Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2011 22:49 
 
Hardtraxxer

Ik ben het zeker wel eens dat er ook een momentje Niet anticlimax in dit nummer mocht want de melodie is te fucking fijn om Niet terug te komen met een goeie kick
Bericht Geplaatst op 31 mei 2011 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waarom staat er "Antiqlimax" op zippyshare?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2011 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat het voor veel mensen moeilijk is om climax als climax te schrijven. Op de ene manier wordt dat q-tje vanzelf getypt :/
Bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima gedaan hoor, :D
Bericht Geplaatst op 02 jun 2011 05:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit nx :/
Die anti vindk net gepast :thumbup:
Echt meesterwerk deze plaat :worship:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2011 18:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bbbbbbbbebebebebeb be be be better Ghold on tied
Bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:47 
 
Hardtraxxer

hahaha die kick loopt zo verschrikkelijk scheef in die qlimax xd
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
hahaha die kick loopt zo verschrikkelijk scheef in die qlimax xd

Auw m'n oren! Zonde... gemiste kans...
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de climax is eigenlijk wel zo goed gemaakt als het kan, wat dus waarschijnlijk betekend dat Wildstylez en Ran-D dit ook wel geprobeerd hebben maar zich realiseerden dat dit geen nummer is voor een goede climax :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wel leuk geprobeerd maar op een goed geluidssysteem klinken de kicks gewoon niet! :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij de anticlimax maar, stukken beter. (
Bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:21 
 
Hardtraxxer

Leuk idee, maar helaas is de uitwerking wat minder. ;)
Bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:03 
 
Hardtraxxer

Sodeju... had m vanmiddag in de auto erop.. Subwoofer knalde er bijna uit (of ik) in die Qlimax.. helaas niet goed uitgewerkt :(
Bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:19 
 
Hardtraxxer

Ruud0305 schreef:
Leuk idee, maar helaas is de uitwerking wat minder. ;)

Dit.
Luister er verder wel graag naar ^^
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat erg dit :/ De kick klopt totaal niet met de rest van de climax. Echt heel jammer, geef mij het origineel met anti-climax maar.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Wat erg dit :/ De kick klopt totaal niet met de rest van de climax. Echt heel jammer, geef mij het origineel met anti-climax maar.

Dit dus
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuke edit.
Maar dit nummer hoort met een dikke anti qlimax. Vind dit juist net op een std hitje lijken :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:34 
 

QlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimax
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dirty Sounds kunnen jullie ook een Let The Anticlimax Stay Edit maken, zou waarschijnlijk net zo nutteloos zijn..
Anticlimax is ie beter :/
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Idee is leuk, uitwerking minder.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
Qlimax

Piep schreef:
dikke anti qlimax.

markextrae schreef:
qlimax

:cry: Aub, druk op Loguit en kom niet meer terug...
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Wous1989 schreef:
Qlimax

Piep schreef:
dikke anti qlimax.

markextrae schreef:
qlimax

:cry: Aub, druk op Loguit en kom niet meer terug...
Bericht Geplaatst op 13 jul 2011 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Wous1989 schreef:
Qlimax

Piep schreef:
dikke anti qlimax.

markextrae schreef:
qlimax

:cry: Aub, druk op Loguit en kom niet meer terug...


Afbeelding

Dit soort opmerkingen moet je zeker maken als ''artiest'' :x
Vooral zo arrogant blijven doen ;-)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 01:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook even een climax edit gemaakt. Ik heb de originele kicks gebruikt en gepitcht op de grondtonen, in tegenstelling tot de Dirty Soundz edit. Alle 2 de anti-climaxen zijn veranderd in gewone climaxen :) .

Je kan hem hier downloaden: http://www20.zippyshare.com/v/34519041/file.html
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 11:01 
 
Hardtraxxer

shuffleking schreef:
Dit soort opmerkingen moet je zeker maken als ''artiest'' :x
Vooral zo arrogant blijven doen ;-)

lekker boeiend, het zijn gewoon idioten.
en what the hell, wie heeft deze titel nou verzonnen.
zoiets hoor je gewoon dit te noemen: Wildstylez & Ran-D- Future Shock (climax edit)
niet dirty sounds fuckz the anticlimax edit >.<
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks