Dat is geen beatmatching, dat is gewoon geen skefe kanarie wezen en op het juiste moment op play drukken 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
idd, beatmatchen het tempo van 2 platen gelijk leggen.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wat een held is deze man, zit weer zo goed in elkaar deze track!
Hij blijft maar pareltjes produceren!
Hij blijft maar pareltjes produceren!
-
BHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen Oct 2011
Wildstylez sowieso al held! 
1e keer luisteren .. mwah , leuk plaatje maar voor de rest..
Paar keer geluisterd.. Heerlijke plaat + Kippevel
Paar keer geluisterd.. Heerlijke plaat + Kippevel
-
N
Jankerts. Het pitchen is dan dus de %'s gelijkzetten, en het beatmatchen is inderdaad de 2 platen op elkaar leggen.
Iedereen snapt wat er bedoelt wordt...
Iedereen snapt wat er bedoelt wordt...
Ik zie een aantal mensen over een anti-climax praten. Volgens mij wordt de term 'anti-climax' een beetje uit zijn verband gerukt. In de eerste climax wordt gewoon het ritme wat anders en komt er een andere synth bij. Ik noem dit totaal geen anti. Een anti-climax gaat vooraf met een melodieuze break en de climax is dan zonder melodie en met een hele andere synth. Vaak is het gewoon hard raggen. Een definitie geven is misschien een beetje lastig, maar dit is in ieder geval geen anti 
Zeer leuk dat hij zorap al free wordt gegeven 
Vette track
Wildstylez
Vette track
Wildstylez
Ging super hard op Q-base!
Lekker op 160 BPM luisteren, komt het nummer het beste uit naar mijn mening!
Super release! (Helemaal dat hij gratis is)
Lekker op 160 BPM luisteren, komt het nummer het beste uit naar mijn mening!
Super release! (Helemaal dat hij gratis is)
Deze is trouwens echt wel vet in te mixen, ondanks dat het een hele saaie intro heeft 
Dit nummer komt alleen tot z'n recht op een goed geluidssysteem. Verder lekker plaatje, hou der wel van. Goede kicks, niet zo hol of zo springerig.
Ik ben verliefd
Jammer van het ontbrekende intro, misschien maar eens een edit maken en daar het outro ook als intro in gebruiken. Maar verder, GEIL.
Jammer van het ontbrekende intro, misschien maar eens een edit maken en daar het outro ook als intro in gebruiken. Maar verder, GEIL.
Zeer makkelijk te doen ja.maarten1410 wrote:Ik ben verliefd![]()
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een lekker sfeertje zit er in deze plaat, geeft me echt een zweverig gevoel. 
Zeer vette gratis release van wildstylez! 
beste producer uit de hardstyle scene
wat een bazen track weer
wat een bazen track weer
De term anticlimax is door de scene in het leven geroepen maar taalkundig gezien totaal niet juist. Een anticlimax is namelijk een stijlfiguur en heeft derhalve betrekking op geschreven tekst en niet op geluid. De betekenis die de scene eraan heeft gegeven is dat er iets onverwachts komt. In dit geval is daar dus wel aan voldaan dus zou je het een anticlimax kunnen noementomac wrote:Ik zie een aantal mensen over een anti-climax praten. Volgens mij wordt de term 'anti-climax' een beetje uit zijn verband gerukt. In de eerste climax wordt gewoon het ritme wat anders en komt er een andere synth bij. Ik noem dit totaal geen anti. Een anti-climax gaat vooraf met een melodieuze break en de climax is dan zonder melodie en met een hele andere synth. Vaak is het gewoon hard raggen. Een definitie geven is misschien een beetje lastig, maar dit is in ieder geval geen anti
De ene anti is de andere anti niet
Hoe noem jij dat stukje in bijvoorbeeld Haunter of the Dark dan?
Gangsterdwerg: dat noem ik gewoon knakevet.TiMOTHYb wrote:De ene anti is de andere anti niet![]()
Kende hem al, heerlijk zweverig gevoel inderdaad! 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
lol hij staat nu ook op zijn youtube...