Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Open is vet, beetje onnodig om ook nog eens op Neophyte te releasen, maar goed...
Always Right remix komt voor mij nog niet eens in de buurt van het origineel. Lijkt een beetje terughoudend. Vooral de synth in de climax komt heel slap over. Voor de rest wel een leuk plaatje, wat we van Hellsystem kunnen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Open is vet, beetje onnodig om ook nog eens op Neophyte te releasen, maar goed...
Always Right remix komt voor mij nog niet eens in de buurt van het origineel. Lijkt een beetje terughoudend. Vooral de synth in de climax komt heel slap over. Voor de rest wel een leuk plaatje, wat we van Hellsystem kunnen verwachten.

nou sorry hoor maar ik verwacht echt wel veel meer van Hellsystem dan zo'n slappe remix.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
_theon_ schreef:
wat we van Hellsystem kunnen verwachten.

nou sorry hoor maar ik verwacht echt wel veel meer van Hellsystem dan zo'n slappe remix.. :/

Ik verwacht sinds The Doctor EP al niet veel meer van hem dan plaatjes die 'oké' zijn. Jammer want in de periode 2008-2010 was hij nog zo goed imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Open pakt me niet zo, melodie vind ik totaal niet bijzonder en de break is te cheesy imo. Snap niet zo wat iedereen zo goed vind aan die track. De remix van Hellsystem is wel aardig, maar niet iets memorabels verder. Hij heeft z'n beste periode ook wel gehad idd.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore