Ik ben het zeker wel eens dat er ook een momentje Niet anticlimax in dit nummer mocht want de melodie is te fucking fijn om Niet terug te komen met een goeie kick
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
waarom staat er "Antiqlimax" op zippyshare?
Omdat het voor veel mensen moeilijk is om climax als climax te schrijven. Op de ene manier wordt dat q-tje vanzelf getypt 
Vind dit nx
Die anti vindk net gepast
Echt meesterwerk deze plaat
Die anti vindk net gepast
Echt meesterwerk deze plaat
bbbbbbbbebebebebeb be be be better Ghold on tied
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
hahaha die kick loopt zo verschrikkelijk scheef in die qlimax 
Auw m'n oren! Zonde... gemiste kans...markextrae wrote:hahaha die kick loopt zo verschrikkelijk scheef in die qlimax
de climax is eigenlijk wel zo goed gemaakt als het kan, wat dus waarschijnlijk betekend dat Wildstylez en Ran-D dit ook wel geprobeerd hebben maar zich realiseerden dat dit geen nummer is voor een goede climax 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wel leuk geprobeerd maar op een goed geluidssysteem klinken de kicks gewoon niet! 
Doe mij de anticlimax maar, stukken beter. (
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Leuk idee, maar helaas is de uitwerking wat minder. 
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Sodeju... had m vanmiddag in de auto erop.. Subwoofer knalde er bijna uit (of ik) in die Qlimax.. helaas niet goed uitgewerkt 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Dit.Ruud0305 wrote:Leuk idee, maar helaas is de uitwerking wat minder.
Luister er verder wel graag naar
Wat erg dit
De kick klopt totaal niet met de rest van de climax. Echt heel jammer, geef mij het origineel met anti-climax maar.
Dit dusElexz wrote:Wat erg ditDe kick klopt totaal niet met de rest van de climax. Echt heel jammer, geef mij het origineel met anti-climax maar.
leuke edit.
Maar dit nummer hoort met een dikke anti qlimax. Vind dit juist net op een std hitje lijken
Maar dit nummer hoort met een dikke anti qlimax. Vind dit juist net op een std hitje lijken
-
M
QlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimaxQlimax
Dirty Sounds kunnen jullie ook een Let The Anticlimax Stay Edit maken, zou waarschijnlijk net zo nutteloos zijn..
Anticlimax is ie beter
Anticlimax is ie beter
Wous1989 wrote:Qlimax
Piep wrote:dikke anti qlimax.
markextrae wrote:qlimax
Showey wrote:Wous1989 wrote:QlimaxPiep wrote:dikke anti qlimax.markextrae wrote:qlimaxAub, druk op Loguit en kom niet meer terug...
Showey wrote:Wous1989 wrote:QlimaxPiep wrote:dikke anti qlimax.markextrae wrote:qlimaxAub, druk op Loguit en kom niet meer terug...

Dit soort opmerkingen moet je zeker maken als ''artiest''
Vooral zo arrogant blijven doen ;-)
Ik heb zelf ook even een climax edit gemaakt. Ik heb de originele kicks gebruikt en gepitcht op de grondtonen, in tegenstelling tot de Dirty Soundz edit. Alle 2 de anti-climaxen zijn veranderd in gewone climaxen
.
Je kan hem hier downloaden: http://www20.zippyshare.com/v/34519041/file.html
Je kan hem hier downloaden: http://www20.zippyshare.com/v/34519041/file.html
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
lekker boeiend, het zijn gewoon idioten.shuffleking wrote: Dit soort opmerkingen moet je zeker maken als ''artiest''
Vooral zo arrogant blijven doen ;-)
en what the hell, wie heeft deze titel nou verzonnen.
zoiets hoor je gewoon dit te noemen: Wildstylez & Ran-D- Future Shock (climax edit)
niet dirty sounds fuckz the anticlimax edit