Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
V
Hardtraxxer
67 posts member since 2014
last seen Feb 2017
Hallo allemaal,

Ik eindelijk eens een track volledig afgemaakt. Deze is ook meteen gratis te download.

View on SoundCloud

Als jullie tips hebben waar ik eventueel op moet letten voor een volgende track dan hoor ik dat graag :)
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Leuke melodie, wel een beetje "oldschool" ^^
De kick heeft echter wel wat werk nodig, de tail loopt iets te lang door naar mijn idee.
Verder een leuk concept! :thumbup:
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Dank je wel :) Ja klopt het is een beetje oldschool, probeer mijn sounddesign steeds te verbeteren. Ben ongeveer 7 maanden serieus bezig met het produceren.

Ik zal de kick meer aandacht geven, en deze verder uitwerken!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Lekkere melo! Kick idd nog wat werk nodig en de mid intro mag wat voller met FX'jes enzo. Maar erg leuke track hoor!:)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Punchrolls :D lekker
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
@DJ_TIM en @The Venator

Dank jullie wel :D

Ik weet niet of een edit versie handig is, maar ik zit er over na te denken om een edit versie te maken waarbij de kick en de mid-intro verbeterd zijn.

Handig of zo laten en bij de volgende track meer aandacht aangeven aan die puntjes hierboven?

Ik hoor het graag :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Doe maar bij de volgende track, lijkt me het beste qua ontwikkeling.
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Oke! Dan ga ik aan een volgende track werken :)

Bedankt!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
The Venator wrote:Doe maar bij de volgende track, lijkt me het beste qua ontwikkeling.
Dit.

De eerste tijd dat je produceert maak je nooit een perfecte track, er zijn altijd dingen die beter kunnen. Meenemen naar de volgende track anders blijf je maar steken. En als je deze melo en alles heel vet vind kun je natuurlijk altijd over een tijd als je productieskills veel beter zijn nog een edit maken maar voor nu zou ik gewoon zeggen, feedback meenemen en volgende track bouwen.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
DJ_Tim wrote:Lekkere melo! Kick idd nog wat werk nodig en de mid intro mag wat voller met FX'jes enzo. Maar erg leuke track hoor!:)
Dit :)
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
@Mitzinator

Dankjewel :)!

@DJ_Tim

Bedankt! Je hebt inderdaad gelijk, ik ga alle feedback meenemen naar een volgende track. Deze track zal ik dan tonen in het desbetreffende topic; Eigen Producties (Test/Snippets).