Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 00:26 

Kraak... Piep...

dawasiknie schreef:
Niet erg vernieuwend allemaal, maar zeker niet slecht :) Hoop wel dat ie wat meer gaat variëren in de overige nummers want dit is wel echt het standaard Mad Dog kunstje wat ie al een paar jaar doet.

Kheb liever eigenlijk dat ie dat stijltje van 3 jaar terug houd. Als ie doorgaat met van die standaard mainstream van laast dan zondert hij zich niet meer echt af van de rest, die gitaarachtige synths en wat rauwere kicks.

Heb geen zin in nog meer angerfistertjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 01:31 

Donateur

Je kan je toch ook afzonderen op een andere vernieuwende manier. Zie Amnesys...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:32 

Hardtraxx Elite

Ik moet nog overtuigd worden, kick in A night of madness is mager en die melodie van BOB klinkt niet gaaf, kwaliteit is ook niet super trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:41 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Niet erg vernieuwend allemaal, maar zeker niet slecht :) Hoop wel dat ie wat meer gaat variëren in de overige nummers want dit is wel echt het standaard Mad Dog kunstje wat ie al een paar jaar doet.

Ik denk dat ie met zn collabs wel vernieuwing zal hebben, ik vind ze trouwens zeker niet verkeerd!
eindelijk weer wat maddog, is al lang geleden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:28 

Blazed schreef:
dawasiknie schreef:

Ik denk dat ie met zn collabs wel vernieuwing zal hebben, ik vind ze trouwens zeker niet verkeerd!

en waarom? omdat hij dan samenwerkingen maakt en de 2 stijlen gecombineerd worden en daarom (waarschijnlijk) klinken de tracks vernieuwend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:30 

D-Nemacyst schreef:
dawasiknie schreef:

Kheb liever eigenlijk dat ie dat stijltje van 3 jaar terug houd. Als ie doorgaat met van die standaard mainstream van laast dan zondert hij zich niet meer echt af van de rest, die gitaarachtige synths en wat rauwere kicks.

dat heb je meer met MOH records dat het veels te veel op angerfist lijkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
D-Nemacyst schreef:
dawasiknie schreef:

maar het is ook gwn zo imo dat de mainstream hardcore van tegenwoordig heel erg veel van elkaar weg heeft en Mad Dog had dat niet ;) ...dus hoop niet dat mad dog dezelfde kant op gaat en daarom hoop ik ook dat dit een gevarieerd album wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 02:55 

Kraak... Piep...

DarkSymphony schreef:
D-Nemacyst schreef:
dawasiknie schreef:

Joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:18 

Hardtraxxer

DarkSymphony schreef:
Blazed schreef:
dawasiknie schreef:

en waarom? omdat hij dan samenwerkingen maakt en de 2 stijlen gecombineerd worden en daarom (waarschijnlijk) klinken de tracks vernieuwend ;)

Beantwoord je nou je eigen vraag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 12:22 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
dawasiknie schreef:

hmmm ik luister toch dagelijks hardcore hoor en ik vind dat hij de laatste tijd tog wel echt goede dingen produced hoor,
en ik zal als ik thuis ben wel is de Previeuws luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 17:51 

vet!
lijkt me wel een vet feessie ook om naartoe te gaan :D :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:45 

Donateur

Oh ja ff titel aanpassen, album gaat A Night Of Madness heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:49 

Hardtraxxer

ben zeker benieuwd naar die amnesys collab :D
Citaat:
Alien T:
Just listened "Mad Dog & Amnesys - Game Over" i haven't word to describe it...I LOVE this track! about 10 hours ago via Facebook

Citaat:
DJ Mad Dog:
Next preview of my album ... Mad Dog & AniMe - Hardcore Machine and Mad Dog & Nosferatu - Lost....Soon on Traxtorm Records !!! about 15 hours ago via hellotxt.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 13:17 

Hardtraxx Addict

Blazed schreef:
Citaat:
Alien T:
Just listened "Mad Dog & Amnesys - Game Over" i haven't word to describe it...I LOVE this track! about 10 hours ago via Facebook

Citaat:
DJ Mad Dog:
Next preview of my album ... Mad Dog & AniMe - Hardcore Machine and Mad Dog & Nosferatu - Lost....Soon on Traxtorm Records !!! about 15 hours ago via hellotxt.com

Joepie :yay:
Kan echt niet wachten op dit album, ik denk dat ik hem sowieso aanschaf
als ik nog geld over heb na Hard Bass en Carnaval! :S Dure maand helaas
en kleine verdiensten hier, zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

Blazed schreef:
Citaat:
Alien T:

Citaat:
DJ Mad Dog:

zooooo benieuwd die collab met Amnesys die moet wel gruwlijk worden en die met AniMe wordt ook zeker niet verkeerd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:02 

Donateur

Ben vooral benieuwd naar Mad Dog vs Nosferatu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:07 

Blazed schreef:
Citaat:
Alien T:

Citaat:
DJ Mad Dog:

alle 3 erg benieuwd naar :thumbsup: hoop dat er 3 dikke tracks uitrollen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:14 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:05 

Hardtraxx Addict

Who's The Best doet me niet heel veel. WEl een leuke track
Hardcore Machine. Tering die klapt er gelijk al lekker op ;) En verder klapt ie gewoon heerlijk door
Lost die vocals vind ik niet zo best maar dat maakt nie uit de rest van t nummer is wel heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 15:37 

Hardtraxxer

Hmmm nog een paar dagen en nog steeds geen TL :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:25 

Donateur

Bovendien moeten er nog een paar tracks komen oa met Amnesys... tempo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Bovendien moeten er nog een paar tracks komen oa met Amnesys... tempo!

ja idd dit duurt allemaal nu wel heel erg lang...en dan moet je eens kijken hoelaat de samplers van het album nog op zich laten wachten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:16 

Hardtraxx Addict

Zal wel uitgesteld worden ben ik bang! :mad:
Als het maar 't wachten waard is, hoor je mij niet klagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:29 

Hardtraxxer

Brand new Mad Dog’s album “A night of madness” will be released on 21/03/2011 on digital format on hardtunes.com and double CD at your preferred music store.
And just a few hours to go for the official release party: friday 18 March – Time Out – Gemert (NL)
More infos: http://partyflock.nl/party/194814:Mad_D ... dness.html

Bron: Traxtorm.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:06 

Blazed schreef:
Brand new Mad Dog’s album “A night of madness” will be released on 21/03/2011 on digital format on hardtunes.com and double CD at your preferred music store.
And just a few hours to go for the official release party: friday 18 March – Time Out – Gemert (NL)
More infos: http://partyflock.nl/party/194814:Mad_D ... dness.html

Bron: Traxtorm.com

beter :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore