Lekkere track. 
Related topics
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (Kronos Remix) (UNITE073)
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (?)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out (GBD540)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out
- View the latest post: The Straikerz - Check This Out (GBD412)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Met een beetje een normale kick er onder had dit nog wel een leuke plaat kunnen zijn.
Break is vet en anti best lekker maar hadden wat hadere kicks onder gemogen, was hij wellicht beter geweest 
Intro kut kick, break te lang en saaaaaai, hoe de climax in komt vind ik dan wel weer lekker maar in z'n geheel niks bijzonders.
kut intro kick, daarna is ie wel vet.
Ik krijg alleen wel pijn in mn oren van de hoeveelheid bass in die kick, is bij Brutal ook al
Maar het zal wel aan mn monitoren liggen
Ik krijg alleen wel pijn in mn oren van de hoeveelheid bass in die kick, is bij Brutal ook al
Lekker nummer van Zatox, alleen klinkt de bass in de kick wel redelijk overgemoduleerd
Hier had dus juist een goede euforische track van gemaakt kunnen worden, met die break. Nu krijg je een Just Begun climax met waardeloze pwoap-kicks (niet van het nummer Pwoap
).
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Heel tof nummer, en aparte kicks, eens wat anders. 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Intro kick gaat volgens mij best leuk live
Lekker funky
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
topplaatje als je het mij vraagt
klonk zaterdag live erg lekker bij XXlerator Raw 
Pfftt, eerste release op Italian Hardstyle was toch veel beter dan dit hoor.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Ligt niet aan jouw monitorenDelt-A wrote:kut intro kick, daarna is ie wel vet.
Ik krijg alleen wel pijn in mn oren van de hoeveelheid bass in die kick, is bij Brutal ook alMaar het zal wel aan mn monitoren liggen
Prima plaatje, had hier graag een Euphoric Mix bij gezien, veel te halen uit deze vocals en melodielijn
Blij dat Zatox weer bergopwaarts gaat
Vette plaat
. Heerlijke energiek!
Dat iedereen hier zo lyrisch over is, vind eigenlijk alleen de vocals leuk.
EenschMaestro N wrote:Dat iedereen hier zo lyrisch over is, vind eigenlijk alleen de vocals leuk.
Is het vreemd dat ik de break het vetst vind?
De plaat komt slapper over dan een theelepel Brinta met 400ml melk, al moet het natuurlijk weer hard overkomen, wat het dus totaal níét is..
Vet hoor
Hoor dit liever dan wat er in 2012 allemaal uit gekomen is
Climax doet wat denken aan Just Begun, maar vind hem toch best vetjes
Is ook een van zijn beste releases als je het mij vraagt.Merlijn wrote:Pfftt, eerste release op Italian Hardstyle was toch veel beter dan dit hoor.
-
LHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2013
- last seen Dec 2021
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Wat is dat unite records dan ineens? En Italian dan? Wat gebeurd er nu met dat dan? 
OT Goed nummer, alleen wel een beetje ééntonig, en de mid intro is meer Pop dan raw
Climax daarintegen is fijn, als de mid intro nou de climax was en Zatox voor de climax iets anders had gedaan ... 
OT Goed nummer, alleen wel een beetje ééntonig, en de mid intro is meer Pop dan raw
BuzzLightyear wrote:De plaat komt slapper over dan een theelepel Brinta met 400ml melk
Dat is het nieuwe label van Zatox, check even het wist-je-dat topic, daar staat er meer overThew wrote:Wat is dat unite records dan ineens? En Italian dan? Wat gebeurd er nu met dat dan?