Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
DJ Mad Dog - Rewind #TiH (TRAX0132)

Label: Traxtorm Records
WEB release: 10/09/2014

Tracks:
DJ Mad Dog - Rewind #TiH
DJ Mad Dog - Rewind #TiH (Xcite Remix)
DJ Mad Dog - Rewind #TiH (Andy The Core Remix)

Samples:

Bron:
Image
Last edited by Magnetron on 10 Sep 2014 10:44, edited 1 time in total.
H
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
Lekker nummer Rewind. Die remix is ook goed.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Waarom maar 1 orginele track??? :(
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Intro is net een Phuture Noize track, melodie en vocalen zijn best vet gedaan alleen jammer dat de kick zo dramatisch is. Op Defqon alleen wel 5 keer gehoord denk ik.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hele nummer om zeep geholpen door de kick. Zal technisch waarschijnlijk allemaal beter klinken enzo maar echt wat on ge lo fe lijk LELIJK :x :x :x
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Technisch? :huh: Hoe bedoel je dat :P

Als ze gewoon de kick van A Night Of Madness, Nasty of Disorder er onder zouden gooien zou er toch niks mis mee zijn geweest?
A
Ongelofelijke kutplaat.

En dan die Andy The Core Remix... Wat moet je daar nou mee dan? Wat zit daarin dat het een leuk stuk muziek maakt om naar te luisteren? Als men de raw hardstyle al eentonig vind klinken, al die Partyraiser/Destructive/ Tendencies/Andy The Core/noemmaaroptokkiecore nummers klinken écht precies hetzelfde... Het is gewoon lachwekkend :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
AndyAsteroids wrote:Ongelofelijke kutplaat.

En dan die Andy The Core Remix... Wat moet je daar nou mee dan? Wat zit daarin dat het een leuk stuk muziek maakt om naar te luisteren? Als men de raw hardstyle al eentonig vind klinken, al die Partyraiser/Destructive/ Tendencies/Andy The Core/noemmaaroptokkiecore nummers klinken écht precies hetzelfde... Het is gewoon lachwekkend :lol:
Een fatsoenlijke kick.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
AndyAsteroids wrote:Ongelofelijke kutplaat.

Dat klinkt inderdaad allemaal hetzelfde. Ik begrijp echter wel dat mensen dat leuk vinden :P
A
Broken Balance wrote: Een fatsoenlijke kick.
Dat is dan ook het enige.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
AndyAsteroids wrote:
Broken Balance wrote: Een fatsoenlijke kick.
Dat is dan ook het enige.
Daarom noemde ik ook niet meer :P
Donateur
last seen Mar 2017
Broken Balance wrote:Technisch? :huh: Hoe bedoel je dat :P

Als ze gewoon de kick van A Night Of Madness, Nasty of Disorder er onder zouden gooien zou er toch niks mis mee zijn geweest?
Ja dat bedoel ik ook. Mja de kick uit Disorder is inmiddels achterhaald en producers denken tegenwoordig dat die babykicks die ze nu maken beter zijn. Dusja...
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
dawasiknie wrote:
Broken Balance wrote:Technisch? :huh: Hoe bedoel je dat :P

Ja dat bedoel ik ook. Mja de kick uit Disorder is inmiddels achterhaald en producers denken tegenwoordig dat die babykicks die ze nu maken beter zijn. Dusja...
Disorder kick achterhaald?????!!! Die is NOG steeds snoeihard en geniaal. Waren er maar meer van zulke soort kicks..
Last edited by dave on 13 Sep 2014 22:05, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Mar 2017
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar zoals ik al zei: de producers van nu denken daar helaas heel anders over ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
$

EDIT: Die XCite remix is nog best wel te doen trouwens. Vind hem na een tijdje alleen wat eentonig worden.
En die kick in het intro en outro in de Andy The Core remix ragt wel lekker door het tempo. Beetje jammer alleen dat er dan een andere kick in de climax zit.