Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Endymion - Punk Ass (NEO089)

Label: Neophyte Records

WEB release: 16/01/2014

Tracks:

01. Endymion - Punk Ass (Original Mix)

02. Endymion Feat. Ellie - Lest I Forget (Original Mix)

Afbeelding

Samples:



Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 22:10 
 

Geile stem hoor. Verder is die tweede kick nog niet zo heel dramatisch als die van de laatste 5 jaar, maar nog steeds is het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 08:12 
 
Hardtraxx Newbie

Dacht eerst hmm klinkt apart, niet echt hardstyle maar ook niet echt hardcore, maar toen ik die kick hoorde... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Geile stem hoor. Verder is die tweede kick nog niet zo heel dramatisch als die van de laatste 5 jaar, maar nog steeds is het niks.


Wat is er mis met Abduction, Bio, Outcasts, Power Of Knowledge, Sanity, Throes Of Rejection Remix, Act Of God en Art dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:59 
 

Die tracks zitten allemaal net op de rand of net iets binnen die vijf jaar die ik noem. Maar ik bedoel die kick zoals in Make Some Noise en wat daar op lijkt. En vergeleken met Demonsworld is dat allemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Die tracks zitten allemaal net op de rand of net iets binnen die vijf jaar die ik noem. Maar ik bedoel die kick zoals in Make Some Noise en wat daar op lijkt. En vergeleken met Demonsworld is dat allemaal niks.


Zeg dan ook geen vijf jaar :') Pas tijdens Three gingen ze bergafwaarts.
Na 14 jaar veranderd er ook echt wel iets, vergelijken met Demonsworld maakt alles anders.
Daarbij is Demonsworld imo echt een saaie plaat vergeleken met King Of Pain en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:06 
 

Ik zeg wel vijf jaar omdat het toen écht de verkeerde kant op ging met foute tracks en zeer zwakke kicks. Ik geef altijd aan dat het rond 2009 fout ging. Dat Demonsworld was maar om even aan te geven dat het toen (rond 2009) al flink verminderd was maar nog wel acceptabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind deze tracks nog wel meevallen eigenlijk. Het geheel klinkt sowieso een stuk beter dan de hele Make Some Noise EP en dat Under Your Skin geval, kicks lijken weer eens iets van kracht te hebben. Zangstuk is wel heel erg jammer. Misschien is er nog hoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Die tracks zitten allemaal net op de rand of net iets binnen die vijf jaar die ik noem. Maar ik bedoel die kick zoals in Make Some Noise en wat daar op lijkt. En vergeleken met Demonsworld is dat allemaal niks.


Zeg dan ook geen vijf jaar :') Pas tijdens Three gingen ze bergafwaarts.
Na 14 jaar veranderd er ook echt wel iets, vergelijken met Demonsworld maakt alles anders.
Daarbij is Demonsworld imo echt een saaie plaat vergeleken met King Of Pain en zo.


Ik voel hier weer een discussie aankomen.... :P

Zoals Broken Balance al aan geeft dat het na het Album Three de verkeerde kant op is gegaan met die gasten. Daarom zijn ze Enzyme verlaten omdat hun ideeen niet meer over een kwamen met die van het label waar Ruffneck voor staat. De oude Endymion zien we niet meer terug ben ik bang....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 02:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik zeg wel vijf jaar omdat het toen écht de verkeerde kant op ging met foute tracks en zeer zwakke kicks. Ik geef altijd aan dat het rond 2009 fout ging. Dat Demonsworld was maar om even aan te geven dat het toen (rond 2009) al flink verminderd was maar nog wel acceptabel.


Je had vroeger ook al foute tracks, Paul Elstak? Outblast? Evil Activities?
Dat ze oud klinken, wil niet zeggen dat ze niet gigantisch commericeel waren.
Jij vind de huidige sound van mainstream gewoon niks. Dus ik snap ook niet waarom je zulke topics opzoekt.
Elk genre klinkt anders dan dat het 15 jaar geleden klonk.
Dat is net alsof je vader zei dat vroeger alle muziek beter was, het was net zo commercieel in sommige gevallen, maar het klinkt gewoon anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 02:54 
 

Ik vergelijk alleen Endymion van nu met vroeger. Ik ga niet de mainstream van nu vergelijken met die van vroeger dus ik begrijp niet waar je het over hebt. Mag ik hieruit concluderen dat jij Demonsworld een commerciëel nummer vindt? Dat kan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 03:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik vergelijk alleen Endymion van nu met vroeger. Ik ga niet de mainstream van nu vergelijken met die van vroeger dus ik begrijp niet waar je het over hebt. Mag ik hieruit concluderen dat jij Demonsworld een commerciëel nummer vindt? Dat kan natuurlijk.


Broken Balance schreef:
Daarbij is Demonsworld imo echt een saaie plaat vergeleken met King Of Pain en zo.


Broken Balance schreef:
Je had vroeger ook al foute tracks, Paul Elstak? Outblast? Evil Activities?


Lezen is soms moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 03:39 
 

Ja weet ik maar waarom betrek je die artiesten erbij? Ik zeg niks over de rest. Ik heb het alleen over Endymion. Ik vind het jammer dat ze zo soft zijn gaan produceren terwijl ze vroeger best stevige muziek maakten. Dat is het enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja weet ik maar waarom betrek je die artiesten erbij? Ik zeg niks over de rest. Ik heb het alleen over Endymion. Ik vind het jammer dat ze zo soft zijn gaan produceren terwijl ze vroeger best stevige muziek maakten. Dat is het enige.


Dat is jammer maar jij zei dat het rond 2009 fout ging, richting commercie en slapheid neem ik aan. Maar dit was vroeger met bijvoorbeeld die artiesten hetzelfde geval. Endymion & Nosferatu - Drunk With A Gun en Endymion - Rock The Party zijn, voor die tijd, ook best vrolijke mainstream met, voor die tijd, niet de hardste kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Punk Ass :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:46 
 

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja weet ik maar waarom betrek je die artiesten erbij? Ik zeg niks over de rest. Ik heb het alleen over Endymion. Ik vind het jammer dat ze zo soft zijn gaan produceren terwijl ze vroeger best stevige muziek maakten. Dat is het enige.


Dat is jammer maar jij zei dat het rond 2009 fout ging, richting commercie en slapheid neem ik aan. Maar dit was vroeger met bijvoorbeeld die artiesten hetzelfde geval. Endymion & Nosferatu - Drunk With A Gun en Endymion - Rock The Party zijn, voor die tijd, ook best vrolijke mainstream met, voor die tijd, niet de hardste kicks.

Ja maar kom nou. Dat is van een totaal andere orde dan wat er de laatste jaren wordt gemaakt. Die platen van voor 2009 zijn nog niet zo kazig en slap als die van de laatste jaren. Die tracks die jij noemt hebben zeer sterke melodieën en in mijn ogen stevige kicks en hebben nog niet dat foute, kazige van A New Today enzo. Maar ja hierover zullen we dan van mening verschillen. Als we zo gaan praten zijn Ophidian en Embrionyc ook maar commerciële hufters want die maken ook vrolijke dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja weet ik maar waarom betrek je die artiesten erbij? Ik zeg niks over de rest. Ik heb het alleen over Endymion. Ik vind het jammer dat ze zo soft zijn gaan produceren terwijl ze vroeger best stevige muziek maakten. Dat is het enige.


Dat is jammer maar jij zei dat het rond 2009 fout ging, richting commercie en slapheid neem ik aan. Maar dit was vroeger met bijvoorbeeld die artiesten hetzelfde geval. Endymion & Nosferatu - Drunk With A Gun en Endymion - Rock The Party zijn, voor die tijd, ook best vrolijke mainstream met, voor die tijd, niet de hardste kicks.

Ja maar kom nou. Dat is van een totaal andere orde dan wat er de laatste jaren wordt gemaakt. Die platen van voor 2009 zijn nog niet zo kazig en slap als die van de laatste jaren. Die tracks die jij noemt hebben zeer sterke melodieën en in mijn ogen stevige kicks en hebben nog niet dat foute, kazige van A New Today enzo. Maar ja hierover zullen we dan van mening verschillen. Als we zo gaan praten zijn Ophidian en Embrionyc ook maar commerciële hufters want die maken ook vrolijke dingen.


Als iemand eens een wat melodieuzer nummer maakt, is diegene niet meteen commercieel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:47 
 

Dat zeg ik ook niet, dat is juist wat ik met bovenstaande duidelijk wil maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee jij hebt het over kazig, niet over commercieel.
Ik zie sowieso de vergelijking met Ophidian en Embrionyc niet omdat die geen enkel kazig nummer hebben gemaakt.
En jij zegt dat die tracks in die periode niet kazig waren, dat waren ze dus wel. Dat was zo vrolijk als wat toen de tijd, samen met veel spul van paul elstak en sommige The Stunned Guys platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:32 
 

laat maar. Geen zin meer in. Jij hebt gewonnen.

Laten we het erop houden dat Endymion verschrikkelijke muziek maakt. Meer wil ik niet kwijt meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan jullie nog effe door... :) het is wel leuk juist!

Maar ik ben het wel eens dat ze tegenwoordig bagger tracks maken. Jammer.... :( want ik ben tot 2009 een enorme fan van hun geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Gaan jullie nog effe door... :) het is wel leuk juist!

Maar ik ben het wel eens dat ze tegenwoordig bagger tracks maken. Jammer.... :( want ik ben tot 2009 een enorme fan van hun geweest


Precies, evenals een paar andere, EA en Neophyte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:43 
 

Zo'n beetje iedereen van de mainstream is veel softer geworden. Ook namen als Promo, D-Passion, Nosferatu, noize Suppressor, Catscan en noem ze maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zo'n beetje iedereen van de mainstream is veel softer geworden. Ook namen als Promo, D-Passion, Nosferatu, noize Suppressor, Catscan en noem ze maar op.


Noize Supressor is imo ruiger geworden. Vond zijn sound vroeger zo eentonig op een paar uitstekers na (Bone Crusher, Washing Machine Fingerz). Ik vind platen zoals Chainsaw, Noize Records, Addiction en Still Want More wel wat ruiger dan platen als Xilit, Mysteryland '00, Noiza Supressa en Fuck-Yo! D-Passion maakt al geen industrial meer sinds 2004 ofzo, voor de rest is hij vrijwel hetzelfde gebleven. Voor Catscan hetzelfde verhaal. Noseferatu is inderdaad ook jammer, heb liever platen zoals System_5601 en The Flames Of Your Righteous Anger en Unpredictable
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:03 
 

Ik vind de Noize Suppressor op het D-Boy Black label toch wel wat minder mainstream als de tracks die hij nu maakt. Hij staat ook niet voor niets op iedere mainstage nu. Een D-Passion had een paar jaar geleden nooit zo een zachte kick als in Devil gemaakt, wat ik verder wel een goede plaat vind. Catscan was vroeger meester in donkere tracks. De laatste tijd is het beter maar ook niet echt hard ofzo, niet zoals vroeger. En daartussen was het gewoon Happy Hardcore bij MOHH (ja twee H's).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore