Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Not bad, ben niet/nooit fan geweest van die kick maar het geheel klinkt best leuk.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een remix van Imagine? Whyy?!
Ran-D & Endymion - Antidote
@22:27
@22:27
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
oh oh oh Murda
-
DNew member
- 5 posts member since 2014
- last seen Feb 2014
-
N
Hardcore is about darkness and negative thougts, you should get down-hearted by it.Dark_Fy wrote:Love all !
Al die al gereleasde tracks op dat album, wat een crap. 
Vent, ga jezelf snijden of zo. Hardcore is geen emo muziek.Nerazzurro93 wrote:Hardcore is about darkness and negative thougts, you should get down-hearted by it.Dark_Fy wrote:Love all !
-
N
Hhaa was maar een vertaling van wat ik een paar jaar geleden over hardstyle zei.
-
N
Met deze release en Endymion uberhaupt ook. Natuurlijk moet hardcore niet muziek zijn waar je depressief van wordt, maar ik vind wel dat hardcore zwaar moet zijn en sfeer moet meebrengen. Het liefst hoor ik dan een duistere sfeer in plaats van een blije. Nu ben ik een emo en moet ik mezelf snijden?STAN- wrote:Er is echt zo veel mis met jou.
Als je claimt dat je er depressief van moet worden wel.Nerazzurro93 wrote:Met deze release en Endymion uberhaupt ook. Natuurlijk moet hardcore niet muziek zijn waar je depressief van wordt, maar ik vind wel dat hardcore zwaar moet zijn en sfeer moet meebrengen. Het liefst hoor ik dan een duistere sfeer in plaats van een blije. Nu ben ik een emo en moet ik mezelf snijden?STAN- wrote:Er is echt zo veel mis met jou.
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
Op het tempo en de vocalen na is dit eigenlijk minder erg dan ik dacht. Kick is beter dan hun gemiddelde en er zitten ook wel vette sounds in.
Broken Balance wrote:Op het tempo en de vocalen na is dit eigenlijk minder erg dan ik dacht. Kick is beter dan hun gemiddelde en er zitten ook wel vette sounds in.
Tempo is wat aan te doen maar de vocalen zijn inderdaad minder maar weer niet zo erg als orgineel. Kick is uitstekend zelfs
Ik kan zulke vocalen ook echt niet serieus nemen. Wat voegt zo'n half brabbelend figuur nou toe aan zo'n nummer. Als je het even naast mooie zang bij euforische nummers en agressieve vocalen bij een ruiger nummer legt
Dit album toch maar ff'tjes luisteren. Vond Three een erg sterk album. Ben niet zo thuis in de hardcore, maar Endymion kan me toch altijd wel bekoren.
Edit: zit nog één extra track bij die niet in OP staat, Endymion ft. Remy Rond – Violent Episode. Zit op 4:19 in de trailer hierboven ^. Ondanks dat ik niet onder de indruk ben van de rest van het album vind ik die dan weer best lekker klinken.
Facebook Endymion:
Hereby the complete track list, what is your personal favourite?
CD 01
01 Endymion – Be a voice not an echo (intro)
02 Endymion ft. Murda – Stoner
03 Endymion & Pandorum ft. Frankie McCoy – Under your skin
04 Endymion – Gladiator
05 Endymion ft. FERAL is KINKY – Reload
06 Endymion ft. Remy Rond – Violent Episode
07 Endymion – Punk-Ass
08 Endymion – Back to life
09 Endymion & Frequencerz – Inexcusable
10 Ran-D & Endymion – Antidote
11 Endymion & Art of Fighters – God is a gangster
12 Endymion & The Outside Agency – Pretty much fucked
13 Endymion ft. Ellie – Lest I forget
14 Endymion & Frequencerz ft. DV8 Rocks! – Caught in the fire
15 Endymion ft. Eva Blom – Save me (OMI remix)
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wat een bagger album, als je het als hardcore bekijkt, kom maar op met het hokjes commentaar 
Te weinig variatie, irritante vocals. Hierdoor heeft het mij te weinig te bieden met een plaatje of
drie die ik leuk vind, waaronder de TOA remix...
Te weinig variatie, irritante vocals. Hierdoor heeft het mij te weinig te bieden met een plaatje of
drie die ik leuk vind, waaronder de TOA remix...