A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Full previews nu op zijn youtube kanaal.

Edit: heerlijk album, ik kan juist ook wel genieten van zijn mainstream. Heb het album wel gekocht ^^
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
STAN- wrote:Beetje cheap ass inderdaad dat er een hoop oudere tracks op staan. Maar als ik dat niet meereken en de tracks op zichzelf staand beluister, is het echt een prachtwerk. Ik ga 'm echter niet kopen.
Gratiessssss..... xd
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
creating the future en life from the other side remix is zo ontzettend dik :worship:
ben ik de enige die het origineel van inception by sound beter vind?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
MONSTER :worship:
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Abandon blijft voor mij nog een van de vetste platen ooit gemaakt! :loving:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
mrazura wrote: ben ik de enige die het origineel van inception by sound beter vind?
Dit ben ik met je eens. Ook live vind ik de break dan erg lang duren terwijl 2e deel van de intro (of hoe je dat ook wilt noemen) best vet is imo.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
3 echte nieuwe toppers op dit album. Creating the Future, End the Earth II & Monster remix. Ge-wel-di-ge platen.
Dan nog wat oudere plaatjes die ook fantastisch zijn, zoals Forgotten Moments & Abandon.

En dan nog een hele boel platen die ik niet zo goed ken of gewoon een stuk minder vet vind :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Draidy wrote:
mrazura wrote: ben ik de enige die het origineel van inception by sound beter vind?
Dit ben ik met je eens. Ook live vind ik de break dan erg lang duren terwijl 2e deel van de intro (of hoe je dat ook wilt noemen) best vet is imo.
Dat is wel waar wat je zegt, Steven, maar deze outro :drool: Beter maak je gewoon een editje met de 2e mid intro en deze outro :yay:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
The Skribbler wrote:
Draidy wrote:
Dat is wel waar wat je zegt, Steven, maar deze outro :drool: Beter maak je gewoon een editje met de 2e mid intro en deze outro :yay:
:thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Rain, samen met Stereotype - March To The Drums zijn voor mij toch wel de beste mainstream tracks van 2013.

Heerlijke zweverige melodie en een lekkere drive in de kick, die imo toch nog wel een beetje van diepe bass mist zoals in March To The Drums.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Moet deze nog steeds een keer luisteren. Komt er elke keer maar niet van.
A
stefan_helmond wrote:Moet deze nog steeds een keer luisteren. Komt er elke keer maar niet van.
Dit, helaas :P
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ophidian heeft een synthapella geüpload van End The Earth II

Ik vind 'm heerlijk. :loving:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
[quote="Andromeda"]Ophidian heeft een synthapella geüpload van End The Earth II

Die sfeeren zijn in zijn tracks zijn echt geweldig, samen met DJ Hidden [The Outside Agency] toch wel DE beste producers van de afgelopen tijd en aankomende tijd, :worship:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Heerlijk om te horen. Ook voor ETE II gestemd in de hardcore top 100. Alleen die transition van waar die climax in het origineel zit is aardig lelijk.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Iemand enig idee of de CD nog ergens te verkrijgen is voor een redelijke prijs? het enige wat ik kan vinden is eentje op discogs van 75 euro
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bol heeft de goedkoopste denk ik.

https://www.bol.com/nl/p/between-the-ca ... 021713157/

Ophidian zijn albums zijn collectors items. Blackbox en Betrayed By Daylight, de gehele set, ga je ook nergens vinden voor onder de 100 euro.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Broken Balance wrote:Bol heeft de goedkoopste denk ik.

https://www.bol.com/nl/p/between-the-ca ... 021713157/

Ophidian zijn albums zijn collectors items. Blackbox en Betrayed By Daylight, de gehele set, ga je ook nergens vinden voor onder de 100 euro.
Hmm, nog steeds best stevig. Ik begon inderdaad met een zoektocht naar Blackbox, maar dat was een onmogelijke missie.