Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2020 21:40 
 
Hardtraxx Addict

Hoi allen, :)

Ik heb recent een oude plaat van mij weer opgepakt en qua sounds en afmix wat beter afgewerkt.

The Cold! een plaat met voornamelijke classic invloeden.



Spotify:
https://open.spotify.com/album/3SOACGLI1QNVcg2h2p48Zk

Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker sfeertje, doet me denken aan oude Scope DJ plaatjes als Twilight, My Vision, etc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 10:26 
 
Hardtraxxer

Ik krijg hier ook direct een Scope DJ gevoel bij vanwege de vocal chops en kicks :). Puik plaatje hoor. Ik had alleen verwacht dat je op 2:40 omhoog zou gaan met de kick, hij blijft wel veel laag, maar dat is meer smaak. De lange noten op 3:15 hadden er van mij ook iets meer uit mogen springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 21:53 
 
Hardtraxx Addict

Thanks mannen!
Mooi om te horen dat de plaat goed valt. Hij doet het eigenlijk veel beter dan ik had verwacht :D.

Toevallig ben ik ook met een plaatje bezig waarmee ik echt het 2008 gevoel probeer te vormen.
Maar er staan eerst nog 2 andere platen op het programma. 1 daarvan zal ik wss volgende week plaatsen

En ja @bramHS dat stukje was sowieso erg uitdagend om een beetje goed te krijgen. Ik vermoed dat ik daar sowieso nog wel wat meer in de mixdown had kunnen winnen. Dat stukje is een soort tribute aan Philip Glass die heel vaak van die melodieën met tegen melodie heeft gecomponeerd.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks