Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Als je zegt dat alles door Toneshifterz is gemaakt zou je het ook zo geloven. Alleen de kick is zany


Kicks vallen nogal tegen :P Vooral die van Destiny en Life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar Lyst z'm review.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu op school, thuis maar even luisteren :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een slaapverwekkend album :yawn:
Alleen Dikke Vette Bassplaat is vet maar die is overplayed als een gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

krijg je gelijk alle fulls als je doneert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:54 
 

Destiny klinkt goed...
Break Away (toneshifterz remix) is wel een verbetering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@gangster Ja maar je moet ze wel downloaden en dat schijnt nogal beroerd te werken.
Chris Two schreef:
Destiny klinkt goed...
Break Away (toneshifterz remix) is wel een verbetering!

Destiny wel mee eens.
Maar break away is echt een regelrechte verkrachting van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

32% van de Full download, 8kbs nu, nog maar 8 uur! nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
32% van de Full download, 8kbs nu, nog maar 8 uur! nice :D

Gebruik gewoon torrent? Ik had het binnen 2 minuten binnen

Echt raar dat Zazafront - Bassplaat erop staat trouwens, past totaal niet in het plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

nou heb is geluisterd, had er toch heel veel meer verwacht als ik die previews zo hoorde, underwater veruit het beste, sadness, world belongs to you en die met code black zijn ook nog leuk, de rest is zo standaard fusion alst maar kan, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nightmare into reality is zo geniaal :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:00 
 

Henk-Jan schreef:
@gangster Ja maar je moet ze wel downloaden en dat schijnt nogal beroerd te werken.
Chris Two schreef:
Destiny klinkt goed...
Break Away (toneshifterz remix) is wel een verbetering!

Destiny wel mee eens.
Maar break away is echt een regelrechte verkrachting van het origineel.


Ik was geen fan van Break Away sinds begin, deze kan ik wat meer waarderen...

Silence of Darkness :drool:
Black sun... damn..... :thumbsup: net als victims of the same world...

Prima aankoop... goede tracks ertussen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

01. Zany - World Belongs To You 6
Deze track begint met cheesy DV8 vocals, de intro is niet echt bijzonder en is vrij kort, ja het zijn niet de volledige tracks ik weet het, maar de breaks zijn altijd wel de volledige lengte, wat mij betreft kunnen ze beter die inkorten of gewoon afschaffen. Op zich een aardig melodietje, doet mij een beetje denken aan Adagio for Strings. Hoge pitchkicks zijn voor mij altijd storend, dus nu ook weer, voor de rest zijn de kicks wel te doen, er zit een redelijke punch, laag gaat wellicht iets te lang door. Het zijn de vocals die deze track voor mij tot een gimmick maken, helaas.

02. Zany - Destiny 6
Intro zit een goede drive in met wat aardige acid. Vervolgens volgt er een kort vocal stukje, wat in tegenstelling tot de vorige track niet echt storend is, daarna volgt een melodie die niet echt bij de stijl van de intro past, maar die past zich aan zodra de kicks erin komen. Maar de kicks, jezus, ik zou haast denken dat ik naar The Prophet zit te luisteren, enorme wall-of-bass. :x :thumbdown: Melodie luistert nu overigens wel goed weg. Met fatsoenlijke kicks had deze track een dikke ruim voldoende kunnen halen, nu is het een voldoendetje.

03. Zany - Underwater 8
Ik moet zeggen ik heb deze track nu een aantal keer gehoord en in het begin kwam deze track op een of andere manier niet op mij over, maar na mate de kwaliteit van de samples (en nu de daadwerkelijke track) beter werd greep deze track mij meer en meer aan. Ik hoor het onderwater thema hier niet echt, niet dat dat er wat toe doet, maar een aantal mensen hoorden dat er wel duidelijk in. Ik vind het een verfrissende track die prima ergens aan het begin van een hardtrance set zou passen, met een melodie die erg goed blijft hangen. Als ik kritisch moet zijn, dan vind ik de sidechain melodie niet zo heel bijzonder, maar die combineert later wel leuk met de originele melodie, dus wat dat betreft past het wel weer. Het had ook zo een track op Therabyte kunnen zijn.

04. Zany & DV8 - Break Away (Toneshifterz Remix) 4.5
Deze track begint net als het origineel met het gezang van DV8, twee dingen waar ik niet van houdt. De kicks zijn me veel te bouncy, de geluiden in de midintro zijn schel en liggen niet lekker in het gehoor. Dan volgt er een break met weer dat gezang van DV8, als ik een remix van dergelijke tracks zou maken was dat het eerste wat ik eruit zou halen. :P FX kicks voor de climax begint klinken eerlijk gezegd nergens naar. Melodie mist iedere vorm van energie, maar goed ik hoef er niet lang naar te luisteren want de pitchkicks laten mij vooruit spoelen. Vooral die ladders :sick: , naja dan volgt de midintro weer. Nee deze track heeft niets positiefs.

05. Zany - Silence of Darkness 6
Kicks in de intro kraken me net iets teveel. Het moet allemaal heel hard doen voorkomen, maar een simpele early kick is in mijn ogen al harder. Melodie heeft een Pirates of the Carribean gehalte, maar dat past wel goed bij de vocals, die ook goed bij deze track passen. Nu deze kicks ook nog beginnen te pitchen zijn ze helemaal niet meer luisterbaar, alsof er iemand in je oren zit te blazen... De inleidende melodieën doen met trouwens denken aan een oudere Zany/Fusion track. Op de kicks na is dit wel een lekkere track, helaas zijn kicks voor mij de basis van een track.

06. Zany - Nightmare Into Reality 7.5
Geloof het of niet, ik vind de kicks in deze intro harder dan die uit de vorige track en nee het zijn niet enorm harde kicks. Maar wel lekker diepe kicks met een reverse die een goede drive aan deze track meegeeft. Beste midintro van alle tracks tot nu toe. Dan volgen er van die heerlijke fruxaq screeches die van zichzelf een hoop energie aan een track meegeven. Dat wetende vraag ik me af hoe je er zulke kicks onder kunt plaatsen, alle energie is in een klap weg.. De kicks die erna volgen zijn wel lekker stevig, maar passen ook niet bij deze screeches, hier houdt het helaas wel op, omdat het een radio edit is.

07. Zany & Toneshifterz feat. Rachel Kramer - Rebourne 6.5
Melodie in de midintro doet me denken aan een versnelde versie van Wildstylez - Timeless, vervolgens begint er weer een te zingen, bespaar je de moeite, het voegt niets aan deze track toe, je zorgt er alleen maar voor dat ik de rest minder goed kan horen. Melodie is op zich best sterk, kicks zijn nog wel te doen. Gelukkig pitchen ze niet omhoog. Bij de tweede melodie verdwijnt een deel van de energie, wat de spanningsboog van deze track niet ten goede komt.

08. Zany - Sadness 7
Het lijkt erop dat de kicks me in vrijwel iedere track tegenvallen en om wat minder mezelf iedere keer te herhalen, zal ik er over ophouden en meldt ik het wel als er wel goede kicks in een track zitten. Mindintro is een goede combinatie van een slepende synth die je meeneemt en de korte synth die karakter aan de midintro meegeeft. Ook deze track heeft weer een Adagio For Strings gehalte, nog sterker als de eerdere track. Aan de andere kant heeft het, net zoals Adagio For Strings, wel iets episch. Mooie sirene erdoorheen in de climax, oh wacht het is de eerste maandag van de maand. :P

De rest volgt vanmiddag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mooie sirene erdoorheen in de climax, oh wacht het is de eerste maandag van de maand. :P .

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
01. Zany - World Belongs To You 6
Deze track begint met cheesy DV8 vocals, de intro is niet echt bijzonder en is vrij kort, ja het zijn niet de volledige tracks ik weet het, maar de breaks zijn altijd wel de volledige lengte, wat mij betreft kunnen ze beter die inkorten of gewoon afschaffen. Op zich een aardig melodietje, doet mij een beetje denken aan Adagio for Strings. Hoge pitchkicks zijn voor mij altijd storend, dus nu ook weer, voor de rest zijn de kicks wel te doen, er zit een redelijke punch, laag gaat wellicht iets te lang door. Het zijn de vocals die deze track voor mij tot een gimmick maken, helaas.

02. Zany - Destiny 6
Intro zit een goede drive in met wat aardige acid. Vervolgens volgt er een kort vocal stukje, wat in tegenstelling tot de vorige track niet echt storend is, daarna volgt een melodie die niet echt bij de stijl van de intro past, maar die past zich aan zodra de kicks erin komen. Maar de kicks, jezus, ik zou haast denken dat ik naar The Prophet zit te luisteren, enorme wall-of-bass. :x :thumbdown: Melodie luistert nu overigens wel goed weg. Met fatsoenlijke kicks had deze track een dikke ruim voldoende kunnen halen, nu is het een voldoendetje.

03. Zany - Underwater 8
Ik moet zeggen ik heb deze track nu een aantal keer gehoord en in het begin kwam deze track op een of andere manier niet op mij over, maar na mate de kwaliteit van de samples (en nu de daadwerkelijke track) beter werd greep deze track mij meer en meer aan. Ik hoor het onderwater thema hier niet echt, niet dat dat er wat toe doet, maar een aantal mensen hoorden dat er wel duidelijk in. Ik vind het een verfrissende track die prima ergens aan het begin van een hardtrance set zou passen, met een melodie die erg goed blijft hangen. Als ik kritisch moet zijn, dan vind ik de sidechain melodie niet zo heel bijzonder, maar die combineert later wel leuk met de originele melodie, dus wat dat betreft past het wel weer. Het had ook zo een track op Therabyte kunnen zijn.

