Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 20:48 
 
Hardtraxx Elite

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:28 
 
Hardtraxxer

Blazed schreef:
STAN- schreef:
Parvuz schreef:
Neem bijna nooit hardcore albums enzo mee, maar deze ga ik zeker checken. Heerlijk die Angerfist/Crypsis stijl. :P

Angerfist/Crypsis stijl? Die snap ik niet helemaal.. Crucifier is het alias van Crypsis, welke wel onderdeel was/is van de Angerfist liveact samen met MC Prozac.
Maar voor zo ver ik weet heeft Grzegorz niks met producen van Angerfist te maken als je dat bedoeld.. Correct me if I'm wrong

Hun stijl is zowat hetzelfde, het enige verschil is dat het hardstyle en hardcore is.
ik begrijp nou niet wat je hiervan nou niet snapt.


Logisch dat hun stijl op elkaar lijkt, danny heeft hem ook op weg geholpen met produceren en zelfs nog een paar nummers voor hem geproduceerd zoals Get Hit en Tuatara... hetzelfde verhaal met dyprax die ook onderdeel was van de angerfist live-act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD2

1. Angerfist feat. Da Mouth OF Madness - Raise Your Fist Again (6)
Als je net klaar bent met CD1 luisteren en begint aan CD2 heb je nu even een inkak momentje,
standaard Angerfist plaatje, vocals zijn wel leuk, intro synth is wel lekker maar voor de rest weer zo standaard.
Origineel blijft onovertroffen.

2. Angerfist vs Dyprax - The Before (7)
MoH sounds overload! maar deze weet we wel te pakken, intro is lekker.
melodie is ook goed te doen, enigste minpunt zijn de standaard sounds.

3. The Supreme Team - The Ugly Side Of Life (7,5)
Dit was dus die We Are Supreme plaat!
vocals zijn lekker, break is van Tha Playah kan je horen, melodie is een beetje Evil Activities, de kick ook
voor de rest alles Angerfist en Outblast. geen slechte plaat maar ook dat je zegt dit is mega goed.

4. Angerfist - Strangle & Mutilate (Negative A & Counterfeit remix)(5)
Hmm... Negative & Counterfeit remix interessant.
eerste wat ik hoor is een lelijke doffe kick, vind er niks aan, sounds vind ik ook beetje afgezaagd, kan er niks mee.
slechte plaat.

5. T-Junction & Rudeboy - How Soon We Forget (Angerfist remix) (8)
Heerlijke plaat! is weer standaard Angerfist weet het , maar deze is echt lekker.
melodie is mega lekker en weet mij goed te pakken, Shut Up And Die remix kick is lekker,
vocals zijn leuk toegepast, vind het gewoon een zeer fijne plaat.

6. Angerfist - Riotstarter (State Of Emergency remix) (9,5)
EINDBAZEN REMIX!! :love: , echt beste plaat van het jaar!
Synths komen perfect naarvoren hier, vocals zijn echt vet ingemixt, sfeervolle break, heel veel drive, en een energieke SoE kick! :loving:

7. Angerfist - Guts Full Of Lead (7-)
Weer in een inkak momentje na 2 hele dikke platen.
geen slechte plaat maar weer typisch Angerfist. jammer.

8. Angerfist vs Outblast - Delusion (7,5)
Een oud plaatje met Outblast, sterke kick, korte synths, vocals zijn niet helemaal mijn ding maar wel lekker.

9. Angerfist vs Predator - The Milition (9-)
Als eerste: heerlijke kick! props dat ze deze op het album hebben gedaan.
qua opbouw hetzelfde als Delusion, en bij deze plaat pakt het veel beter uit.
mid-intro is mega vet! heerlijke synths en die heerlijke kick :drool: .
ook weer een redelijk kort breakjes opbouwend naar de melodie die dan best "ruig" overkomt op mij.
vind de mid-intro dan wel iets beter!

10. Angerfist vs Outblast - Odious (8)
Weer een oud plaatje en een overplayde ook nog, in ieder geval niet zo erg als The Voice of Mayhem.
mid-intro is ronduit saai, kick pakt me niet en de synths komen saai over, jammer.
break en climax daarin tegen zijnwel vet, vocals zijn vet, synth en melodie geven me net niet kippevel, en een veel betere kick!
8 dus voor de zeer saaie intro

11. Angerfist - Right Through Your Head (Tieum remix) (8,5)
Tieum :drool: heerlijke plaat voor hem om te remixen
die kicks zijn echt heilig :worship:, screeches zijn ook lekker, had van de climax eigenlijk iets meer verwacht maar zeker geen tegenvaller, heerlijke remix :thumbsup:

12. Angerfist vs T-Junction- A New Level of Freak (8+)
Deze kende we ookal wat langer, heerlijke drive die de T-Junction & Angerfist platen bijna altijd hebben,
vocals zijn lekker, lekkere mid-intro, kortje breakje met daarop een climax gevuld met drive! :thumbsup:

13. Angerfist vs Tieum - Just Know (5+)
Vage intro en hier pakt de Tieum achtige kick voor mij weer verkeerd uit, jammer.
vocals zijn nou ook al een beetje uitgekauwt die eminem dingen.
saaie plaat...

14. Angerfist - And Jezus Wept (7,5)
Hoezo haalde deze plaat zo hoog bij de HC top 100 :huh:
tempo is lekker niks op aan te merken, intro is een beetje saai, vocals vind ik ook niet helemaal lekker.
climax is dan weer wel vet, veel energie ook!

15. Angerfist - My Critic Fetish (Akira remix) (6-)
Origineel is bijna heilig, benieuwd hoe de remix uitpakt.
helaas pakt die negatief uit, heb de heletijd het gevoel alsof ik naar een intro aan het luisteren ben met claps en snares ect.
kut afsluiter!

binnenkort komt ook CD3 langs rollen voor een review :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Vind Just Know nou juist een lekkere ragtrack :P

nooit wat aangevonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Vind Just Know nou juist een lekkere ragtrack :P

:yes: , prima plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Project 141 schreef:
Vind Just Know nou juist een lekkere ragtrack :P

:yes: , prima plaat


ok GZ dit jaar was dit onze binnenkomer maar hij werd toen in de Terror gedraaid dus bpm was echt zalig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMG Deathmask :drool: :drool: :love: :love: Wat een gruwelijke kick :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me toch wel verbaasd,
Waar zijn I Like It Loud Remix en Cannibal Remix van Dione?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:45 
 
Hardtraxx Addict

I like it loud remix mis ik niet eens.. Vind ik toch niet echt een lekkere plaat. En die remix van dione is ook niet veel soeps.. Maar ze hadden er wel op gekunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Wat me toch wel verbaasd,
Waar zijn I Like It Loud Remix en Cannibal Remix van Dione?


Er zou ook nog een remix komen van The Fast Lane volgens een bericht van danny op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wat me toch wel verbaasd,
Waar zijn I Like It Loud Remix en Cannibal Remix van Dione?

Nou je het zegt idd.
Cannibal remix is overigens wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD3

1. Angerfist - Conspiracy (7)
haha die vocals, vooral dat stukje vlak voor de climax: God does not exist :lol: mega droog, doen we denken aan Alles Kapot
voor de rest standaard Angerfist plaatje, geen uitleg nodig eigenlijk

2. Angerfist vs Dyprax - The Pearly Gates (8,5)
Altijd al een vette plaat gevonden, kicks zijn lekker, sfeervolle break met een beetje DnB, vocals pakken mij ook, climax dacht ik eerst dat het de mid-intro zou worden :P . deze plaat klapt er dan nog best hard op eigenlijk

3. Angerfist - Still Krazy (6)
Citaat:
standaard Angerfist plaatje, geen uitleg nodig eigenlijk


4. Angerfist - Dance With The Wolves (Randy vs Radium remix) (9-)
eindelijk :worship: , stond al een lange tijd op youtube maar wat een mega vette plaat is dit!
heerlijke frenchcore kicks, die Randy & Radium sounds zijn ook heerlijk gebruikt!

5. Angerfist vs Dazzler - Conflict (7-)
is de naam Kid Morbid eigenlijk niet waardig, daar werd eigenlijk nog een beetje wat anders op uitgebracht maar dit is weer standaar.
heb wel altijd een zwak voor dit soort kicks dus dat zijn weer pluspuntjes net als de melodie die mij ook wel pakt dus overall een leuke plaat.

6. Angerfist - No Escape From My Wrath (Eastside Connection remix) (7,5)
vind het niet zo heel erg op het EC stijltje lijken maar het is wel een leuke remix geworden, kicks vind ik wat minder, synths zij wel heel lekker!

7. Angerfist - In A Million Years (Nosferatu remix) (8)
tot nu toe zijn alle remixen bij elkaar beter dan alle andere platen bij elkaar, dus tijd voor Nosferatu remix om dit in stand te houden
en gelukt, heerlijke doorknal kick, originele sfeertje is er een beetje in gehouden wat goed is natuurlijk, die helden melodie is niet aangepast en gelukkig maar.
overtreft het origineel net niet!

8. Angerfist vs Predator & Mad Dog - Don't Fuck Around (6,5)
nooit wat aangevonden eigenlijk hoewel de 2de climax er wel heerlijk op knalt, kicks is wel lekker en die komt van Mad Dog en ik denk ook dat Angerfist hier weinig mee te maken heeft.

9. Angerfist vs Vince - No Fucking Anticipation (Accelerator remix) (8)
mijn verwachtingen voor deze plaat waren heel laag door Accelerator.
maar hij heeft een uitstekende mash up remix gemaakt, vocals van No Fucking Soul zijn sowieso geweldig! en die climax daarvan wordt hier gebruikt in als mid-intro.
heerlijke kick! Anticipation melodie ook heerlijke toegepast met die synths.
positief verrast door Accelerator :D

10. Angerfist vs Tieum - Shitty Rave Track (8)
wel vreemd dat ik de Just Know kick echt prut vind en deze dan weer heerlijk vindt.
droog vocal gebruik kan ik altijd waarderen ^^ , knalt er best hard op ook weer. synths zijn ook lekker ja goeie plaat. :)

11. Angerfist - Somewhere Down The Lane (8)
en daar hebben we hem weer, het doodgedraaide ram plaatje samen met Outblast.
Angerfist kick van een a twee jaartjes geleden, vocals vullen de track goed aan. voor de rest valt hier niet zo veel over te zeggen aangezien de hele plaat eigenlijk op die twee dingen berust.

12. Angerfist - The Murder Tune (7,5)
tempo zit er al lekker in, beetje de experimentele kant en doet me denken aan Mafia.
lekker plaatje :)

13. Angerfist vs Drokz - Death Mask (5)

wat een graf kicks zeg. vind er helemaal niks aan, daarom is voor mij deze plaat ook weer gewoon onluisterbaar.

14. Angerfist - Yes (Znooptokkiedrokz refix) (7)
haha dat droge kortje breakje :lol: , pluspunt om zoveel verschillende kicks in een track te gebruiken! maar origineel blijft 3x zo goed!

15. Angerfist - Fuck The Promoqueen (Remastered 2011 edit) (7,5)
inspiratie op? ik hoor niet echt een edit ofzo, maar wel dat die geremastered is.
leuke afsluiting ook, maar ben onderhand wel blij want die standaar Angerfist sounds ben ik inmiddels echt zat na dit album.



conclusie: wat een gedoe om 3 CDs een review te geven, een beter idee is was geweest om een totaal andere sound neer te zetten op 1 CD.
nu is het allemaal een beetje van hetzelfde met wat oudere platen tussendoor en redelijk veel remixen.
CD 1 en CD 3 vond ik allebei even goed, CD 2 vond ik de minste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:06 
 
Hardtraxxer

Citaat:
13. Angerfist vs Drokz - Death Mask (5)

wat een graf kicks zeg. vind er helemaal niks aan, daarom is voor mij deze plaat ook weer gewoon onluisterbaar.


Haha helemaal mee eens die kicks hoor je amper :P snap niet wat de meeste hier zo vet aan vinden...
met de kicks die we van drokz gewend zijn zou dit al een stuk beter klinken ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardcore