Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 00:37 
 
Hardtraxxer

Hallo allemaal,

Ik eindelijk eens een track volledig afgemaakt. Deze is ook meteen gratis te download.



Als jullie tips hebben waar ik eventueel op moet letten voor een volgende track dan hoor ik dat graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke melodie, wel een beetje "oldschool" ^^
De kick heeft echter wel wat werk nodig, de tail loopt iets te lang door naar mijn idee.
Verder een leuk concept! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:48 
 
Hardtraxxer

Dank je wel :) Ja klopt het is een beetje oldschool, probeer mijn sounddesign steeds te verbeteren. Ben ongeveer 7 maanden serieus bezig met het produceren.

Ik zal de kick meer aandacht geven, en deze verder uitwerken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:20 
 
Hardtraxx Elite

Lekkere melo! Kick idd nog wat werk nodig en de mid intro mag wat voller met FX'jes enzo. Maar erg leuke track hoor!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 21:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Punchrolls :D lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 11:34 
 
Hardtraxxer

@DJ_TIM en @The Venator

Dank jullie wel :D

Ik weet niet of een edit versie handig is, maar ik zit er over na te denken om een edit versie te maken waarbij de kick en de mid-intro verbeterd zijn.

Handig of zo laten en bij de volgende track meer aandacht aangeven aan die puntjes hierboven?

Ik hoor het graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doe maar bij de volgende track, lijkt me het beste qua ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:08 
 
Hardtraxxer

Oke! Dan ga ik aan een volgende track werken :)

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:41 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Doe maar bij de volgende track, lijkt me het beste qua ontwikkeling.

Dit.

De eerste tijd dat je produceert maak je nooit een perfecte track, er zijn altijd dingen die beter kunnen. Meenemen naar de volgende track anders blijf je maar steken. En als je deze melo en alles heel vet vind kun je natuurlijk altijd over een tijd als je productieskills veel beter zijn nog een edit maken maar voor nu zou ik gewoon zeggen, feedback meenemen en volgende track bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:58 
 
Hardtraxx Crew

DJ_Tim schreef:
Lekkere melo! Kick idd nog wat werk nodig en de mid intro mag wat voller met FX'jes enzo. Maar erg leuke track hoor!:)

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 12:18 
 
Hardtraxxer

@Mitzinator

Dankjewel :)!

@DJ_Tim

Bedankt! Je hebt inderdaad gelijk, ik ga alle feedback meenemen naar een volgende track. Deze track zal ik dan tonen in het desbetreffende topic; Eigen Producties (Test/Snippets).
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks