Nou ik vind hem wel lekker, en mensen bounzen erop... 
Cool story broViruzTweakerz wrote:Nou ik vind hem wel lekker, en mensen bounzen erop...
Cool story broViruzTweakerz wrote:Nou ik vind hem wel lekker, en mensen bounzen erop...
ViruzTweakerz wrote:bounzen
Mag je wel zeggen welk labelViruzTweakerz wrote:We zijn 17 en 18 en al bij een label, we mogen zoals gezegd nog niet te veel zeggen, maar deze geven we gratis weg na lang werk
Energie Label AMrBunni wrote:Mag je wel zeggen welk labelViruzTweakerz wrote:We zijn 17 en 18 en al bij een label, we mogen zoals gezegd nog niet te veel zeggen, maar deze geven we gratis weg na lang werk?
Bart0ving wrote:Denk eerder energie label G. De zooi die uit m'n speakers komt kan nooit goed zijn voor het milieu
Dat klopt, maar het heeft denk ik ook niet veel energie gekost.Bart0ving wrote:Denk eerder energie label G. De zooi die uit m'n speakers komt kan nooit goed zijn voor het milieu
The Indicator wrote:Onze vriend heeft zelfs een nieuwe track! Te vinden op zijn Soundcloud!! Enjoy!
Edit: View on SoundCloud
Denk dat jullie het wel kunnen waarderen!
The Indicator wrote:Onze vriend heeft zelfs een nieuwe track! Te vinden op zijn Soundcloud!! Enjoy!
W0uT3R wrote:Die kicks klinken alsof je een aan een elastiekje trekt op vershillende lengtes..

Haaaaaa! Scherp!Cruelty wrote:Doen jullie nog een collab met MusiQ EnhancherZ? Daar kijk ik echt naar uit.
Nee wij zijn duidelijk van hoger niveau. Een stuk rauwer.Cruelty wrote:Doen jullie nog een collab met MusiQ EnhancherZ? Daar kijk ik echt naar uit.