Active topics in Hardcore

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Alien T - Make a Difference (TRAX 0104)

Label: Traxtorm Records

Vinyl release: -
WEB release: Soon

01.The circus: Hardcore
02.My Mind Is Prepared
03.Ft. MC D - Make a difference

Samples:
The circus: Hardcore:

My Mind Is Prepared:

Ft. MC D - Make a difference :

Bron: Twitter
Last edited by Dylan-E on 02 Aug 2012 18:16, edited 1 time in total.
N
Er is goed gebruik gemaakt van verschillende kicks. Die Circus is wel geinig. Die kicks zijn ook lekker. My mind is prepared is een heerlijke plaat op een lager tempo en dan moet de kick goed zijn om de drive erin te houden. Dat is wel gelukt vind ik. Make a difference is een typische traxtorm track met een goede kick in de climax. Qua sfeer vind ik de tracks gewoon goed maar niet heel bijzonder. Kortom goede release.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
"WEB Release: Soon"

Nou, niet met Traxtorm...maar goed.

The Circus Hardcore: :lol: dafuq is dit xd leuke kick maar ik kan de plaat niet serieus nemen. En dat is ongetwijfeld de bedoeling. Geinig xd
My Mind is Prepared: hier word het al serieuzer, lekker plaatje hoor. Sterke kick met een duistere tint erachter.
Make a Difference: kick had hier wel iets aanweziger mogen zijn. Melodie vind ik wel weer sterk, lekker opzwepend. Dat de kick dan later beter terug komt, is dan weer lekker :D

Vind het stijltje van Alien T altijd wel vet, jammer alleen dat het niveau van de vorige release bij geen van drieën bereikt wordt.
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Verder de datum kan ik niet vinden?!
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Bedoel dat Traxtorm nooit snel is. Release is er idd nog niet

Release gaat overigens Make a Difference heten, dus dat mag je wel even aanpassen :thumbup:
N
Zal wel ergens in het najaar zijn, want er staat nog een release voor oktober van Placid K. Of het wordt 2013 dat zou me ook niet verbazen.
Last edited by Nerazzurro93 on 02 Aug 2012 18:20, edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Okee, Heb hem aangepast! :thumbup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Steffnov wrote: Vind het stijltje van Alien T altijd wel vet, jammer alleen dat het niveau van de vorige release bij geen van drieën bereikt wordt.
Zo goed vond ik die nou ook weer niet op Ghetto Mentality na.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
The Circus: hardcore: serieus.. wat een grafplaat he. kick slaat nergens op hele plaat slaat nergens op >.<
My Mind Is Prepared: intro is lekker doorbeukend! melodie en kick weer geen zak aan.
Make A Difference:intro kick is zwak.. :/ melodie is ook niet echt boeiend. helaas.

jammer hoor maar erg slappe release. Baddest Madness was wel echt vet maar dit... beehh :/
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Circus gaat live wel erg hard denk ik :P
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
dawasiknie wrote:
Steffnov wrote: Vind het stijltje van Alien T altijd wel vet, jammer alleen dat het niveau van de vorige release bij geen van drieën bereikt wordt.
Zo goed vond ik die nou ook weer niet op Ghetto Mentality na.
Vorige was I Am Not Perfect / The Baddest Madness? En die beide zijn geniaal
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Oh ja helemaal vergeten. I Am Not Perfect was zeker een toffe plaat. The Baddest Madness vond ik niet zo...
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Jay wrote:TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten
Dat snapt nou iedereen wel inmiddels post gewoon fucking commentaar over de platen en niet over de releasedate
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
hardcoresjors wrote:
Jay wrote:TRAX 0104 ?? komt pas volgend jaar dan zeker haha, dan is deze post al vergeten
Dat snapt nou iedereen wel inmiddels post gewoon fucking commentaar over de platen en niet over de releasedate
Ik zie hier op het forum ook Quote's als bloemen corset in je hol, 24/7 achter internet, als je 18 bent betaal ik je kaartje voor masters mogen van mij ook wel achterwegen blijven. Dit klinkt allemaal stoer maar ik vind het maar waardeloos.hou je commentaar bij de post en geen onzin mensen!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
dave wrote:
hardcoresjors wrote:
Ik zie hier op het forum ook Quote's als bloemen corset in je hol, 24/7 achter internet, als je 18 bent betaal ik je kaartje voor masters mogen van mij ook wel achterwegen blijven. Dit klinkt allemaal stoer maar ik vind het maar waardeloos.hou je commentaar bij de post en geen onzin mensen!
:lol:
Waar komt dat vandaan
N
Dit staat toch bij releases dus waarom zou je niet over de releasedate mogen praten. Moeilijk doen om niets, terwijl het mooie muziek is.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:Dit staat toch bij releases dus waarom zou je niet over de releasedate mogen praten. Moeilijk doen om niets, terwijl het mooie muziek is.
Het feit dat bij elke release van traxtorm word geklaagd over de release date.
Al een jaar lang ofzo. Dus we weten het nu wel. Ik kan namenlijk lezen, en een groot deel van de mensheid ook, dus kan ik zelf zien dat de releasedate belachelijk is, en dat hoeft niet iedereen bij elke release nog een 3x te herhalen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Pff zeker weer een jaar wachten op de release. :/
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Anime kwam dacht ik 10 september, Placid K komt 8 oktober. Zal dus wel ergens in november worden dat deze komt.
N
D-Nemacyst wrote:
Nerazzurro93 wrote:Dit staat toch bij releases dus waarom zou je niet over de releasedate mogen praten. Moeilijk doen om niets, terwijl het mooie muziek is.
Het feit dat bij elke release van traxtorm word geklaagd over de release date.
Al een jaar lang ofzo. Dus we weten het nu wel. Ik kan namenlijk lezen, en een groot deel van de mensheid ook, dus kan ik zelf zien dat de releasedate belachelijk is, en dat hoeft niet iedereen bij elke release nog een 3x te herhalen.
Als een The Prophet track kut is, dan wordt er ook 862617282947x over heen gescheten, terwijl je zelf ook wel kan beoordelen of het goed of slecht is. Ik bedoel: daar is een forum toch voor. Laat ieder zijn/haar ding gewoon zeggen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote: Als een The Prophet track kut is, dan wordt er ook 862617282947x over heen gescheten, terwijl je zelf ook wel kan beoordelen of het goed of slecht is. Ik bedoel: daar is een forum toch voor. Laat ieder zijn/haar ding gewoon zeggen.
Dat Traxtorm laat released is een feit. Dat The Prophet een kut track maakt is een mening.
Als mensen dat nog eens gaan zeggen terwijl het een wel bekend feit is is wat anders dan dat mensen dezelfde mening hebben.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Dat Traxtorm laat released is ook gewoon een mening.
N
Ja inderdaad en dus mag ieder lid van het forum in dit topic komen zeggen dat de releasedatum nog ver weg is. Ik zeg ook niet dat het van toegevoegde waarde is als iedereen dit doet, maar reacties als LEKKERRRRRRRR HOOR en HARDE SHITTTTTTTT mogen dan ook niet meer.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Volgensmij is het een muziekforum niet een agendadiscussie.