Ik doe ook niet mee aan marketingonderzoek, trek hem wel van usenet.
vanaf 1 euro 50Roellos wrote:vanaf 5 euro dacht ik te zien net.Conzpiracy wrote:Kan je ook 1 cent doneren?
vanaf 1 euro 50Roellos wrote:vanaf 5 euro dacht ik te zien net.Conzpiracy wrote:Kan je ook 1 cent doneren?
Yup, 115 kb/sParvuz wrote:Gedoneerd! Maar het downloaden gaat bij mij wel heeeel sloom. Ligt dat aan mijn internet of meer last van?
hoe heb je hem gedownload dan?Lyst wrote:Heb m binnen, eens even luisteren, een aantal tracks heb ik nog nooit van gehoord.
Naar is dat. Sinds we glasvezel hebben ben ik niet meer gewent wat sloom is haha.Grozny wrote:Yup, 115 kb/sParvuz wrote:Gedoneerd! Maar het downloaden gaat bij mij wel heeeel sloom. Ligt dat aan mijn internet of meer last van?
Inderdaad, als ik thuis ben even doneren.Parvuz wrote:Mooi! kan ik in iedergeval vast naar de gratis versie luisteren!
Henk-Jan wrote:mod edit: verzoek van Fusion om te verwijderen
haha ja, gaat echt enorm langzaamp-stylez wrote:23kbs
Die krijg je alleen als je doneertp-stylez wrote:Silence of Darknessm, Black Sun (Toneshifterz track?) & Victims of the Same World
![]()
Maar waar zijn de full's dan?
Zal misschien een uurtje duren willen ook de Fulls online staan!Kepro wrote:Die krijg je alleen als je doneertp-stylez wrote:Silence of Darknessm, Black Sun (Toneshifterz track?) & Victims of the Same World
![]()
Maar waar zijn de full's dan?