Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Angerfist - Mutant Moshpit Ravetunes (MOHDIGI083)

Label: Masters Of Hardcore
WEB release: 24-01-2014

Tracks:
01. Burn This MF Down
02. Audio Waste (Crossfiyah Remix)
03. End (Counterfeit Remix)
04. The Fast Lane (Hellsystem & Rayden Remix)
05. From The Blackness (Gancher & Ruin Remix)
06. Close To You (Wasted Mind Remix)
07. Street Fighter (Bong-Ra Remix)
08. Cannibal (Dione Remix) (2014 Remaster)
09. Temple Of Disease (Free tune with any purchase of the EP)

Samples:
Burn This MF Down:


Audio Waste (Crossfiyah Remix):


End (Counterfeit Remix):


The Fast Lane (Hellsystem & Rayden Remix):


From The Blackness (Gancher & Ruin Remix):


Close To You (Wasted Mind Remix):


Street Fighter (Bong-Ra Remix):


Cannibal (Dione Remix) (2014 Remaster):


Temple Of Disease:


Bron: Angerfist Facebook


Wat een release :bomb:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Burn this MF down :thumbsup:
Street Fighter een breakcore jasje geven had van mij niet gehoeven, en ook de FTB remix laat ik waarschijnlijk links liggen, maar voor de rest ben ik erg benieuwd naar deze remixen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:
08. Cannibal (Dione Remix) (2013 Remaster)


Benieuwd naar deze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 00:35 
 

Benieuwd naar wat Gancher en Ruin van From The Blackness maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Benieuwd naar wat Gancher en Ruin van From The Blackness maken.


Waarschijnlijk meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 00:44 
 
Hardtraxxer

soundgenius_91 schreef:
HC4LMichaelRoza schreef:
08. Cannibal (Dione Remix) (2013 Remaster)


Benieuwd naar deze :)


Is al een oude plaat ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 01:13 
 

Dakpan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Benieuwd naar wat Gancher en Ruin van From The Blackness maken.


Waarschijnlijk meuk.

Waarom denk je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk de Cannibal Remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het leuk dat Angerfist steeds meer Crossbreed in zijn tracks laat verschijnen :thumbup: , ben juist wel benieuwd naar de Gancher & Ruin Remix, From the blackness is een van de beter tracks van Angerfist! :worship: Daarin tegen is Burn This MF Down weer zo'n typisch Angerfist trackje waar ik gewoon niet meer naar kan luisteren. Daarom gelukkig een beetje diversiteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dakpan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Benieuwd naar wat Gancher en Ruin van From The Blackness maken.


Waarschijnlijk meuk.

Waarom denk je dat?


Omdat er de laatste twee jaar niks goeds uit dat duo is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:06 
 

Dakpan schreef:
Omdat er de laatste twee jaar niks goeds uit dat duo is gekomen.

Eens in de zin van dat ze teveel DnB maken en te weinig hardcore als Scrarecrow, die ik wel een heel gave plaat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dakpan schreef:
Omdat er de laatste twee jaar niks goeds uit dat duo is gekomen.

Eens in de zin van dat ze teveel DnB maken en te weinig hardcore als Scrarecrow, die ik wel een heel gave plaat vind.


Dat is juist het probleem, ze maken teveel meuk als Scarecrow. Tracks die op Crossbreed moeten lijken maar daar gewoon heel hard in falen en weinig anders zijn dan 'normale' hardcore. Komt veel te weinig echte DnB van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:51 
 

Ja maar jij bepaalt niet wat crossbreed is he :P Wil je nu zeggen dat in crossbreed echte dnb moet zitten? Dan zou het echt softe meuk zijn ja. Mijn mening over crossbreed is dat het hardcore moet zijn met enkele invloeden van andere genres. Zodra het op dnb begint te lijken is het geen crossbreed en haak ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja maar jij bepaalt niet wat crossbreed is he :P Wil je nu zeggen dat in crossbreed echte dnb moet zitten? Dan zou het echt softe meuk zijn ja. Mijn mening over crossbreed is dat het hardcore moet zijn met enkele invloeden van andere genres. Zodra het op dnb begint te lijken is het geen crossbreed en haak ik af.


Ik bepaal niet wat Crossbreed is nee, de uitvinders, TOA, echter wel. En volgens hun definitie moet de verhouding tussen Hardcore en DnD 'eerlijk' verdeeld zijn, met echte stukken DnB inderdaad. Wat G&R doen is hardcore met af en toe een snare, net als Lowroller. Niets anders dan reguliere hardcore dus.

Maar afgaande op jouw laatste zin is echte crossbreed niet jouw ding en kan je het dus beter bij de light (lees neppe) variant van G&R en Lowroller houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:53 
 

Dan heb ik me wat te afkeurend over dnb uitgelaten want ik luister volwaardige crossbreed. Ik heb geeoon een andere interpretatie van crossbreed als zijnde hardcore met andere invloeden. Als het geen hardcore is, bevalt het vaak niet meer omdat ik dan een grote bak energie mis. Ik ben ook vsn mening dat de dnb invloeden van TOA wel meevallen. Op hun beste album Scenocide 202 is amper dnb te horen. Oh ja en TOA is niet de uitvinder van crossbreed. Ze namen alleen het stokje over van Ruffneck ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Op hun beste album Scenocide 202 is amper dnb te horen.


