D-Nemacyst wrote:Volgensmij is het een muziekforum niet een agendadiscussie.
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Akoetsiekoe Ga je gangDakpan wrote:D-Nemacyst wrote:Volgensmij is het een muziekforum niet een agendadiscussie.
D-Nemacyst wrote:Dat Traxtorm laat released is een feit. Dat The Prophet een kut track maakt is een mening.
Als mensen dat nog eens gaan zeggen terwijl het een wel bekend feit is is wat anders dan dat mensen dezelfde mening hebben.
Dennis is een helddd
Hier kun je toch moeilijk op in gaan man
Ik vind dat Traxtorm vrij snel uitgeeft.
Of mag dat niet meer, nu het een 'feit' is?
Ik vind dat jij laat reageerthoebedoelje wrote:Ik vind dat Traxtorm vrij snel uitgeeft.
Correct!hardcoresjors wrote:Ik vind dat jij laat reageerthoebedoelje wrote:Ik vind dat Traxtorm vrij snel uitgeeft.
Volgensmij is dit de release-sectie en bij releases hoort een release-datum. En die zuigt bij Traxtorm omdat het egoïstische mafketels zijn.D-Nemacyst wrote:Volgensmij is het een muziekforum niet een agendadiscussie.
Ik kan er niks anders van maken dat dit gewoon een niet al te beste release is van Alien T. Minste release van de laatste paar jaar op traxtorm
Ik vind dat ik mag zeggen wat ik wil over de release date.
Dus speciaal voor hardcoresjors nog een keer:
Trax0104 Pfff die zal wel pas in 2013 uitkomen met de snelheid van traxtorm dan is iedereen dit weer vergeten.
ZO en nu mag hardcoresjors weer zeggen dat ik gdvrd moet reageren op de tracks en niet op de release datum
Dus speciaal voor hardcoresjors nog een keer:
Trax0104 Pfff die zal wel pas in 2013 uitkomen met de snelheid van traxtorm dan is iedereen dit weer vergeten.
ZO en nu mag hardcoresjors weer zeggen dat ik gdvrd moet reageren op de tracks en niet op de release datum
Kunnen jullie voor de duidelijkheid nog even een keer vertellen dat traxtorm traag is?
xoxo
xoxo
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Nee.D-Nemacyst wrote:Kunnen jullie voor de duidelijkheid nog even een keer vertellen dat traxtorm traag is?
xoxo
Oke dankjeWout1997 wrote:Nee.D-Nemacyst wrote:Kunnen jullie voor de duidelijkheid nog even een keer vertellen dat traxtorm traag is?
xoxo
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Graag gedaanD-Nemacyst wrote:Oke dankjeWout1997 wrote:Nee.D-Nemacyst wrote:Kunnen jullie voor de duidelijkheid nog even een keer vertellen dat traxtorm traag is?
xoxo
105 komt op 10 decemberJay wrote:Trax0104 Pfff die zal wel pas in 2013 uitkomen met de snelheid van traxtorm dan is iedereen dit weer vergeten.