keer volledig beluisterd maar dit is echt next level hardcore. Ik zeg dit niet alleen omdat ik een die-hard TOA fan ben. Vraag me af hoe welke artiest in de electronische muziek in de buurt moet komen bij dit album. :)

Weinig. Dat was met Peer To Peer Pressure al het geval (al was dat DNB/Crossbreed).
Wat hun allemaal voor sferen in hun tracks stoppen is te ziek voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De laatste 2 minuten van The Fabric Of Life zijn echt fenomenaal.

Echt elke track van dit album is uniek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen een bazenalbum :)

Godspeed.. holy shit wat een kicks :woot: Beste track van het album voor mij
A prefect world en Centipedes & sentinels op een gedeelde 2e plaats, wat bruut :worship:
The strangers, forest children en Dream denial vind ik ook heel vet!

Fabric of live vind ik wel leuk op het begin, Daarna zwak hij heel erg af.

De laatste 2 tracks doen me totaal niks, The wandering mind heeft naar mijn mening lelijke climax kicks en cautionary tale heeft een hele vervelende zoem in de bass bij mij thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict

The Strangers is wel mega gaaf. Lekkere stevige kicks en gewoon leuk nummer. Cautionary tale vind ik ook wel gaaf, experimenteel nummer. Godspeed en Forest Children vind ik ronduit saai.
Maar het hoogtepunt vind ik duidelijk Fabric of Life. Jezus wat een nummer zeg. Vooral wanneer je denkt dat 't hoogtepunt van het nummer wel voorbij is maar dan nog dat DnB stuk komt, wat heerlijk chaotisch is maar toch fijn is om te luisteren. Meesterwerk.
Rest nog niet genoeg geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Meesterwerk.


Dat sowieso :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Joykill schreef:
Strep schreef:
Meesterwerk.


Dat sowieso :surrender:

Het nummer, bedoelde ik.
Ongeacht de kwaliteit van het album, is niet alles m'n smaak dus voor mij is het album geen meesterwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 09:43 
 

d-nem kan beter muziek gaan luisteren waar niet af en toe een snare in voor komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
d-nem kan beter muziek gaan luisteren waar niet af en toe een snare in voor komt


Juist kuifje! Dat heb je helemaal correct -.-
Ik bepaal zelf wel wat ik luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:11 
 

D-Nemacyst schreef:
kaboem schreef:
d-nem kan beter muziek gaan luisteren waar niet af en toe een snare in voor komt


Juist kuifje! Dat heb je helemaal correct -.-
Ik bepaal zelf wel wat ik luister.


Het NS album beter noemen dan een album als deze kan alleen maar betekenen dat je gewoon niet van industrial houdt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
D-Nemacyst schreef:
kaboem schreef:
d-nem kan beter muziek gaan luisteren waar niet af en toe een snare in voor komt


Juist kuifje! Dat heb je helemaal correct -.-
Ik bepaal zelf wel wat ik luister.


Het NS album beter noemen dan een album als deze kan alleen maar betekenen dat je gewoon niet van industrial houdt :)


En het feit dat jij zo'n opmerking maakt kan alleen maar betekenen dat jij het iq hebt van een pinda.
Staat een stuk terug perfect uitgelegd hoe het zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwaar zieke shit dit :worship: Forest Children en The Strangers zijn de uitschieters, en dat terwijl ik zowat alle andere nummers ook genieten vind :loving: Zegt al genoeg over de kwaliteit van dit album lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cautionary Tale :loving: Wat een prachtwerk!

Geniaal album! Variatie, perfecte middenweg tussen sfeervol en hard zoals we gewend zijn van deze mannen, en bovenal natuurlijk de ongelooflijk hoge kwaliteit. Dit gaat zeker voor heel wat uren luisterplezier zorgen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ga er 2 halen.

Een om over heen te ejaculeren en de ander om te luisteren.


Moet dat nou die ranzige teksten. Wat een aangenaam teder uitstekende plaat volstaat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Na nog een aantal luisterbeurten vandaag kan ik m'n definitieve oordeel wel vellen.
Godspeed vind ik saai.
The Strangers heeft een lekkere lompe kick, vind ik wel een leuke track.
Forest Children gaat me echt iets te sloom. Saai.
The Fabric of Life is echt een episch nummer. Meesterwerk en beste track op 't album voor mij.
Dream Denial vind ik geen fijne kicks hebben en verder eigenlijk een beetje leeg. Ook nogal saai.
Cautionary Tale gaat wel. Opzich wel leuk maar zal 'm niet vaak opzetten.
The Wandering Mind vind ik erg gaaf. Experimenteel en vind de sounds gewoon erg lekker in deze track.
A Perfect World is niks voor mij, saai.
Centipedes & Sentinels is chaotisch maar wel fijn om te luisteren. Vind 't wel een gaaf nummer maar niet super.
Backpack Wisdom is na The Fabric of Life mijn favoriet op 't album. Lekker beuken en de hiphop samples tussen door vind ik grappig gedaan.
End Boss vind ik ook weer top in elkaar zitten. Flink tempo met toch veel sfeer er in, geniaal gedaan.

Sja, ik vind de tragere tracks gewoon wat minder (uitzonderingen zijn er natuurlijk), niet echt mijn smaak. De tracks die wat meer mijn smaak zijn vind ik ook wel echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Twee keer volledig beluisterd maar dit is echt next level hardcore. Ik zeg dit niet alleen omdat ik een die-hard TOA fan ben. Vraag me af hoe welke artiest in de electronische muziek in de buurt moet komen bij dit album. :)




Mindustries komt iniedergeval in de buurt met hun tracks, al blijft Toa natuurlijk wel de baas
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore