Draidy wrote:nou ja kijk, ben pas 14. in me leven nog maar naar 1 feestje geweest waar hij nou toevallig neit draaidehardcoresjors wrote:Word gereleased op het album, is vaak gedraaid in setjes!Draidy wrote:oh, nooit gehoord.
is die ook gereleased of dat niet?![]()
Hoorde hem voor het eerst op Statement of Disorder volgens mij!
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
tegen de tijd dat je 16 bent ga je zeker met mij en darkest meeDraidy wrote:Yup weet ik
kan niet wachten
me 2Draidy wrote:Yup weet ik
kan niet wachten
MoH = kut herrie volgens iedereen, misschien een keer als ik een groepje vind lijkt me wel mooiProject 141 wrote:ah joh jij kan toch al naar MoH? Scheelt al_theon_ wrote:me 2Draidy wrote:Yup weet ik
kan niet wachtenEn wat kleinere feestjes, ook intents en zowat alles in belgie..
Intents ben ik al sinds vorig jaar aan het plannen
En misschien de the Qontinent maar dat was het dan wel.
OT: nog 6 dagen
MoH kut herrie? waar heb jij het over?
Misschien MoH in die Ethias Arena maar dit jaar is het in de Lotto Arena en dat schijnt de beste locatie in België te zijn!
En Brabant Hallen is ook een vette locatie!
Misschien MoH in die Ethias Arena maar dit jaar is het in de Lotto Arena en dat schijnt de beste locatie in België te zijn!
En Brabant Hallen is ook een vette locatie!
oke veel van mijn vrienden vinden hardstyle wel leuk maar zo gauw je bij hardcore komt komen ze niet verder dan Angerfist, Endymion en Amnesys.hardcoresjors wrote:MoH kut herrie? waar heb jij het over?
-
DNew member
- 3 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Besteld @ bol.com

Er is wel meer van dat soort mainstream hoor!_theon_ wrote:oke veel van mijn vrienden vinden hardstyle wel leuk maar zo gauw je bij hardcore komt komen ze niet verder dan Angerfist, Endymion en Amnesys.hardcoresjors wrote:MoH kut herrie? waar heb jij het over?
Nou moet je even als eendagjes mens denkenhardcoresjors wrote:Er is wel meer van dat soort mainstream hoor!_theon_ wrote:oke veel van mijn vrienden vinden hardstyle wel leuk maar zo gauw je bij hardcore komt komen ze niet verder dan Angerfist, Endymion en Amnesys.hardcoresjors wrote:MoH kut herrie? waar heb jij het over?
Refly, Voice of Mayhem, Broken en ook alle Evil Activities slappe zooi, meer kenne ze haast niet.
EA draait een liveset dus de dagjesmensen krijgen in ieder geval wat ze willen!_theon_ wrote: Nou moet je even als eendagjes mens denken
Refly, Voice of Mayhem, Broken en ook alle Evil Activities slappe zooi, meer kenne ze haast niet.
Maar op een feestje zou ik als dagjesmens alles wel best vinden denk ik!
Dat is zeker niet het geval met deze Line-up!
Het word gewoon een heerlijk mainstream feestje zoals ik ze graag wil, dus als me broer gaat ben ik aanwezig!
Ik hoor vanzelf wel welke HTers er gaan om misschien ff te meeten ofzo!
Het word gewoon een heerlijk mainstream feestje zoals ik ze graag wil, dus als me broer gaat ben ik aanwezig!
Ik hoor vanzelf wel welke HTers er gaan om misschien ff te meeten ofzo!
Ze denken hardstyle: wel leuk, hardcore: grootste gedeelte kut herrie.Project 141 wrote:Ja maar Theon, hoe zit t nou precies? Jouw vrienden zijn gemiddelde EA-lovers, maar wat wil jij? Ook gewoon mainstream? maar je hoort dat je daar alleen maar aan de terror zit ofzo?
Waarom dan naar feesten? Om het pillen slikken en helemaal naar de klote.
Niet voor de muziek. Wat ik jammer vind ofc
iig leuk dat ze mee gaan toch?
Ik heb geen enkele vriend die van hardcore houd, zitten 2 gasten hier op school die van hardcore houden, praten wel eens, maar zijn 16.
Echte liefhebbers zijn het ook niet, vroeg vandaag of hij naar moh ging, ja, vroeg of ophidian daar ook draait, zegt ie: weet ik niet, zou best kunnen, is hij dik?
Ik heb geen enkele vriend die van hardcore houd, zitten 2 gasten hier op school die van hardcore houden, praten wel eens, maar zijn 16.
Echte liefhebbers zijn het ook niet, vroeg vandaag of hij naar moh ging, ja, vroeg of ophidian daar ook draait, zegt ie: weet ik niet, zou best kunnen, is hij dik?
Eigenlijk moeten we een keer met een hele hardtraxx groep gaan, da lijkt me mooi 
Ja da zou vet zijn!
Over 1 jaar en 3 weken ga ik mee
Over 1 jaar en 3 weken ga ik mee
Ik kom ook buutten, pak steeds meer feestjes de laatste tijd en HTers zijn wel gezellig volgens mij! 
Vind ik erg vet idee, miss,volgend jaar thunderdome 20 jarigr bestaan om dan met iedereen te gaan?_theon_ wrote:Eigenlijk moeten we een keer met een hele hardtraxx groep gaan, da lijkt me mooi
kunnen sjors & theon iig niet mee, of ze zouden het erop moeten wagen.
Zo'n groot risico is het niet, ID wordt toch bijna nooit gevraagd. Of je moet wel een echt extreem geval zijn..
TD Volgend jaar is een zekerheid, 20 jarig bestaan + 10 jaar 3SA + dan mag ik eindelijk officieel
TD Volgend jaar is een zekerheid, 20 jarig bestaan + 10 jaar 3SA + dan mag ik eindelijk officieel
ook waar.Zo'n groot risico is het niet, ID wordt toch bijna nooit gevraagd.
ik zou iig niet mee mogen maar ben ook nog maar 14
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
OFFTOPIC!!!!
Maak dan ff een topic aan als je het hier graag over wil hebben.. Bij bol.com staat nu 2-4 werkdagen.. Ik zie hem wel verschijnen
Maak dan ff een topic aan als je het hier graag over wil hebben.. Bij bol.com staat nu 2-4 werkdagen.. Ik zie hem wel verschijnen
zijn ze vroeg bij dansanderovic wrote:OFFTOPIC!!!!