Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 00:54 
 
Hardtraxxer

Hallo allemaal,

hierbij m'n remix van Zygoma - Fall Silently :) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:39 
 

ik vind die kick zo geweldig, ik kan hem zo achterlijk hard zetten en vervormen of clippen? totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:46 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
ik vind die kick zo geweldig, ik kan hem zo achterlijk hard zetten en vervormen of clippen? totaal niet


Is dat positief :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 18:54 
 

Vincent227 schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik vind die kick zo geweldig, ik kan hem zo achterlijk hard zetten en vervormen of clippen? totaal niet


Is dat positief :$ ?


ik vind van wel, ik heb er vaak last van dat de melodie te zacht is en als ik de track harder ga zetten dat de kick gaat kutten en dat heeft deze dan weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 19:52 
 
Hardtraxx Crew

Waarom staat ie bij gratis tracks als ie niet te downloaden is? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:28 
 
Hardtraxxer

@jeffrey2107
Oke :) Heel erg bedankt voor je compliment! ^^

@Mitzinator

Ik heb het gefixed, ik dacht dat ik namelijk deze optie al had aangezet, tijdens het uploaden :oh: Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Vind de kick op z'n 'mainpitch' (noem t maar ff zo) echt heerlijk klinken. Maar zodra die gaat pitchen lijkt hij iets te verliezen in zijn karakter dat hij op de mainpitch heeft. Persoonlijk vind ik deze kick denk ik het beste klinken als hij niet pitched :).

Alles klinkt verder prima :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 01:34 
 
Hardtraxxer

M Unic schreef:
Vind de kick op z'n 'mainpitch' (noem t maar ff zo) echt heerlijk klinken. Maar zodra die gaat pitchen lijkt hij iets te verliezen in zijn karakter dat hij op de mainpitch heeft. Persoonlijk vind ik deze kick denk ik het beste klinken als hij niet pitched :).

Alles klinkt verder prima :) !


Dankjewel man! :) Ik werk dagelijks aan me kick, om hem te verbeteren! Dus ik zal verder gaan met tweaken!

Nogmaals bedankt!
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks