Maak die I in de titel is ff I, ziet er zo slecht uit nu
Het wachten word heerlijk beloond
Kippevel bij die anti!
Kan ik me inderdaad ook wel aan ergeren.Festuca wrote:Maak die I in de titel is ff I, ziet er zo slecht uit nu
Thanxx manradouan wrote:http://www55.zippyshare.com/v/12334498/file.html
Rechten misschien, plus dat hij nog een gratis track beloofd had van maanden geleden.Zaparaz wrote:Waarom geeft hij deze gratis weg? is 100% releasewaardig, denk dat een hoop van ons deze gewoon hadden gekocht
Waarschijnlijk hierom:Zaparaz wrote:Waarom geeft hij deze gratis weg? is 100% releasewaardig, denk dat een hoop van ons deze gewoon hadden gekocht
Helemaal mee eens! Eindelijk weer eens iets met melodie dat ook ECHT gevoel heeft.Khadber wrote:Heer-lijk! Kon echter nog beter door een iets hardere kick, maar voor de rest het gevoel wat er in zit is super!
Inderdaad. Voor de rest echt geniaal dat ie dit nummer zo snel vrijgeeft. De eerste keer dat deze gedraaid werd was twee weken geleden op Q-Base toch?Gangsterdwerg wrote:Leuke plaat, jammer dat er weer zo'n kinder intro bij zit. Ik snap dat echt niet, je hoeft nauwelijks nog te mixen.
Idd, alleen beatmatchen en hop. Bijna alle tracks zijn zo, zo krijg je helemaal geen vette setsGangsterdwerg wrote:Leuke plaat, jammer dat er weer zo'n kinder intro bij zit. Ik snap dat echt niet, je hoeft nauwelijks nog te mixen.
beatmatchen? je bedoelt even kijken op welk % de andere plaat staat en het vervolgens gelijk zetten? alles is 150.0bpmJolle wrote:Idd, alleen beatmatchen en hop. Bijna alle tracks zijn zo, zo krijg je helemaal geen vette setsGangsterdwerg wrote:Leuke plaat, jammer dat er weer zo'n kinder intro bij zit. Ik snap dat echt niet, je hoeft nauwelijks nog te mixen.
Ja, maar je zult toch echt even de beats moeten matchen zodat ze tegelijkertijd vallen. Anders heb je Du-Dunk in plaats van Dunk.Gangsterdwerg wrote:beatmatchen? je bedoelt even kijken op welk % de andere plaat staat en het vervolgens gelijk zetten? alles is 150.0bpmJolle wrote:Idd, alleen beatmatchen en hop. Bijna alle tracks zijn zo, zo krijg je helemaal geen vette setsGangsterdwerg wrote:Leuke plaat, jammer dat er weer zo'n kinder intro bij zit. Ik snap dat echt niet, je hoeft nauwelijks nog te mixen.