04. Zany & DV8 - Break Away (Toneshifterz Remix) 4.5
Deze track begint net als het origineel met het gezang van DV8, twee dingen waar ik niet van houdt. De kicks zijn me veel te bouncy, de geluiden in de midintro zijn schel en liggen niet lekker in het gehoor. Dan volgt er een break met weer dat gezang van DV8, als ik een remix van dergelijke tracks zou maken was dat het eerste wat ik eruit zou halen. :P FX kicks voor de climax begint klinken eerlijk gezegd nergens naar. Melodie mist iedere vorm van energie, maar goed ik hoef er niet lang naar te luisteren want de pitchkicks laten mij vooruit spoelen. Vooral die ladders :sick: , naja dan volgt de midintro weer. Nee deze track heeft niets positiefs.

05. Zany - Silence of Darkness 6
Kicks in de intro kraken me net iets teveel. Het moet allemaal heel hard doen voorkomen, maar een simpele early kick is in mijn ogen al harder. Melodie heeft een Pirates of the Carribean gehalte, maar dat past wel goed bij de vocals, die ook goed bij deze track passen. Nu deze kicks ook nog beginnen te pitchen zijn ze helemaal niet meer luisterbaar, alsof er iemand in je oren zit te blazen... De inleidende melodieën doen met trouwens denken aan een oudere Zany/Fusion track. Op de kicks na is dit wel een lekkere track, helaas zijn kicks voor mij de basis van een track.

06. Zany - Nightmare Into Reality 7.5
Geloof het of niet, ik vind de kicks in deze intro harder dan die uit de vorige track en nee het zijn niet enorm harde kicks. Maar wel lekker diepe kicks met een reverse die een goede drive aan deze track meegeeft. Beste midintro van alle tracks tot nu toe. Dan volgen er van die heerlijke fruxaq screeches die van zichzelf een hoop energie aan een track meegeven. Dat wetende vraag ik me af hoe je er zulke kicks onder kunt plaatsen, alle energie is in een klap weg.. De kicks die erna volgen zijn wel lekker stevig, maar passen ook niet bij deze screeches, hier houdt het helaas wel op, omdat het een radio edit is.

07. Zany & Toneshifterz feat. Rachel Kramer - Rebourne 6.5
Melodie in de midintro doet me denken aan een versnelde versie van Wildstylez - Timeless, vervolgens begint er weer een te zingen, bespaar je de moeite, het voegt niets aan deze track toe, je zorgt er alleen maar voor dat ik de rest minder goed kan horen. Melodie is op zich best sterk, kicks zijn nog wel te doen. Gelukkig pitchen ze niet omhoog. Bij de tweede melodie verdwijnt een deel van de energie, wat de spanningsboog van deze track niet ten goede komt.

08. Zany - Sadness 7
Het lijkt erop dat de kicks me in vrijwel iedere track tegenvallen en om wat minder mezelf iedere keer te herhalen, zal ik er over ophouden en meldt ik het wel als er wel goede kicks in een track zitten. Mindintro is een goede combinatie van een slepende synth die je meeneemt en de korte synth die karakter aan de midintro meegeeft. Ook deze track heeft weer een Adagio For Strings gehalte, nog sterker als de eerdere track. Aan de andere kant heeft het, net zoals Adagio For Strings, wel iets episch. Mooie sirene erdoorheen in de climax, oh wacht het is de eerste maandag van de maand. :P

De rest volgt vanmiddag.


Kan me hier tot nu toe wel in vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mooie sirene erdoorheen in de climax, oh wacht het is de eerste maandag van de maand. :P .

HAHA xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Site ligt er steeds uit bij mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany heeft zijn heilige status bij mij verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Torrent heb je hem in een halve minuut binnen. 7 MB/s.

Dit. http://kat.ph/zany-planet-zany-free-album-t6703675.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gedoneerd, maar download kapt er mee :cry:
Opnieuw doet ie het niet.
Site zal wel platski liggen >.<


Lyst schreef:
Mooie sirene erdoorheen in de climax, oh wacht het is de eerste maandag van de maand. :P .


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Zany heeft zijn heilige status bij mij verloren.

Mwuah hij staat nog steeds erg hoog bij mij, maar vind dit album wel ver onder de maat. :cry:

Nightmare Into Reality
Underwater
Dance
Victims of The Same World
Dikke Vette Bassplaat

Zijn maar 5 tracks die mij echt kunnen boeien, al ben ik DVB al aardig zat na dit festival seizoen. Zonde had op nog wat oudere edits gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver knalt de download eruit, hoe download je hem nu opnieuw (full) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Godver knalt de download eruit, hoe download je hem nu opnieuw (full) :/

Lees een paar posts omhoog?

Edit: Excuses, niet full. Ik las je zin iets te snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit hoor ! Ook chill dat bijna merendeel nog niet hq was. Vind het echt een chill album + ook nog eens free :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WeTransfer linkje voor de liefhebbers mod edit: verwijderd op verzoek van Fusion
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks