Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Viper z'n label is met neophyte records samengegaan, dat stond aangekondigt op de neophyte records website en in dat bericht stond ook dat The Viper met een album bezig is.

Neophyte heeft allang aangekondigt dat ie met n album bezig is maar als t m niet lukt is hij niet de eerste. ( Art Of Fighters )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:11 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Heel simpel, hij heeft geen zin om dingen af te raffelen voor verplichtingen. Met zo'n album moet je je verplichten tot een bepaalde deadline waardoor je onder tijdsdruk wel eens minder zou kunnen produceren. Zoiets wil je als artiest ook niet. Nieuwe tracks voor zichzelf houden kan hij ook niet, begrijpelijk want als je iets heel vet vindt wil je het toch altijd zo snel mogelijk aan je publiek laten horen.

Of stel hij neemt alle tijd, dan moeten wij inderdaad tot 2015 wachten tot Trasher eindelijk een keer uit komt. Is ook niet relaxt voor ons.

Maar goed, heb ook een beetje het gevoel dat Jeroen t allemaal wel best vind na ruim 20 jaar volgas aan z'n carrière werken. Daarom is dat Mean Machine-project ook niet meer helemaal door gegaan. Hij wil gewoon lekker relaxt z'n ding doen. En daar is niks mis mee. Want wat kan hij nou nog meer bereiken dan hij nu al heeft gedaan als Neophyte? Eigenlijk niks...


Waarom begin je dan aan zo'n project als je die instelling hebt, ik vind het nogal onprofessioneel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 15:27 
 
Hardtraxxer

A-Nionic schreef:
Tha playah is momenteel aan een album bezig...

en dit weet jij hoe? en niet zeggen heb ik van een vriend gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
A-Nionic schreef:
Tha playah is momenteel aan een album bezig...

en dit weet jij hoe? en niet zeggen heb ik van een vriend gehoord.

Heb ik van papa gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 19:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MIsschien begint ie wel n foto album, je weet t niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontopic: Ik vind het echt een baggertrack :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 18:52 
 

Live klinkt die echt vet :d
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore