Ultima schreef:
Lekkere plaatjes! Lekker volle intro kick bij Back to the Basics. Climax op 2.50 knalt er ook lekker in. Verder geen opmerkingen. Top!
Straightforward heeft behoorlijk wat sounds design tijd in beslag genomen denk ik zo. Vet man die scheurende synth. Kan aan mijn monitors liggen, maar ik heb het idee dat de kick in deze plaat een beetje ondersneeuwt als je het vergelijkt met back to the basics. Door het synth geweld (klinkt behoorlijk druk) lijkt de kick niet helemaal door de mix heen te komen.
Thanks voor de feedback man.
Nee, dat klopt zeker wel @ Straightforward. Ik blijf het nog steeds een uitdaging vinden een goeie balans te vinden tussen melodie en kick. De kick moet eigenlijk wel op de voorgrond zijn. Ik heb bij oudere releases juist weer gehad dat de kick wel goed doorkwam, maar de melodie het weer net niet was qua ligging.
Achteraf gezien vind ik Straightforward ook best wel hol klinken in de climax. zeker in vergelijking met BttB.
Ik vind het erg moeilijk om platen los te laten, maar ik wil ook weer verder met nieuwe muziek, dus ga ik met de volgende plaat nog beter mn best doen de juiste balans te vinden. Ik ben allang blij dat die midintro zo goed is gelukt.