Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxxer

Dus toch n album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zo'n beetje iedereen van de mainstream is veel softer geworden. Ook namen als Promo, D-Passion, Nosferatu, noize Suppressor, Catscan en noem ze maar op.


Daarom is het ook verfrissend dat de laatste jaren Crossbreed flink omhoog is geschoten. Gewoon een tak van Hardcore en Drum en Bass die niet meer weg te denken is.
Mainstream staat al jaren stil, dus is totaal niet vernieuwend meer en het klinkt allemaal een beetje van het zelfde. Vanaf 2011 ben ik op een aantal nummer na de mainstream niet meer serieus aan het nemen.
'Stereotype - Kill or Die' is voor mij het Mainstream nummer van het jaar 2013. Geen lange break's en knalt gewoon lekker door. Zo kan het dus ook....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 22:54 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:


Bah, die kick wanneer hij naar beneden pitched >.< . Verder The Record Breaking 2.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 02:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind de Noize Suppressor op het D-Boy Black label toch wel wat minder mainstream als de tracks die hij nu maakt.


Dit raakt weer kant noch wal. Je claimt eerst dat ze softer zijn geworden en nou is het minder mainstream, wat ook nergens op slaat want dat spul van hem was ook gewoon mainstream, spul als Still Want More, Painkiller en Chainsaw zouden dan net zo min mainstream zijn want vroeger , net als nu gebruikte NS net zo goed wat andere kicks dan de rest met schreeuwende synthesizers.

Citaat:
Hij staat ook niet voor niets op iedere mainstage nu.

Nou ga alle feesten dan maar eens bij langs en dan eens kijken hoe vaak dat is vergeleken met heel traxtorm, neophyte records en MOH :')
Dione stond vroeger ook meer op een mainstage dan nu, maakt het hem dan nu ook meer underground en minder mainstream en soft? Volgensmij is dat bij hem het tegenovergestelde .
Zelfs Hellfish & Producer stonden wel is op de mainstage bij MOH. Maar die zijn ook niks veranderd. En NS stond vroeger net zo veel op de mainstage trouwens. Was een van de vaste gasten bij MOH.

Citaat:
Een D-Passion had een paar jaar geleden nooit zo een zachte kick als in Devil gemaakt,
|
Dan verwijs ik je graag naar Deepest Fear en Sellout die kicks gaan gruwlijk hard live.
En platen zoals Let The World Resonate en Taking Back Our Rights zijn niks anders dan zijn oudere platen.
Voor de rest zei ik ook al dat D-Passion al lang geen industrial meer maakt zoals Kind Of Rude en Blacklist Amok, wat zon beetje ook de enige waren in die stijl.

Citaat:
Catscan was vroeger meester in donkere tracks.

Dat komt omdat hem voor werd gekauwd wat hij moest produceren bij T3RDM en de stap naar MOH heeft gemaakt daarom. Omdat het niet was wat hij wou.

Citaat:
En daartussen was het gewoon Happy Hardcore bij MOHH (ja twee H's).

Day-Mar, Drokz, Tieum en D-Spirit waren echt happy hc inderdaad totaal hetzelfde als Mokum begin en mid jaren 90 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punk Ass is best vet zo aan dat korte stuk te horen. Vind die hardstyle achtige/trage shit van Endymion de laatste tijd best leuk :)

Nee het is geen Demonsworld maar we leven in 2014 en niet meer in 2001.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:46 
 

Ok Broken Balance het is allemaal hetzelfde gebleven daarom luisteren nu meisjes van 5 hardcore maar nee er is miks veranderd hoor totaal niet zachter geworden neee dat kan het niet zijn. Die meisjes van 5 zijn gewoon een stuk ruiger tegenwoordig.

Jezus doe je open ogen en zie gewoon in dat hardcore softer dan ooit is geworden. Ik vind serieus happy hardcore nog harder dan de gemiddelde mainstream track uit 2013. Die hebben tenminste een soort punch. Bij die nieuwe tracks is het allemaal distortion zonder bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
daarom luisteren nu meisjes van 5 hardcore.

Vent doe normaal :lol:
Ik luisterde vanaf mijn 9e naar Hardcore en iedereen moet ergens beginnen. Ze zijn niet binnen een keer Angerfist luisteren gelijk fan van een Ophidian ofzo, het duurde bij mij ook 4-5 jaar voor ik Industrial ging waarderen.

Citaat:
Jezus doe je open ogen en zie gewoon in dat hardcore softer dan ooit is geworden. Ik vind serieus happy hardcore nog harder dan de gemiddelde mainstream track uit 2013.

Dan ga ja dat luisteren want jij vond vrolijk natuurlijk zo goed.
Jij vind de huidige sounds gewoon niks. Anderen vinden de oudere sounds niks. Dat is allemaal smaak, maar net wat jij harder vind. Ik vind sommige oudere tracks ook harder dan nu, zoals Dione, Nosferatu, Endymion. Maar andersom net ook als Noize Suppressor, Placid en Lunatic & Miss Hysteria. Allemaal smaak.
Jij zegt nog laatst dat iedereen voor elkaar bepaald wat goed is. Dat doe je ook nu door dit te claimen.

Citaat:
Die hebben tenminste een soort punch. Bij die nieuwe tracks is het allemaal distortion zonder bass.
Dan zou ik nieuwe speakers kopen of je oren laten nakijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:24 
 

Sorry ik overdrijf weer eens. Maar je hebt wel deels gelijk ja. Ik wil helemaal niet beslissen wat goed en slecht is maar ik vind die nieuwe sound inderdaad niet zo goed meer. Ik moet natuurlijk niet zo reageren dat slaat nergens op. Ik vind dat de mainstream vande laatste jaren echt hard achteruit gaat. Begrijp je wel wat ik ermee bedoel als ik zeg dat het iets blijer is (nee ik houd niet van blij :p, wel van euforisch op een niet kazige manier) en dat de kicks wat slapper zijn. Een voorbeeld: Mainstream Nitro van Amnesys vind ik leuk, maar Death Line verschrikkelijk. Geen sfeer, geen kick. En dat vind ik bij heel veel poducers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daar kan ik me wel in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 01:33 
 
Hardtraxx Addict

Ik dacht ik haak hier ook even op in:

Nerazzurro93 schreef:
Ok Broken Balance het is allemaal hetzelfde gebleven daarom luisteren nu meisjes van 5 hardcore


Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 07:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Ik dacht ik haak hier ook even op in:

Nerazzurro93 schreef:
Ok Broken Balance het is allemaal hetzelfde gebleven daarom luisteren nu meisjes van 5 hardcore




:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 10:31 
 

Niks mis met dat nummer. Klinkt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Under Your Skin met Pandorum kon ik nog waarderen, maar naar mijn mening zit hier weer zo'n 'Raw hardstyle -like' kickdrum in. :/ Beetje jammer, Endymion..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore