Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Noisecontrollers - Unite (Tha Playah Remix)

Label: Q-Dance
Vinyl release: ???
WEB release: 25-6-2011

Samples:

Bron: Tha Playah's youtube account: http://www.youtube.com/user/djthaplayah
Last edited by _theon_ on 25 Jun 2011 12:49, edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Klinkt beter als de andere remix maar ik mis toch wat energie in de climax. Die synths en melo klinken in de break veel dikker dan de climax
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Zit wel een aparte flow in, eens horen hoe die morgen live klinkt
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2011
last seen Mar 2013
woooowwww die is echt vet man!!!! :bomb:
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
wat is dat voor 'n rare pitched kick op 1.38/1.39 :huh:
tis idd beter dan die Kasparov remix wat we hier tegenkwamen.
natuurlik ideaal met Tha Playah. Mainstream artiest, mainstream anthem.
vind m niet zo bijzonder :)
I
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2011
last seen Mar 2013
hanzOr wrote:wat is dat voor 'n rare pitched kick op 1.38/1.39 :huh:
Dat zijn playah's herkenbare fx kicks.. typisch hem en zeer vet.

Als je vaker naar zijn tracks luisterd hoor je ze meer, en ook steeds vaker bij andere producers;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik vin m lekker hoor ^^
A
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2009
Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Tha playah is een van de beste hardcore producers van nederland, maar deze track valt toch wel buiten zijn rijtje..
ik wacht met spanning af naar zijn nieuwe album, daar staat denk ik veeeel en veel beter materiaal op, waar menig producer nog van zal opkijken.

want het niveau in de hardstyle scene daalt met de minuut.. Q-dance heeft de hele hardstyle scene in zijn macht, vandaar dat de hardstyle ook langzaam steeds meer stil lijtk te gaan staan.
want bij elke track die uitkomt denk ik steeds vaker van hmm alweer die eeuwige screetch en dan weer zon breaky waar zo'n melodie met een lowcutoff opkomt.. zeer jammer.
daarintegen hoor je in de hardcore veel meer variatie kwa sounddesign ect, er wordt gewoon meer moeite gedaan voor een volwaardige hardcore track en daar vind ik deze niet echt bij horen.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
A-Nionic wrote:Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Tha playah is een van de beste hardcore producers van nederland, maar deze track valt toch wel buiten zijn rijtje..
ik wacht met spanning af naar zijn nieuwe album, daar staat denk ik veeeel en veel beter materiaal op, waar menig producer nog van zal opkijken.

want het niveau in de hardstyle scene daalt met de minuut.. Q-dance heeft de hele hardstyle scene in zijn macht, vandaar dat de hardstyle ook langzaam steeds meer stil lijtk te gaan staan.
want bij elke track die uitkomt denk ik steeds vaker van hmm alweer die eeuwige screetch en dan weer zon breaky waar zo'n melodie met een lowcutoff opkomt.. zeer jammer.
daarintegen hoor je in de hardcore veel meer variatie kwa sounddesign ect, er wordt gewoon meer moeite gedaan voor een volwaardige hardcore track en daar vind ik deze niet echt bij horen.
Waar heb jij het over? bedoel je die van neophyte?
tha playah heeft een jaar geleden ofzo nog walking the line gereleased kerel
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
hardcoresjors wrote:
A-Nionic wrote:Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Waar heb jij het over? bedoel je die van neophyte?
tha playah heeft een jaar geleden ofzo nog walking the line gereleased kerel
Hij zal de nieuwe release bedoelen, waar bijvoorbeeld On The Edge op zal gaan staan.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zeker niet verkeerd, hoewel ik de remix van vorig jaar van The Viper beter vind.
A
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2009
Tha playah is momenteel aan een album bezig...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019

it's all one big conspiracy.. Q-Dance is de antichrist.
BE GOOOOONEEE SATAN!!!
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
they'll all join the dark sideee

noesssssssssss :oh:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
A-Nionic wrote:Tha playah is momenteel aan een album bezig...
Tot je met een goeie bron komt heb je ons niet overtuigd

De enige hardcore artiesten die nu met albums bezig zijn zijn The Viper(Bron Neophyte records site), Neophyte(Wisten we al) Angerfist ( Interview met een of andere hard dance tv ) Tommyknocker zit er over na te denken ( Traxtorm site bij de aankondiging van mad dog zn album )
Donateur
last seen Mar 2017
Neophyte is er niet meer mee bezig.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
dawasiknie wrote:Neophyte is er niet meer mee bezig.
Wordt gebaseerd op een antwoord waarvan je niet weet of het zo is (denk ik).
Ik doel op dat bericht van: "Wanneer is het album klaar?" Neophyte: "2015 ergens".
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Trasher, Snitcher, Coming Home en Les Saboteurs waren toch al voor zijn album, of heb ik het nou verkeerd? (albums van Tha Playah en The Viper dan?)
Donateur
last seen Mar 2017
Nikkel wrote:
Wordt gebaseerd op een antwoord waarvan je niet weet of het zo is (denk ik).
Ik doel op dat bericht van: "Wanneer is het album klaar?" Neophyte: "2015 ergens".
Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
dawasiknie wrote:Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.
Zou wel erg jammer zijn en een dikke faal van Neophyte.
Is al de zoveelste keer dat het album wordt uitgesteld/ afgekapt...
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Nikkel wrote:
dawasiknie wrote:Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.
als het al de zoveelste keer is ben je het inmiddels wel gewent :thumbup:
gewoon niet meer verwachten dat het afkomt dan verbaas je jezelf als je hem ineens ziet hahaha :lol:
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
hardcoresjors wrote:
Nikkel wrote:
als het al de zoveelste keer is ben je het inmiddels wel gewent :thumbup:
gewoon niet meer verwachten dat het afkomt dan verbaas je jezelf als je hem ineens ziet hahaha :lol:
Als je alles in de gaten houdt, valt dat vies tegen! :P
Ik vind het niet heel erg hoor, maar lijkt me als DJ ook niet relax.
Begin je met in je hoofd een project, gaat het weer niet door (om welke reden dan ook).
Donateur
last seen Mar 2017
Heel simpel, hij heeft geen zin om dingen af te raffelen voor verplichtingen. Met zo'n album moet je je verplichten tot een bepaalde deadline waardoor je onder tijdsdruk wel eens minder zou kunnen produceren. Zoiets wil je als artiest ook niet. Nieuwe tracks voor zichzelf houden kan hij ook niet, begrijpelijk want als je iets heel vet vindt wil je het toch altijd zo snel mogelijk aan je publiek laten horen.

Of stel hij neemt alle tijd, dan moeten wij inderdaad tot 2015 wachten tot Trasher eindelijk een keer uit komt. Is ook niet relaxt voor ons.

Maar goed, heb ook een beetje het gevoel dat Jeroen t allemaal wel best vind na ruim 20 jaar volgas aan z'n carrière werken. Daarom is dat Mean Machine-project ook niet meer helemaal door gegaan. Hij wil gewoon lekker relaxt z'n ding doen. En daar is niks mis mee. Want wat kan hij nou nog meer bereiken dan hij nu al heeft gedaan als Neophyte? Eigenlijk niks...
D
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jeroen heeft zijn eigen inmiddels wel bewezen de laatste 20 jaar! 1 v/d beste producers die hardcore maakt!
Dus lekker zijn eigen ding doen!! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Da Hardbass wrote:Jeroen heeft zijn eigen inmiddels wel bewezen de laatste 20 jaar! 1 v/d beste producers die hardcore maakt!
Dus lekker zijn eigen ding doen!! :thumbsup:
zeker weten. via zijn muziek kennis gemaakt met hardcore :thumbsup:
maar nu weer OT