Nerazzurro93 schreef:
Ik vind de Noize Suppressor op het D-Boy Black label toch wel wat minder mainstream als de tracks die hij nu maakt.
Dit raakt weer kant noch wal. Je claimt eerst dat ze softer zijn geworden en nou is het minder mainstream, wat ook nergens op slaat want dat spul van hem was ook gewoon mainstream, spul als Still Want More, Painkiller en Chainsaw zouden dan net zo min mainstream zijn want vroeger , net als nu gebruikte NS net zo goed wat andere kicks dan de rest met schreeuwende synthesizers.
Citaat:
Hij staat ook niet voor niets op iedere mainstage nu.
Nou ga alle feesten dan maar eens bij langs en dan eens kijken hoe vaak dat is vergeleken met heel traxtorm, neophyte records en MOH :')
Dione stond vroeger ook meer op een mainstage dan nu, maakt het hem dan nu ook meer underground en minder mainstream en soft? Volgensmij is dat bij hem het tegenovergestelde .
Zelfs Hellfish & Producer stonden wel is op de mainstage bij MOH. Maar die zijn ook niks veranderd. En NS stond vroeger net zo veel op de mainstage trouwens. Was een van de vaste gasten bij MOH.
Citaat:
Een D-Passion had een paar jaar geleden nooit zo een zachte kick als in Devil gemaakt,
|
Dan verwijs ik je graag naar Deepest Fear en Sellout die kicks gaan gruwlijk hard live.
En platen zoals Let The World Resonate en Taking Back Our Rights zijn niks anders dan zijn oudere platen.
Voor de rest zei ik ook al dat D-Passion al lang geen industrial meer maakt zoals Kind Of Rude en Blacklist Amok, wat zon beetje ook de enige waren in die stijl.
Citaat:
Catscan was vroeger meester in donkere tracks.
Dat komt omdat hem voor werd gekauwd wat hij moest produceren bij T3RDM en de stap naar MOH heeft gemaakt daarom. Omdat het niet was wat hij wou.
Citaat:
En daartussen was het gewoon Happy Hardcore bij MOHH (ja twee H's).
Day-Mar, Drokz, Tieum en D-Spirit waren echt happy hc inderdaad totaal hetzelfde als Mokum begin en mid jaren 90