2 bout tracks + een lelijke cover,, snap wel waarom die ze vrij weg geeft 
Related topics
- View the latest post: Zatox - Opera
- View the latest post: Clockartz - Phantom Of The Opera (DLM015)
- View the latest post: Revelation - The River Of Sorrow (11-03-2017, Zalencentrum Opera, Den Haag)
- View the latest post: Revelation (10-12-2016 Zalencentrum Opera Den Haag , hardstyle/raw hardstyle)
- View the latest post: The Sickest Squad - Opera Prima
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Opera is een vette plaat op de trommelvliesverneukende pitchkicks na. The Legend vind ik eigenlijk een hele vette plaat. Geen overdreven pitchkicks en een vette melodie. Gewoon een hele dikke mainstream track.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Opera dikke track, Legend nog wat vaker luisteren, vind 'm niet slecht klinken.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wat een gezeik weer zeg download ze, luister ze en delete het dan als je het niks vind het is gratis.. kan van Opera wel genieten die Anthem is wel minder.
Leuke platen, vooral die reversed bass in The Legend is vet! die hoge kick in Opera is wel wat minder helaas.
wootum wrote:die kicks in de climax van Opera zijn echt spuuglelijk en The Legend is echt verrekte saai
Dit! echt zatox ;( begint net op the prophet te lijken
ook heel laag aan het vallen ...
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
In 't andere topic staat dat The legend een anthem is maar dat zal toch niet die anthem zijn waar die het over had?
zwaar overdrevenInsaneJunkie wrote:wootum wrote:die kicks in de climax van Opera zijn echt spuuglelijk en The Legend is echt verrekte saai
Dit! echt zatox ;( begint net op the prophet te lijken
ook heel laag aan het vallen ...
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Kwestie van tijd... Hij moet in ieder geval wel spoedig met nieuwe sounds op de proppen komen.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ben ik het wel mee eens. Of die er vervolgens lang over doet of kort maakt mij niet uit zolang het maar goede sounds oplevert maar hij mag wel vernieuwen ja. Misschien wat meer collabs doen. Kan die weer inspiratie krijgenBart0ving wrote:Kwestie van tijd... Hij moet in ieder geval wel spoedig met nieuwe sounds op de proppen komen.
The Legend vind ik echt niks aan.
Opera daarentegen, wel een oké plaatje!
Jammer van die veel te hoge pitchkicks maar verder zeker niet verkeerd.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
precies dit opera is wel lekker om een keertje op te zetten.Guido wrote:The Legend vind ik echt niks aan.
The legend wil ik niks mee te maken hebben
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
opera! 
CyrilHS wrote:Opera : Vet nummertje! Mooie opbouw enzo.
The Legend : Niet zo heel veel aan.
Opera
Ja lekker!
Moet meteen weer terug denken aan BLACK..
Ja lekker!
Moet meteen weer terug denken aan BLACK..
-
MHardtraxxer
- 52 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Niet zo veel aan, allebei niet.
-
I
Echt 3x niks! Zatox is al een tijd van mn favorieten lijst af en met dit soort troep gaat hij er ook nog lang niet terug opkomen 
-
A
The Legend vind ik nog best leuk
The Legend doet me echt helemaal niks.
Opera is best een leuk plaatje, maar die (ja daar gaan we weer) afgrijselijke pitch kicks...
Opera is best een leuk plaatje, maar die (ja daar gaan we weer) afgrijselijke pitch kicks...
Zelf vind de plaatjes niet speciaal maar ze gaan wel mee 
Heeft Zatox trouwens echt niet door hoe hard de melodie van Opera 'gestolen' is ?
Critical mass - Burning love(D-Block & S-te-Fan rmx)
Heeft Zatox trouwens echt niet door hoe hard de melodie van Opera 'gestolen' is ?
Critical mass - Burning love(D-Block & S-te-Fan rmx)
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
En dat is erg jammer, want de sfeer in de climax is wel goed.G1LL wrote:
Zatox moet terug naar z'n oude sound zoals Poltergeist.....
-
A
Zippy is koning, niet hatenDaBerry wrote:Nog gewoner dan zippy? Leg uitSocial Disorder wrote:Wellicht handiger om hem als gewone link te zetten. En niet als zippy
Tegenwoordig betekent "een collab doen" ongeveer hetzelfde als "elkaars soundbank delen en ook nog ff een nummertje maken", dus doe maar nietemmerick wrote:Misschien wat meer collabs doen. Kan die weer inspiratie krijgen
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Lol, ik haat niet, ik vraag me alleen af wat ie bedoeldAlmighty wrote:Zippy is koning, niet hatenDaBerry wrote:Nog gewoner dan zippy? Leg uitSocial Disorder wrote:Wellicht handiger om hem als gewone link te zetten. En niet als zippy