Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betere tracks:

Bloodrush :drool:
Assault :woot:
Road To Fame :thumbsup:
Strangle and Mutilate Remix :)
Dance With The Wolves Remix :thumbup:
Deathmask :yay:
Fuck The Promqueen Remastered 2011 Edit ^^
The Murder Tune :worship:

Grootste tegenvallers imo:

Bite Yo Style Remix
Dortmund 2011
Right Through Your Head Remix


De rest allemaal wel oké, alleen een beetje 13 in een dozijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste cd net gehad, platen die me het meest zijn bij gebleven zijn: Bloodrush, Assault, Who Cares?, The Road To Fame en Mafia
Beoordeling komt een dezer dagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:27 
 
Hardtraxx Newbie

Gruwelijk album dit! Echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een vreselijk saai album is dit geworden. Bijna alle nummers lijken op elkaar. Zitten slechts een paar dikke uitzonderingen tussen zoals Retaliate of Mafia. Meerendeel van de nieuwe Angerfist-nummers is heel erg teleurstellend.

Heb het allemaal een keer beluisterd, zal er de komende dagen eens wat meer aandacht aan besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:05 
 
Hardtraxx Newbie

Youtube staat rood gloeiend, ga van deze denk ik toch originele halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Orgineel nog niet binnen.. Toch wel ff het album gedownload. eerste gehoor klinkt ie wel lekker, met een paar uitschieters.. Toch had ik er wel iets meer van verwacht!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Orgineel nog niet binnen.. Toch wel ff het album gedownload. eerste gehoor klinkt ie wel lekker, met een paar uitschieters.. Toch had ik er wel iets meer van verwacht!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jullie kopen toch niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
jullie kopen toch niet...

Jawel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 11:30 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
jullie kopen toch niet...


Mijn exemplaar is verzonden, verwacht hem vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

WTF!! Ziek album ! Wat een producties!! :D:D:D :bomb: :bomb: :thumbsup: :thumbsup: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CD 1

1. Perfect Fury (5)
Als ik dit hoor word ik al gelijk teleurgesteld. Welkom bij het eerste nummer van dit album, u gaat nog minstens 30 platen horen die precies hetzelfde klinken. Alles in dit nummer is standaard-Angerfist-shit. Synths, kicks, opbouw van de track... totaal niet spannend en de melodie in de climax vind ik ook niet mooi.

2. Bloodrush (7,5)
Fraaie diepe kick, duistere sound in het begin. Vrijwel direct daarna een korte break waarop een minimalistische climax volgt. De 2e climax brengt iets meer een typische Angerfist-sound naar voren, zonder dat het te standaard wordt zoals in andere nummers wel gebeurt. Vocals doen goed mee in het geheel. Sterke track!

3. Depths Of Despair (5)
De mid-intro is nog wel aardig en niet zo afgezaagd als de climax. Break en climax zijn standaard slaapverwekkend werk. Voice of Mayhem/Statement of Disorder deel 3. Ik hou echt niet van nummers die zo simpel en herhalend in elkaar steken, zeker als ze qua sound lijken op de rest.

4. Assault (6)
Vette sounds, maar het Frenchcore-meets-hardcore-idee pakt niet helemaal goed uit. Hou er simpelweg niet van, maar het idee is best leuk. Later in Mafia blijkt ook dat je het veel vetter kan toepassen.

5. Incoming (6,5)
Voor de vocals en energie een halve pluspunt, verder weer een erg simpele en ongeïnspireerde plaat.

6. Dreams (5,5)
Qua insteek iig al wat origineler, maar die melodie en pitchende bassline klinkt totaal nergens naar. Climax maakt het iig al wat leuker. Het idee is opnieuw vet, maar het ligt niet al te best in mn gehoor...

7. Bite yo style Dyprax remix (7,5)
De Dyprax-stijl lijkt op die van Angerfist maar de sounds zijn een stuk minder uitgekauwd. Heerlijke volle kick, synths in het begin zijn wel aardig. De opbouw in de break neigt naar het origineel maar in de climax zwaait deze om naar een heerlijk ruig vervolg met een stoer screechpatroon. Moet wel zeggen dat het soort screech iets agressiever had gemogen, hij klinkt iets te "plat". Zeker een goed gelukte remix voor de rest, met name de drive in de nummers van Dyprax vind ik altijd erg vet, dus hier ook!

8. Who Cares (6,5)
Typisch Angerfist pingeldeuntje, typische Angerfist-kick, typische Angerfist synths, vocals en alles... eigenlijk vind ik dit nummer niet eens zo heel vervelend want het ligt wel redelijk in het gehoor, de melodie is best catchy en als geheel klinkt het wel prima. Maar wel ontzettend jammer dat ik dan weer het gevoel krijg alsof ik alles al 100 keer gehoord heb.

9. The Road To Fame (8)
Een iets ruigere track met een herkenbare Angerfist-sound, maar toch een andere kick en wat ruigere screech die me een een industrial-achtig gevoel geeft. Toch vreemd om zo'n plaat ineens te horen na uitsluitend mainstream, dus bij mij moet het knopje even om. Na een paar luisterbeurten ga ik het echter steeds vetter vinden en beeld het me in tussen allemaal Negative A-zooi en dat soort shit, lijkt me heerlijk. Dik nummer met een originele sound die tussen de mainstream en industrial inhangt. Niet het niveau van Strangle & Mutilate, maar het komt in de buurt!

10. Take The Power (6)
Geen slechte track, zweverige climax-synths die een trance-gevoel meegeven. Toch weet het me niet te pakken. Break en mid-intro weten ook niet zo te boeien. Geen nummer wat echt bij mij blijft hangen.

11. Voice Of Mayhem (7,5)
Destijds een dikke plaat, nu grijsgedraaid. Zonde van de ellendig lange break en de climax. Ze hadden meer mogen voortborduren op de mid-intro en het tempo erin moeten houden. Mid-intro barst van de energie en heeft overheerlijke kicks, schreeuwvocals waren heldig destijds. Had van mij niet op de CD gehoeven verder.

12. Dortmund 11 (7)
Wat een vaag nummer, een hoop lomp ge-rap, een frenchcore-achtige kick als in Dortmund 05, Angerfist-screech... ik snap m niet helemaal, maar klinkt toch best dik. Ben benieuwd hoe zo'n nummer live werkt.

13. Fucking With My Head (7)
Beetje leeg en simpel nummer, gelukkig is het snel en zijn de kicks dik. Die samenwerkingen van hun hebben altijd een heerlijke drive. Geen hoogstandje, maar ik zou dit best snel ergens in een hardere set gooien. Vocals zijn ook catchy.

14. Retaliate (5,5)
De kick is apart, vind m niet helemaal lekker klinken. Nu begin ik de overige Angerfist-elementen echter spuugzat te raken en dit nummer mist elke vorm van originaliteit. Jammer...

15. Mafia (8,5)
Zieke track en hoogtepunt van de eerste CD! Dikke kraakkick, heerlijk tempo, leip duister sfeertje. Heb het gevoel dat ik naar Frenchcore en industrial tegelijk luister, en hier klinkt het wel vet! Supervet nummer dat erg goed in elkaar steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeie revieuw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Vandaag is ie niet met de post meegekomen helaas.. Hoop dat ik hem morgen binnen heb!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:37 
 
Hardtraxx Newbie

De Sint neemt hem voor me mee! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD1

1. Angerfist - Perfect Fury (6,5)
Geen goede opener, nouja eigenlijk wel is weer typische Angerfist stijl, vind het toch een beetje van Dyprax weghebben maja.
absoluut geen verkeerde plaat maar gewoon eentonig naast al zijn andere platen.

2. Angerfist vs Lady Kate - Bloodrush (8+)
Hmmm... interessant nog nooit iets van Lady Kate gehoord (behalve dat zij op een keer op de verjaardag van Angerfist heeft gedraaid ofzo?)
over de track: heerlijke kick, doet me denken aan zn oude platen, vocals vind ik ook heerlijk (vooral in de outro).
aparte climax, gevolgd door nog een climax met typische Angerfist synths, komt zo als eerder gezegd helemaal niet verkeerd over.
sterk geheel!

3. Angerfist - The Depths Of Despair (Official MOH anthem) (6)
Deze kende we al enige tijd, kick vind ik niet heel slecht, 't mist wel de nodige anthem drive, vocals vind ik ook iets te schreeuwerig.
standaard melodietje jammer had er eigenlijk meer van verwacht.

4. Angerfist vs Radium - Assault (8)
Hier keek ik naar uit: collab met een frenchcore producer, vocals geven hetzelfde sfeertje mee als in Dance With the Wolves wat een plus punt is.
heerlijke frenchcore kick op een lekker BPM geeft een heerlijke drive mee.
mid-intro ook lekkere geluidjes, climax is daarna weer Angerfist synths klinkt niet heel verkeerd maar wordt er een beetje ziek van, gelukkig korte climax.
outro is dan weer heerlijk na die korte climax, sterke plaat

5. Angerfist - Incoming (7)
Deze kende we ook al, nog steeds vind ik die vocals geniaal! voor de rest een leuke album vuller.

6. Angerfist vs Hellsystem - Dreams (5,5)
Had hier ook totaal iets anders verwacht, wordt een vrij duistere plaat neer gezet
totaal plaatje is redelijk leuk maar weet mij niet te pakken

7. Angerfist - Bite Yo Style (Dyprax remix) (6)
Hier kan ik vrij kort over zijn: origineel is vele maler beter.
typische dyprax sounds die me ook weer de keel uit komen.

8. Angerfist - Who Cares? (7,5)
Weer Angerfist sounds maar deze weet me wel te pakken.
leuke melodie die redelijk kort is, gevolgd door een tussen stuk voor de 2de climax, leuk gedaan.
kort plaatje ook maar 3:45.
9. Angerfist - The Road To Fame (8,5)
Deze kende ik ook al, onder zijn Bloodcage alias.
heerlijk industrial sfeertje zet hij hier neer, geweldige vocals, kicks zijn ook industrial achtig, en een mooi geheel :)

10. Angerfist vs Rudeboy & MC Syco - Take The Power (5+)
Rudeboy :sick:, plaat opzich zal wel goed zijn, maar vind het tempo te laag, als je het tempo laag doet doe er dan ook iets mee.

11. Angerfist vs Outblast & MC Tha Watcher - The Voice Of Mayhem (7+)
Altijd al een leuke plaat gevonden maar helaas overplayed.
melodieën in beide climaxen zijn leuk, lekkere kick ook, vind hier de schreeuw vocals ook niet storend.
sfeer volle break, ja was een heel leuk anthem.

12. Angerfist feat. MC Syco - Dortmund 2011 (7,5)
dawasiknie schreef:
Wat een vaag nummer, een hoop lomp ge-rap, een frenchcore-achtige kick als in Dortmund 05, Angerfist-screech...
ik snap m niet helemaal, maar klinkt toch best dik. Ben benieuwd hoe zo'n nummer live werkt.


13. Angerfist vs T-Junction - F@cking With Your Head (7)
Hier zat ik ook al naar uit te kijken een nieuwe T-Junction collab :)
minder dan ik had gehoopt maar toch wel leuk geworden.
weer van de cathy vocals die je vaker ziet in hun collabs, weer een korte climax met screeches, outro vind ik beetje saai, maar de rest is wel lekker :)

14. Angerfist - Retaliate (7-)
En daar komt die dan: de track van het album!
ik vind het zeker niet de beste plaat maar ook zeker geen slechte.
intro is hier duidelijk beter als de climax, een beetje ongespireerde plaat maar het tempo houdt de drive er toch een beetje in.

15. Angerfist - Mafia (8-)
Goeie afsluiter, lekkere kick beetje frenchcore achtig, en het sfeertje erom heen is beetje industrial met een lekker hoog tempo, screeches zijn ook wel lekker, ook weer mooi een geheel

de rest komt later omdat ik daar nu geen tijd/zin meer in heb -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem bijna nooit hardcore albums enzo mee, maar deze ga ik zeker checken. Heerlijk die Angerfist/Crypsis stijl. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Neem bijna nooit hardcore albums enzo mee, maar deze ga ik zeker checken. Heerlijk die Angerfist/Crypsis stijl. :P

Angerfist/Crypsis stijl? Die snap ik niet helemaal.. Crucifier is het alias van Crypsis, welke wel onderdeel was/is van de Angerfist liveact samen met MC Prozac.
Maar voor zo ver ik weet heeft Grzegorz niks met producen van Angerfist te maken als je dat bedoeld.. Correct me if I'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Crucifier is het alias van Crypsis

nooit geweten :$

maar het stijltje van angerfist en crypsis komen wel aardig overeen hoor, afgezien van dat het toch 2 verschillende genres zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Citaat:
Crucifier is het alias van Crypsis

nooit geweten :$

maar het stijltje van angerfist en crypsis komen wel aardig overeen hoor, afgezien van dat het toch 2 verschillende genres zijn.

Floorcrushers - Psycho Stylez is gemaakt door danny maar 't is net Crypsis als je er naar luisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik kom nog even terug op mijn beoordeling van dit album (die was niet geheel positief)!
Ik vind niet veel platen vet, maar heb een top vier gevonden die mij wel aanstaat:

4. Angerfist & Hellsystem - Dreams
3. Angerfist - Right Through Your Head (Tieum Remix)
2. Angerfist & Vince - No Fucking Anticipation (Accelarator Remix)

Wat wel echt een heldig nummer is, en daardoor ook mijn nummer 1 is van het album:

1. Angerfist ft. Lady Kate - Bloodrush

:worship: :worship: :worship:

Hele dikke plaat hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

crypsis was ook lid van Angerfist LIVE he ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Parvuz schreef:
Neem bijna nooit hardcore albums enzo mee, maar deze ga ik zeker checken. Heerlijk die Angerfist/Crypsis stijl. :P

Angerfist/Crypsis stijl? Die snap ik niet helemaal.. Crucifier is het alias van Crypsis, welke wel onderdeel was/is van de Angerfist liveact samen met MC Prozac.
Maar voor zo ver ik weet heeft Grzegorz niks met producen van Angerfist te maken als je dat bedoeld.. Correct me if I'm wrong

Ik weet net zo veel als jij. Maar je kan duidelijk horen dat de stijl van Crypsis overeenkomt met dat van Angerfist. Zelfde stijl vocals en synths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:08 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
Parvuz schreef:
Neem bijna nooit hardcore albums enzo mee, maar deze ga ik zeker checken. Heerlijk die Angerfist/Crypsis stijl. :P

Angerfist/Crypsis stijl? Die snap ik niet helemaal.. Crucifier is het alias van Crypsis, welke wel onderdeel was/is van de Angerfist liveact samen met MC Prozac.
Maar voor zo ver ik weet heeft Grzegorz niks met producen van Angerfist te maken als je dat bedoeld.. Correct me if I'm wrong

Hun stijl is zowat hetzelfde, het enige verschil is dat het hardstyle en hardcore is.
ik begrijp nou niet wat je hiervan nou niet snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik van dat stemmetje dat in Dreams dreams zegt heel erg lijken op zo'n preview stemmetje in previews op youtube, denk steeds dat ik een preview luister :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore