Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophyte & Tha Playah - Time Bomb (NEO073)

Label: Neophyte Records
WEB release: Soon

Tracks:
01 Neophyte & Tha Playah feat. Alee - Timebomb
02 Neophyte & Tha Playah feat. Alee - Tijdbom
03 Neophyte ft. Mc Jeff - The Remedy #TiH

Samples:




Bron: Neophyte
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdbom is leuk maar die vocals zijn afgrijselijk, hoop dat het in het engels iets verdragelijker klinkt. The Remedy is erg vet en vind het erg gaaf dat Neophyte sinds Mainiak weer meer platen maakt op lager tempo (Precious Pain is ook een dikke track) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Out, Timebomb met Engelse vocals is vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:33 
 

Ik vond het juist best leuk met de Nederlandse vocals, al kan ik dat niet helemaal serieus nemen. Als je de Nederlandse versie kent, klinkt het in het Engels echt niet heb ik dan. De track zelf vind ik gewoon lekker. Vind het ook best onterecht dat Neophyte door de liefhebbers zoveel bekritiseerd wordt. Ja, hij heeft enkele overdreven commerciƫle tracks gemaakt, maar hij maakt opzich nog steeds wel lekkere plaatjes zoals deze. The Remedy vind ik ook een heel degelijke track. Die heeft een mooi early sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind neophyte nog steeds beregoed hoor. Deze release is ook dik in orde.

Helaas als men neophyte leest associeert men dit meteen met neophyte records en
helaas is dat label wat commerciƫler geworden (EA met name).

De platen van Jeroen zelf vind ik meestal echt nog heel dik. Deze release is ook
erg goed wat mij betreft. Ik ga ook voor de engelse timebomb :) en de remedy is sick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, Timebomb is wel vet op zich voor een keertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 10:27 
 
Hardtraxx Newbie

In het algemeen zijn engelse vocals in hardcore beter, maar neophyte is geval apart, daar hoort gewoon nederlands gebrul bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Artistic_HB schreef:
In het algemeen zijn engelse vocals in hardcore beter, maar neophyte is geval apart, daar hoort gewoon nederlands gebrul bij


Eh.. Nee.
Er zijn maar, met deze erbij, 6 nummers van Neophyte die Nederlandse vocalen hebben.
Muil Houwe, Recht Uit De Ondergrond, Adrenaline, Alles Kapot, Komen Wij Uit Rotterdam.

En Neophyte heeft 100+ nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grondleggers, Klaar Om Te Rossen, Alles Naar De Klote-remix, Bananenlied, Mellow Moenie Mauwe, Happy is voor Homo's, Sloop Die Speakers en ik denk dat ik nog wel een paar vergeet... Dus nee best wel een stuk meer dan alleen die
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Grondleggers, Klaar Om Te Rossen, Alles Naar De Klote-remix, Bananenlied, Mellow Moenie Mauwe, Happy is voor Homo's, Sloop Die Speakers en ik denk dat ik nog wel een paar vergeet... Dus nee best wel een stuk meer dan alleen die


Dat zijn de vocals van Euromasters, niet van Neophyte :P
Maar alsnog dat zijn nog steed 1/12 van de nummers ofzo.

Aggresieve vocalen en een doffe dreun waren altijd kenmerkend neophyte, maar van die kicks heeft hij allang af gezien.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore