Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
D-Nemacyst schreef:
Als t maar niet zo irritant word als Awful Sound/The Flow/Next Level/Last Motherfucker

hahahahaha gozer.... :lol: The Flow was echt wel hard (niet bepaald mainstream) The Next Level is Darkcore (dus ook geen mainstream)
en Last Motherfucker is ook hard (maar die is wel meer mainstream) Awful sound ken ik niet eens :/ dus kan ik niet over oordelen
en je hoopt dat het album niet al te mainstream word..! en dan wil je niet dat er platen op komen als The Flow en The Next Level.. het zou juist geniaal zijn als die dat doet..
gewoon je eigen sound breed maken is alleen maar beter en je kunt dan veel meer varieën (ofso) tussen de tracks die hij uitbrengt ;)


Ik kan wel 1 miljoen tracks harder verzinnen dan the flow en The Next Level is ver van darkcore, vergelijk dat met iets van negative a & e-noid's nieuwe werk en je komt dichtbij iets wat darkcore/mainstream is.
Next level is gewoon een mainstream track met een raar synthje erop wat ik saai vind worden na al n paar seconden.

Principe van gitaar achtige synth en zoals iemand al zei zaag kicks

Als je echt iets darkcore wil dan moet je meer E-Noid's oude spul hebben, Darkcontroller, The Relic. DAT is darkcore. Mad dog totaal niet hahaha.

En The flow geen mainstream ? haha wat is jou idee van industrial dan ? :P Er zit een standaard kick in een een leuke melodie dat is toch echt mainstream.

Last Motherfucker heeft een irritant melodietje erin, my te happy.

Nummers die er wel in horen qua style zijn Disorder, Welcome down, Enter The Time Machine, Payback Time, So What About The, Kick That Shit, Pyramidal Attitude, Fire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dangerous en Nasty :worship: En Awful Sound vind ik ook een heerlijke track, vooral als je hem wat omhoog pitcht :thumbup: .

Van zn laatste release heb ik The Flow en Here Comes The Madness helemaal platgedraaid, waren gewoon 2 topnummers. Here Comes The Madness staat ook in mijn top 10 favoriete tracks. Next Level vond ik ook niks, geen drive en veel te weinig interessante inhoud.

Mad Dog is totaal geen industrial btw. Tymon, Synapse, Negative A, das indrustrial. Mad Dog verwerkt hoogstens wat invloeden daarvan in zn tracks. Maar dat maakt het nog geen industrial.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dangerous en Nasty :worship: En Awful Sound vind ik ook een heerlijke track, vooral als je hem wat omhoog pitcht :thumbup: .

Van zn laatste release heb ik The Flow en Here Comes The Madness helemaal platgedraaid, waren gewoon 2 topnummers. Here Comes The Madness staat ook in mijn top 10 favoriete tracks. Next Level vond ik ook niks, geen drive en veel te weinig interessante inhoud.

Mad Dog is totaal geen industrial btw. Tymon, Synapse, Negative A, das indrustrial. Mad Dog verwerkt hoogstens wat invloeden daarvan in zn tracks. Maar dat maakt het nog geen industrial.


Negative A & Synapse zou ik ook geen industrial noemen, Negative A is meer een crossover van darkcore en mainstream en Synapse van mainstream en industrial.

Artiesten zoals N-Vitral, Mental Wreckage, Tieum, Armageddon Project, Dep Affect, Enzyme X, Mindustries, The Immobilizers. Dat is allemaal puur industrial ( N-Vitral misschien wat meer de Industrial Techno kant op )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind zowel Negative A als Synapse te ontoegankelijk voor mainstream. Dat vind ik van bijv. Unexist ook. De kicks zijn veel "moeilijker" en harder en de rest is ook alles behalve mainstream. Het is niet voor iets dat deze artiesten vooral geboekt worden voor Industrial-feesten/area's. Het is misschien niet zo vaag als bijv. N Vitral (die produceert ook heel breed met veel invloeden van andere stijlen) maar voor mainstream vind ik het te vaag iig. Dat merk je ook als bijv. Day-mar zo'n crossover-setje draait met veel industrial. Dan haken heel veel mensen op een mainstage af. Is te moeilijk/hard/vaag voor ze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:44 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ik vind zowel Negative A als Synapse te ontoegankelijk voor mainstream. Dat vind ik van bijv. Unexist ook. De kicks zijn veel "moeilijker" en harder en de rest is ook alles behalve mainstream. Het is niet voor iets dat deze artiesten vooral geboekt worden voor Industrial-feesten/area's. Het is misschien niet zo vaag als bijv. N Vitral (die produceert ook heel breed met veel invloeden van andere stijlen) maar voor mainstream vind ik het te vaag iig. Dat merk je ook als bijv. Day-mar zo'n crossover-setje draait met veel industrial. Dan haken heel veel mensen op een mainstage af. Is te moeilijk/hard/vaag voor ze ;)

dit dus precies ^^ .
ON: Klinkt nu al master, eindelijk weer veel beuk werk.
erg benieuwd. maddog, amnesys of tha playah is nooit mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Blazed schreef:
dit dus precies ^^ .
ON: Klinkt nu al master, eindelijk weer veel beuk werk.
erg benieuwd. maddog, amnesys of tha playah is nooit mis.


Ik hoop ook dat het was is, we moeten het er tenslotte de komende twee jaar
mee gaan doen, zoals altijd in met de hardcore...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja maar in die tracks van synapse en negative a vind je meestal nog een op mainstream lijken de kick, een stuk cleaner. en de structuur lijkt er ook nogsteedds op.

Kijk naar nummers van die jongens die ik opnoemde, geen structuur, veel over gedistorte kicks, sloom tempo, veel kraak piep.

Als ik tegen mensen die veel industrial hardcore luisteren zeg dat synapse en negative a industrial
hardcore zijn zouden ze het er kijhard niet mee eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar ik denk dat je industrial dan best wat breder mag bekijken. Want mainstream is het overduidelijk niet, want het is geen muziek die afgestemd is op een grote groep binnen de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is mainstream ook niet :P Dat heet kaas/commerciele muziek.

Nitrogenetics & Dj D enzo zijn ook mainstream maar die liggen niet echt bij het grote publiek.
Zelfde voor The Wishmaster, Placid K, Promo(voor de helft), Sequence & Omnious, Accelerator & Radiate, Mainframe & Whiplash, Dione, Counterfeit en Lunatic & Miss Hysteria allemaal mainstream maar zoeken niet het publiek specifiek op.

Ik vind het geen industrial en geen mainstream daarom zeg ik gewoon altijd dat het een crossover is :P
net zo simpel als TOA dat zegt met hun D&B/Hardcore nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 01:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke in je crossovergedeelte kan ik me vinden, laten we het hierbij :P

Jammer dat Traxtorm en Mad Dog zich niet aan hun belofte houden. Ik wil gvd PREVIEWS! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oke in je crossovergedeelte kan ik me vinden, laten we het hierbij :P

Jammer dat Traxtorm en Mad Dog zich niet aan hun belofte houden. Ik wil gvd PREVIEWS! :drool:

ben je zeker niet enige :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:10 
 
Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Blazed schreef:
dit dus precies ^^ .
ON: Klinkt nu al master, eindelijk weer veel beuk werk.
erg benieuwd. maddog, amnesys of tha playah is nooit mis.


Ik hoop ook dat het was is, we moeten het er tenslotte de komende twee jaar
mee gaan doen, zoals altijd in met de hardcore...

Dat vind ik nou wel zo zuur, er zijn zo weinig producties.
we hebben genoeg artiesten alleen producen ze niet zo veel, en al hebben ze tracks gemaakt duurt het weer 3/4 maanden voordat ie nog is gereleased word. beetje zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 06:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mad dog, heerlijk op losgegaan bij defqon. En de defqon cd mix van hem wordt nog geregeld opgezet in de auto.
Laat de cd maar snel komen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Dat vind ik nou wel zo zuur, er zijn zo weinig producties.
we hebben genoeg artiesten alleen producen ze niet zo veel, en al hebben ze tracks gemaakt duurt het weer 3/4 maanden voordat ie nog is gereleased word. beetje zuur.

Aan de andere kant vind ik wel dat de kwaliteit hoog blijft bij die artiesten. Bijv. Amnesys brengt maar 1 keer per jaar iets uit, dat zijn dan 3 tracks maar dan gelijk 3 zulke gruwelijke klassiekers dat ik dat liever heb dan dat ie 10 nummer uitbrengt waarvan d'r misschien 3 uiteindelijk goed zijn, maar meer ook niet.

Het enige mindere eraan is dat de sets na een tijdje erg veel op elkaar gaan lijken. En op dit moment lijkt de mainstream ook een beetje op z'n gat te liggen. De vernieuwing ontbreekt een beetje en volgens het oude recept is niet meer zo heel veel mogelijk. Het is wel goed, maar bij veel producties bekruipt je nu sneller een gevoel van "mwah, heb ik al zo vaak gehoord"...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

Zo, die wil ik ook wel, klinkt erg belovend allemaal! 1 minuut knallen al haha :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Heel lang geleden al aangekondigd, eerst verwachtte ik hier veel van. Maar nu heb ik het gevoel dat het gaat tegenvallen, te veel mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:43 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Blazed schreef:
Dat vind ik nou wel zo zuur, er zijn zo weinig producties.
we hebben genoeg artiesten alleen producen ze niet zo veel, en al hebben ze tracks gemaakt duurt het weer 3/4 maanden voordat ie nog is gereleased word. beetje zuur.

Aan de andere kant vind ik wel dat de kwaliteit hoog blijft bij die artiesten. Bijv. Amnesys brengt maar 1 keer per jaar iets uit, dat zijn dan 3 tracks maar dan gelijk 3 zulke gruwelijke klassiekers dat ik dat liever heb dan dat ie 10 nummer uitbrengt waarvan d'r misschien 3 uiteindelijk goed zijn, maar meer ook niet.

Het enige mindere eraan is dat de sets na een tijdje erg veel op elkaar gaan lijken. En op dit moment lijkt de mainstream ook een beetje op z'n gat te liggen. De vernieuwing ontbreekt een beetje en volgens het oude recept is niet meer zo heel veel mogelijk. Het is wel goed, maar bij veel producties bekruipt je nu sneller een gevoel van "mwah, heb ik al zo vaak gehoord"...

je haalt de woorden uit me mond :yes: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Blazed schreef:
dawasiknie schreef:
Blazed schreef:
Dat vind ik nou wel zo zuur, er zijn zo weinig producties.
we hebben genoeg artiesten alleen producen ze niet zo veel, en al hebben ze tracks gemaakt duurt het weer 3/4 maanden voordat ie nog is gereleased word. beetje zuur.

Aan de andere kant vind ik wel dat de kwaliteit hoog blijft bij die artiesten. Bijv. Amnesys brengt maar 1 keer per jaar iets uit, dat zijn dan 3 tracks maar dan gelijk 3 zulke gruwelijke klassiekers dat ik dat liever heb dan dat ie 10 nummer uitbrengt waarvan d'r misschien 3 uiteindelijk goed zijn, maar meer ook niet.

Het enige mindere eraan is dat de sets na een tijdje erg veel op elkaar gaan lijken. En op dit moment lijkt de mainstream ook een beetje op z'n gat te liggen. De vernieuwing ontbreekt een beetje en volgens het oude recept is niet meer zo heel veel mogelijk. Het is wel goed, maar bij veel producties bekruipt je nu sneller een gevoel van "mwah, heb ik al zo vaak gehoord"...

je haalt de woorden uit me mond :yes: .


En daarom vind ik juist dat de kwaliteit niet hoog licht.
Een beetje goede producer (waar ook Neophyte, Tommyknocker en dergelijken onder vallen) moeten in een snellere tijd meer platen kunnen produceren. Ook die goed in elkaar zitten, technisch en populair om het zo maar te noemen. Ze moeten kunnen meegaan met het soort van "probleem", dat er zo veel feesten zijn.
Mensen gaan te vaak, luisteren overal muziek, waardoor het misschien sneller gaat vervelen. Maar waar ik vooral op doel is dat er veel feesten zijn en mensen houden nou eenmaal van variatie, dus willen we dat ook horen en krijgen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:10 
 
Hardtraxxer

Previews:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:17 
 

Blazed schreef:
Previews:


hele dikke tracks A Night of Madness springt er wel uit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar dit album! Ben de laatste tijd weer een beetje minder met hardcore...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind ze beide erg vet klinken maar Night Of Madness toch iets beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kijk dit is nou het goeie spul van Mad Dog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind B.O.B. echt een hele dikke track... Die andere juist wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet erg vernieuwend allemaal, maar zeker niet slecht :) Hoop wel dat ie wat meer gaat variëren in de overige nummers want dit is wel echt het standaard Mad Dog kunstje wat ie al een paar jaar doet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore