Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 10:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ Mad Dog - Rewind #TiH (TRAX0132)

Label: Traxtorm Records
WEB release: 10/09/2014

Tracks:
DJ Mad Dog - Rewind #TiH
DJ Mad Dog - Rewind #TiH (Xcite Remix)
DJ Mad Dog - Rewind #TiH (Andy The Core Remix)

Samples:




Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:43 
 
Hardtraxxer

Lekker nummer Rewind. Die remix is ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom maar 1 orginele track??? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 19:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intro is net een Phuture Noize track, melodie en vocalen zijn best vet gedaan alleen jammer dat de kick zo dramatisch is. Op Defqon alleen wel 5 keer gehoord denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele nummer om zeep geholpen door de kick. Zal technisch waarschijnlijk allemaal beter klinken enzo maar echt wat on ge lo fe lijk LELIJK :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Technisch? :huh: Hoe bedoel je dat :P

Als ze gewoon de kick van A Night Of Madness, Nasty of Disorder er onder zouden gooien zou er toch niks mis mee zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 13:56 
 

Ongelofelijke kutplaat.

En dan die Andy The Core Remix... Wat moet je daar nou mee dan? Wat zit daarin dat het een leuk stuk muziek maakt om naar te luisteren? Als men de raw hardstyle al eentonig vind klinken, al die Partyraiser/Destructive/ Tendencies/Andy The Core/noemmaaroptokkiecore nummers klinken écht precies hetzelfde... Het is gewoon lachwekkend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 14:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ongelofelijke kutplaat.

En dan die Andy The Core Remix... Wat moet je daar nou mee dan? Wat zit daarin dat het een leuk stuk muziek maakt om naar te luisteren? Als men de raw hardstyle al eentonig vind klinken, al die Partyraiser/Destructive/ Tendencies/Andy The Core/noemmaaroptokkiecore nummers klinken écht precies hetzelfde... Het is gewoon lachwekkend :lol:


Een fatsoenlijke kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 23:20 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Ongelofelijke kutplaat.

En dan die Andy The Core Remix... Wat moet je daar nou mee dan? Wat zit daarin dat het een leuk stuk muziek maakt om naar te luisteren? Als men de raw hardstyle al eentonig vind klinken, al die Partyraiser/Destructive/ Tendencies/Andy The Core/noemmaaroptokkiecore nummers klinken écht precies hetzelfde... Het is gewoon lachwekkend :lol:


Dat klinkt inderdaad allemaal hetzelfde. Ik begrijp echter wel dat mensen dat leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:38 
 

Broken Balance schreef:
Een fatsoenlijke kick.

Dat is dan ook het enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 00:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Een fatsoenlijke kick.

Dat is dan ook het enige.


Daarom noemde ik ook niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Technisch? :huh: Hoe bedoel je dat :P

Als ze gewoon de kick van A Night Of Madness, Nasty of Disorder er onder zouden gooien zou er toch niks mis mee zijn geweest?

Ja dat bedoel ik ook. Mja de kick uit Disorder is inmiddels achterhaald en producers denken tegenwoordig dat die babykicks die ze nu maken beter zijn. Dusja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Broken Balance schreef:
Technisch? :huh: Hoe bedoel je dat :P

Als ze gewoon de kick van A Night Of Madness, Nasty of Disorder er onder zouden gooien zou er toch niks mis mee zijn geweest?

Ja dat bedoel ik ook. Mja de kick uit Disorder is inmiddels achterhaald en producers denken tegenwoordig dat die babykicks die ze nu maken beter zijn. Dusja...


Disorder kick achterhaald?????!!! Die is NOG steeds snoeihard en geniaal. Waren er maar meer van zulke soort kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar zoals ik al zei: de producers van nu denken daar helaas heel anders over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 22:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

$

EDIT: Die XCite remix is nog best wel te doen trouwens. Vind hem na een tijdje alleen wat eentonig worden.
En die kick in het intro en outro in de Andy The Core remix ragt wel lekker door het tempo. Beetje jammer alleen dat er dan een andere kick in de climax zit.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore