Related topics
Active topics in Gratis tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
LHardtraxxer
- 225 posts member since 2014
- last seen May 2018
late reactie, maar vette track myron
meteen gedownload en op mijn telefoon gezet
meteen gedownload en op mijn telefoon gezet
Lekker man! Kwam het origineel toevallig vorige week ook tegen en dacht met deze vocal moet een hardstyle plaat gemaakt worden. Is je goed gelukt.
Klinkt weer prima, maar ik vind dat je toch wel eens een keer met nieuwe sounds mag komen. Steeds hetzelfde trucje nu. 
Mee eens.Zygoma wrote:Klinkt weer prima, maar ik vind dat je toch wel eens een keer met nieuwe sounds mag komen. Steeds hetzelfde trucje nu.
Nieuwe leadsynths, nieuwe plucks, nieuwe pads. Kwaliteit > Kwantiteit.
Het hoeft niet, het is alleen een voorstel. Je weet ook dat ik het al sinds het begin zeg
Het hoeft niet, het is alleen een voorstel. Je weet ook dat ik het al sinds het begin zeg
Het was opbouwende kritiek hoor, je hoeft niet zo op je teentjes getrapt te zijnDigitalEarthquake wrote:Nieuwe sounds? Zoals?
Zygoma nenenenenenee xD zo bedoelde ik het niet.
Ik zocht naar wat meer specifiekers dan alleen 'nieuwe sounds' snappiee?
Het meeste van wat ik maak is totaal anders dan dat wat ik release tho 
Vaak is het bijna niet eens Hardstyle te noemen.
Vaak is het bijna niet eens Hardstyle te noemen.
Knul, wat is jouw probleem? Als je niet tegen andermans mening kan moet je je tracks hier niet posten.DigitalEarthquake wrote:Zygoma nenenenenenee xD
Zie hier:DigitalEarthquake wrote:Zygoma nenenenenenee xD zo bedoelde ik het niet.
The Venator wrote:Nieuwe leadsynths, nieuwe plucks, nieuwe pads. Kwaliteit > Kwantiteit.
-
LHardtraxxer
- last seen May 2018
Zygoma wrote:Het was opbouwende kritiek hoor, je hoeft niet zo op je teentjes getrapt te zijnDigitalEarthquake wrote:Nieuwe sounds? Zoals?
Hij vraagt toch gewoon netjes?
-
BHardtraxxer
- 191 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Re-amp wrote:Hij vraagt toch gewoon netjes?
Zygoma nogmaals, ik vroeg gewoon normaal (naar mijn mening) wat je precies bedoelde met nieuwe sounds.
'Nieuwe sounds' ligt noggal heel breed, dus ik vroeg me daarbij af of je iets heel specifieks in gedachten had, of juist wel heel breed alle sounds.
'Nieuwe sounds' ligt noggal heel breed, dus ik vroeg me daarbij af of je iets heel specifieks in gedachten had, of juist wel heel breed alle sounds.
Even los van alles wat hierboven staat. Jij weet in principe best wat Bas en ik bedoelen met 'nieuwe sounds' we hebben het er namelijk al veel vaker over gehad.DigitalEarthquake wrote:Zygoma nogmaals, ik vroeg gewoon normaal (naar mijn mening) wat je precies bedoelde met nieuwe sounds.
Niet om op de man te spelen, maar je houdt je nu best van de domme.
Conclusie: prima dat je niks nieuws wilt proberen. Dat is je eigen keuze, maar als je serieus bezig wilt zijn en naam wilt maken (volgens mij wil je dat best wel, en dat lukt tot op een zekere hoogte ook) zal je toch eens om je heen moeten kijken en met meerdere 'experimentele' dingen komen.
Maar ik bemoei niet.
Wat ik al eerder zei, het meeste wat ik maak bereikt het internet niet.
Last edited by DigitalEarthquake on 05 Dec 2015 18:24, edited 1 time in total.
Nou, bij deze. Post eens iets dan. Ben wel benieuwd.DigitalEarthquake wrote:Wat ik eerder zei, het meeste maak bereikt het internet niet.
-
DHardtraxxer
- 64 posts member since 2014
- last seen Sep 2019
Gewoon weer een vette track! 
-
LHardtraxxer
- last seen May 2018
Jeetje wat een drama weer.

Zodra ik tevreden ben met het resultaat zal ik dat inderdaad doen ja.The Venator wrote:Nou, bij deze. Post eens iets dan. Ben wel benieuwd.DigitalEarthquake wrote:Wat ik eerder zei, het meeste maak bereikt het internet niet.
Als iedereen iets zou posten zodra hij/zij tevreden erover was, zouden we nooit een producers corner hebbenDigitalEarthquake wrote:Zodra ik tevreden ben met het resultaat zal ik dat inderdaad doen ja.The Venator wrote:Nou, bij deze. Post eens iets dan. Ben wel benieuwd.DigitalEarthquake wrote:Wat ik eerder zei, het meeste maak bereikt het internet niet.