Is het geen troll dan?Hardphonic wrote:Het leukste is ook gewoon dat ik die gasten persoonlijk ken, echt 2 grote kneusjes...
Related topics
Active topics in Gratis tracks
Moderators
@Zygoma, nee ze proberen het serieus, maarja falen doen ze ook serieus xD
@ViruzVerneukerz Menneke, ik bouw eerst fatsoenlijke tracks, zonder geripte kicks. En ik zou me sowieso niet aansluiten bij een B-label...
@ViruzVerneukerz Menneke, ik bouw eerst fatsoenlijke tracks, zonder geripte kicks. En ik zou me sowieso niet aansluiten bij een B-label...
-
VHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2012
- last seen Jul 2024
Het nummer wat uitgaat komen is ook een 'fatsoenlijke' track en zeker niet op een B-label.
Alsjeblieft niet, hij is te grappigCruelty wrote:Ban deze mongool of zo.ViruzTweakerz wrote:@Cruelty don't be so cruel, deze track komt duidelijk ook niet uit op een label, maar een andere die al klaar ligt wel. Meer nieuws volgt.
@Hardphonic ik zie jou nog niet bij een label zitten wel?
Hij mag het nog niet zeggen..

Last edited by Chaze on 28 Mar 2012 20:46, edited 1 time in total.
Net als alle tracks in dit topique zeker?ViruzTweakerz wrote:Het nummer wat uitgaat komen is ook een 'fatsoenlijke' track en zeker niet op een B-label.
Hahaha, MusiQ EnchancherZ stijlZygoma wrote:Net als alle tracks in dit topique zeker?ViruzTweakerz wrote:Het nummer wat uitgaat komen is ook een 'fatsoenlijke' track en zeker niet op een B-label.
Nee, die pitchen hun kicks niet hoog genoegHardphonic wrote:Hahaha, MusiQ EnchancherZ stijlZygoma wrote:Net als alle tracks in dit topique zeker?ViruzTweakerz wrote:Het nummer wat uitgaat komen is ook een 'fatsoenlijke' track en zeker niet op een B-label.
Nee daarom wilden ze natuurlijk geen collab, die kicks gaan te laag...
Op een positieve weize? Lijkt me erg sterk...ViruzTweakerz wrote:Wacht maar, je zal versteld staan van onze full track op het label
-
S
Worden hier nou 2 accounts vertegenwoordigd door dezelfde persoon?
Last edited by stefaneke on 28 Mar 2012 20:54, edited 1 time in total.
Whahaha check die pitchkick danThe Indicator wrote:Onze vriend heeft zelfs een nieuwe track! Te vinden op zijn Soundcloud!! Enjoy!
Edit: View on SoundCloud
Denk dat jullie het wel kunnen waarderen!
-
A
ff dimmen, broekpoeperCruelty wrote:Rooie, zeg dan welk label of post dan. SpastViruzTweakerz wrote:Het nummer wat uitgaat komen is ook een 'fatsoenlijke' track en zeker niet op een B-label.
Overduidelijk dat dit een troll is. Kom op man
-
S
Wedden van niet?Almighty wrote:Overduidelijk dat dit een troll is. Kom op man

-
A
/Case closed
IB4TL
IB4TL
Trololo,
eigenlijk is er nog iemand bij betrokken die de tracks daadwerkelijk bouwt
eigenlijk is er nog iemand bij betrokken die de tracks daadwerkelijk bouwt
Lag er aardig dik bovenop hoorHardphonic wrote:Trololo
Het moet natuurlijk wel goed gedaan worden 
Desalniettemin heb ik me kostelijk vermaakt om die kicks 
Ben je trouwens ook de man achter de MusiQ EnhancerZzZ of is dat iemand anders?
Nee die ben ik niet (jammer genoeg)Zygoma wrote:Desalniettemin heb ik me kostelijk vermaakt om die kicks
Wat is de beste manier om hardtraxx te kutten, pitchkicks, daarom de overdreven kicks
-
A
En jij bent mooi in het ootje genomen, tot schelden aan toe. ZieligertCruelty wrote:Troll van Hardphonic
Ja dat schelden vond ik ook wel iets té, maar goedAlmighty wrote:En jij bent mooi in het ootje genomen, tot schelden aan toe. ZieligertCruelty wrote:Troll van Hardphonic
Almighty jij was trouwens wel één van de weinige die het echt door had :p
-
A
Kan toch ook niet anders, hehe 
Vond m serieus best lekker hoor 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025