Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
WOW :bomb: Wat een bazen track die Harlequin, Die Kick :loving:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
STAN- wrote:Creating The Future :worship: Wat heerlijk, wat heerlijk.
Is dit de opvolger van The Mine?

Kan ook niet vinden waar die te beluisteren is, ben benieuwd :)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Daveytl wrote:

Kan ook niet vinden waar die te beluisteren is, ben benieuwd :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Ordinary Joe wrote:End The Earth II, godver wat smerig
Hardtraxxer
275 posts member since 2010
last seen Dec 2017
ooow ooow oow...Creating The Future :love:

Abnormaal hoe vet ik die vind!!!!!!
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Creating The Future :worship: is eerder de opvolger van The Middle Childeren denk ik of Angel.
Last edited by dave on 08 Nov 2013 19:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Daveytl wrote:
Zo werd de track wel aangekondigd toen die in productie was, The Mine zoals hij in 2013 zou klinken ofzo. Hij heeft er alleen helemaal niks van weg, nogal jammer. Desalniettemin echt een gruwelijke track.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dakpan wrote:Zo werd de track wel aangekondigd toen die in productie was, The Mine zoals hij in 2013 zou klinken ofzo. Hij heeft er alleen helemaal niks van weg, nogal jammer. Desalniettemin echt een gruwelijke track.
Ik vind dat sowieso een beetje onnodig. The Mine wordt zelfs tegenwoordig nog vaak gedraaid dus er is echt geen behoefte aan "The Mine 2013" ofzo... Liever zoals ze het nu hebben gedaan, een compleet nieuwe track maken die goed in deze tijd past.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gruwelijk hoor die collab met Tapage :D
Komt niet eens in de buurt van The Mine, maar alsnog erg lekker.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Creating The Future :worship:

Harlequin vind ik ook erg leuk
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Daveytl wrote:Gruwelijk hoor die collab met Tapage :D

Als de collab met Tapage gruwelijk is volgens jou , [wat ik versta onder zeer goed], Hoe goed is dan The Mine dan wel niet als ie niet eens in de buurt komt
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
dave wrote:
Daveytl wrote:Gruwelijk hoor die collab met Tapage :D

Als de collab met Tapage gruwelijk is volgens jou , [wat ik versta onder zeer goed], Hoe goed is dan The Mine dan wel niet als ie niet eens in de buurt komt
Neem aan dat hij qua stijl bedoelt ;) al is The Mine ook echt een beestenplaat.

Vind tot nu toe Creating The Future, End The Earth II en Harlequin de beste, nog steeds echt zwaar benieuwd naar Inception By Sound VIP.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Steffnov wrote:Nog steeds echt zwaar benieuwd naar Inception By Sound VIP.
Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is dat gewoon die Qore 3.0 versie met een mid intro minder en gestoorde rolls en hardere snares in de outro erbij. Deze om precies te zijn:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Mr Lellebel wrote:
Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is dat gewoon die Qore 3.0 versie met een mid intro minder en gestoorde rolls en hardere snares in de outro erbij. Deze om precies te zijn:
Lijkt me sterk dat de VIP al tijdens Qore 2011 al is gedraaid :P maar Ophidian past zijn tracks altijd aan voor een live act, dus ga er vanuit dat de track in die vid een Live Edit is. VIPs hebben vaak toch een groter verschil.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
http://www.djophidian.com/

Nu ook Inception By Sound en Life Of Meaning erop :worship:

Edit: Inception By Sound is niet zoveel veranderd als ik het zo in de preview hoor? :huh:
Life Of Meaning vind ik trouwens heerlijk, gewoon goede mainstream :D
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen 15 days ago
top album word dit
weinig platen die tegenvallen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Mr Lellebel wrote: Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is dat gewoon die Qore 3.0 versie met een mid intro minder en gestoorde rolls en hardere snares in de outro erbij.
Precies dit.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Draidy wrote:
Mr Lellebel wrote: Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is dat gewoon die Qore 3.0 versie met een mid intro minder en gestoorde rolls en hardere snares in de outro erbij.
Precies dit.
Hmm, inderdaad dus. Beetje jammer dit.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Steffnov wrote:
Mr Lellebel wrote:
Lijkt me sterk dat de VIP al tijdens Qore 2011 al is gedraaid :P maar Ophidian past zijn tracks altijd aan voor een live act, dus ga er vanuit dat de track in die vid een Live Edit is. VIPs hebben vaak toch een groter verschil.
Je zat er zo hard naast.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Dat geef ik net 6 minuten voor je post aan. Maar bedankt voor de bevestiging :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Steffnov wrote:Dat geef ik net 6 minuten voor je post aan. Maar bedankt voor de bevestiging :thumbup:
Had je post gelezen.
A
Ik moet meer hardcore luisteren want hier krijg ik een snoeiharde leuter van
N
Vind het eigenlijk niet kunnen dat sommige tracks al heel lang uit zijn of gedraaid worden. Inception By Sound VIP is bijvoorbeeld nauwelijks een VIP te noemen op wat kleine details na (op wat kleine details en dat geroffel na de 2e climax na).

Ik vind ook dat dit album helemaal niets vernieuwends brengt. Een beetje de mainstream Ophidian van eerder maar dan in een nieuw jasje. Ik ben niet helemaal omvergeblazen eigenlijk. Er zitten wel een aantal lekkere tracks op, maar ben een klein beetje teleurgesteld.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Nerazzurro93 wrote:Vind het eigenlijk niet kunnen dat sommige tracks al heel lang uit zijn of gedraaid worden. Inception By Sound VIP is bijvoorbeeld nauwelijks een VIP te noemen op wat kleine details na (op wat kleine details en dat geroffel na de 2e climax na).

Ik vind ook dat dit album helemaal niets vernieuwends brengt. Een beetje de mainstream Ophidian van eerder maar dan in een nieuw jasje. Ik ben niet helemaal omvergeblazen eigenlijk. Er zitten wel een aantal lekkere tracks op, maar ben een klein beetje teleurgesteld.
Same. Leuk dat je bijna twee jaar aan een album werkt maar kom dan niet met met een 'VIP', remasters en collabs/remixes van meer dan een jaar oud.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Beetje cheap ass inderdaad dat er een hoop oudere tracks op staan. Maar als ik dat niet meereken en de tracks op zichzelf staand beluister, is het echt een prachtwerk. Ik ga 'm echter niet kopen.