Dit album is dan ook een volwaardig Hardcore album, er is nooit over Crossbreed op dat album gesproken door wie dan ook.

Nerazzurro93 schreef:
Oh ja en TOA is niet de uitvinder van crossbreed. Ze namen alleen het stokje over van Ruffneck ;)


En hier houden wij op. Nu zet je jezelf wel erg voor lul. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:41 
 

Nu dwalen we wel een beetje af, maar zo'n track als deze bijvoorbeeld:
Switch Technique & Forbidden Society - Blood Extract

Vind jij dit echte crossbreed? Ik hoor ook alleen maar hardcore geweld met wat snares en een gitaar. Dat bedoel ik met goede crossbreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die rolls die je constant hoort in Blood Extract zijn DnB, en dan de snares nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:37 
 

Maar de kick en kickrolls zijn typisch hardcore naar mijn mening. Snares zijn niet per se DnB, komen in heel veel genres voor. Maar goed, om maar aan te geven dat ik dit soort muziek wel vet vind en van DnB only niet zoveel moet hebben (niet dat dat belangrijk is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed voorbeeld van 50% Hardcore en 50% DnB is The Outside Agency - Surreal of van zeer recent Golden Fetters van Switch....Eerst lekkere snoei harde DnB en dan helemaal los met ekte hardcore zoals het hoort :yay: Die Blood Extract heeft trouwens vreselijke vocals , echt iets van Forbidden Society , kan er maar niet aan wennen dat hardrock-achtige geschreeuw. Maar uh.. Dakpan en Nerazzurro93; over smaak valt niet te twisten dus jullie kunnen nog wel ff dagen door gaan zo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:15 
 

Daar heb je ook gelijk in dave. Maar ik vind het gewoon leuk om over muzieksmaak te praten en daar is ook niets mis mee. Op een forum hoef je ook niet altijd te overtuigen en gelijk willen hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 19:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Oh ja en TOA is niet de uitvinder van crossbreed. Ze namen alleen het stokje over van Ruffneck ;)


En hier houden wij op. Nu zet je jezelf wel erg voor lul. :)


Jij zet jezelf eerder voor lul. Crossbreed is gewoon een modernere versie van Artcore en variaties, wat van oa Ruffneck, Predator e.d. afkomt. TOA heeft geen ene reet aan genre´s uitgevonden. Ze hebben gewoon hun eigen stijl uitgevonden. Voor TOA had je Manu Le Malin die net zo gevarieerd produceerde.

Net zo idioot als dat n3krologic toen claimde dat zij de grondleggers waren van crossbreed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jij zet jezelf eerder voor lul. Crossbreed is gewoon een modernere versie van Artcore en variaties, wat van oa Ruffneck, Predator e.d. afkomt. TOA heeft geen ene reet aan genre´s uitgevonden. Ze hebben gewoon hun eigen stijl uitgevonden. Voor TOA had je Manu Le Malin die net zo gevarieerd produceerde.

Net zo idioot als dat n3krologic toen claimde dat zij de grondleggers waren van crossbreed


Waar heb jij het nou weer over? Volgens mij is de muziek waar TOA het label Crossbreed aan heeft gehangen nog altijd samengevoegde Hardcore en DnB. TOA waren de eerste die deze 2 genres in een nummer samenvoegde. Crossbreed heeft niks te maken met gevarieerd produceren haha.

Wat Artcore hier mee te maken heeft blijft mij dus een raadsel. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 19:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Broken Balance schreef:
Jij zet jezelf eerder voor lul. Crossbreed is gewoon een modernere versie van Artcore en variaties, wat van oa Ruffneck, Predator e.d. afkomt. TOA heeft geen ene reet aan genre´s uitgevonden. Ze hebben gewoon hun eigen stijl uitgevonden. Voor TOA had je Manu Le Malin die net zo gevarieerd produceerde.

Net zo idioot als dat n3krologic toen claimde dat zij de grondleggers waren van crossbreed


Waar heb jij het nou weer over? Volgens mij is de muziek waar TOA het label Crossbreed aan heeft gehangen nog altijd samengevoegde Hardcore en DnB. TOA waren de eerste die deze 2 genres in een nummer samenvoegde. Crossbreed heeft niks te maken met gevarieerd produceren haha.

Wat Artcore hier mee te maken heeft blijft mij dus een raadsel. :')


Artcore = Drum & Bass en Hardcore. Crossbreed is gewoon een ge-evolueerde versie daarvan.
Voorbeeld
http://www.youtube.com/watch?v=7b9hcNpV55Q&t=0m50s

En dan heb je ook nog Deatchant die D&B/Breakcore in hun tracks verwerkte.
TOA zijn geniale producers maar ze hebben geen genre uitgevonden, hooguit gemoderniseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artcore = Drum & Bass & Hardcore is nogal overdreven. Wanneer ik een willekeurig Artcore nummer luister hoor ik amper invloeden uit DnB. Ik hoor wat meer percussie naast de kick en dan een DnB loopje in dat nummer dat jij linkte maar om het nou als de voorloper van Crossbreed te beschouwen. Algemene focus ligt nog 100% op hardcore.

Als zo'n nummer in deze tijd werd uitgebracht zou het niet als Crossbreed worden bestempeld. Daarbij, als genres samenvoegen niet als nieuw genre beschouwd mag worden kan Hardstyle dus ook wel opgeheven worden.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore