Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:31 
 
Hardtraxx Elite

Alien T - Make a Difference (TRAX 0104)

Label: Traxtorm Records

Vinyl release: -
WEB release: Soon

01.The circus: Hardcore
02.My Mind Is Prepared
03.Ft. MC D - Make a difference

Samples:
The circus: Hardcore:


My Mind Is Prepared:


Ft. MC D - Make a difference :


Bron: Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:06 
 

Er is goed gebruik gemaakt van verschillende kicks. Die Circus is wel geinig. Die kicks zijn ook lekker. My mind is prepared is een heerlijke plaat op een lager tempo en dan moet de kick goed zijn om de drive erin te houden. Dat is wel gelukt vind ik. Make a difference is een typische traxtorm track met een goede kick in de climax. Qua sfeer vind ik de tracks gewoon goed maar niet heel bijzonder. Kortom goede release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"WEB Release: Soon"

Nou, niet met Traxtorm...maar goed.

The Circus Hardcore: :lol: dafuq is dit xd leuke kick maar ik kan de plaat niet serieus nemen. En dat is ongetwijfeld de bedoeling. Geinig xd
My Mind is Prepared: hier word het al serieuzer, lekker plaatje hoor. Sterke kick met een duistere tint erachter.
Make a Difference: kick had hier wel iets aanweziger mogen zijn. Melodie vind ik wel weer sterk, lekker opzwepend. Dat de kick dan later beter terug komt, is dan weer lekker :D

Vind het stijltje van Alien T altijd wel vet, jammer alleen dat het niveau van de vorige release bij geen van drieën bereikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:19 
 
Hardtraxx Elite

Verder de datum kan ik niet vinden?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel dat Traxtorm nooit snel is. Release is er idd nog niet

Release gaat overigens Make a Difference heten, dus dat mag je wel even aanpassen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:05 
 

Zal wel ergens in het najaar zijn, want er staat nog een release voor oktober van Placid K. Of het wordt 2013 dat zou me ook niet verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:16 
 
Hardtraxx Elite

Okee, Heb hem aangepast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 05:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vind het stijltje van Alien T altijd wel vet, jammer alleen dat het niveau van de vorige release bij geen van drieën bereikt wordt.

Zo goed vond ik die nou ook weer niet op Ghetto Mentality na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

The Circus: hardcore: serieus.. wat een grafplaat he. kick slaat nergens op hele plaat slaat nergens op >.<
My Mind Is Prepared: intro is lekker doorbeukend! melodie en kick weer geen zak aan.
Make A Difference:intro kick is zwak.. :/ melodie is ook niet echt boeiend. helaas.

jammer hoor maar erg slappe release. Baddest Madness was wel echt vet maar dit... beehh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Circus gaat live wel erg hard denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Steffnov schreef:
Vind het stijltje van Alien T altijd wel vet, jammer alleen dat het niveau van de vorige release bij geen van drieën bereikt wordt.

Zo goed vond ik die nou ook weer niet op Ghetto Mentality na.

Vorige was I Am Not Perfect / The Baddest Madness? En die beide zijn geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 02:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja helemaal vergeten. I Am Not Perfect was zeker een toffe plaat. The Baddest Madness vond ik niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 07:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten

Dat snapt nou iedereen wel inmiddels post gewoon fucking commentaar over de platen en niet over de releasedate
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Jay schreef:
TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten

Dat snapt nou iedereen wel inmiddels post gewoon fucking commentaar over de platen en niet over de releasedate

Ik zie hier op het forum ook Quote's als bloemen corset in je hol, 24/7 achter internet, als je 18 bent betaal ik je kaartje voor masters mogen van mij ook wel achterwegen blijven. Dit klinkt allemaal stoer maar ik vind het maar waardeloos.hou je commentaar bij de post en geen onzin mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
hardcoresjors schreef:
Jay schreef:
TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten

Dat snapt nou iedereen wel inmiddels post gewoon fucking commentaar over de platen en niet over de releasedate

Ik zie hier op het forum ook Quote's als bloemen corset in je hol, 24/7 achter internet, als je 18 bent betaal ik je kaartje voor masters mogen van mij ook wel achterwegen blijven. Dit klinkt allemaal stoer maar ik vind het maar waardeloos.hou je commentaar bij de post en geen onzin mensen!


:lol:
Waar komt dat vandaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:37 
 

Dit staat toch bij releases dus waarom zou je niet over de releasedate mogen praten. Moeilijk doen om niets, terwijl het mooie muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dit staat toch bij releases dus waarom zou je niet over de releasedate mogen praten. Moeilijk doen om niets, terwijl het mooie muziek is.


Het feit dat bij elke release van traxtorm word geklaagd over de release date.
Al een jaar lang ofzo. Dus we weten het nu wel. Ik kan namenlijk lezen, en een groot deel van de mensheid ook, dus kan ik zelf zien dat de releasedate belachelijk is, en dat hoeft niet iedereen bij elke release nog een 3x te herhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff zeker weer een jaar wachten op de release. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anime kwam dacht ik 10 september, Placid K komt 8 oktober. Zal dus wel ergens in november worden dat deze komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:34 
 

D-Nemacyst schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dit staat toch bij releases dus waarom zou je niet over de releasedate mogen praten. Moeilijk doen om niets, terwijl het mooie muziek is.


Het feit dat bij elke release van traxtorm word geklaagd over de release date.
Al een jaar lang ofzo. Dus we weten het nu wel. Ik kan namenlijk lezen, en een groot deel van de mensheid ook, dus kan ik zelf zien dat de releasedate belachelijk is, en dat hoeft niet iedereen bij elke release nog een 3x te herhalen.

Als een The Prophet track kut is, dan wordt er ook 862617282947x over heen gescheten, terwijl je zelf ook wel kan beoordelen of het goed of slecht is. Ik bedoel: daar is een forum toch voor. Laat ieder zijn/haar ding gewoon zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Als een The Prophet track kut is, dan wordt er ook 862617282947x over heen gescheten, terwijl je zelf ook wel kan beoordelen of het goed of slecht is. Ik bedoel: daar is een forum toch voor. Laat ieder zijn/haar ding gewoon zeggen.


Dat Traxtorm laat released is een feit. Dat The Prophet een kut track maakt is een mening.
Als mensen dat nog eens gaan zeggen terwijl het een wel bekend feit is is wat anders dan dat mensen dezelfde mening hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Traxtorm laat released is ook gewoon een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:47 
 

Ja inderdaad en dus mag ieder lid van het forum in dit topic komen zeggen dat de releasedatum nog ver weg is. Ik zeg ook niet dat het van toegevoegde waarde is als iedereen dit doet, maar reacties als LEKKERRRRRRRR HOOR en HARDE SHITTTTTTTT mogen dan ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij is het een muziekforum niet een agendadiscussie.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore