Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een free release zou zonde zijn, want deze plaat verdient gewoon een release op Fusion. Als deze uitkomt zal die denk ik ook nog best wel hoog in de top verkopen op hs.com komen, als ik ik fb zie dat een mainstream lovers helemaal geil werden van deze plaat :P
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een HQ'tje van de nieuwe versie :worship:



Op 47.43
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke vette zwarte held :D
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me nog steeds af wat hier nou zo bijzonder aan is.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat Necropsy me nu toch wel echt enorm tegenvalt zeg! Die kicks.. :/
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Die kicks.. :loving:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
BuzzLightyear schreef:
Die kicks.. :loving:

Kleenex nodig? :D
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Moet zeggen dat Necropsy me nu toch wel echt enorm tegenvalt zeg! Die kicks.. :/


Vind je het gek dit is echt geen HQ !
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
BuzzLightyear schreef:
Moet zeggen dat Necropsy me nu toch wel echt enorm tegenvalt zeg! Die kicks.. :/


Vind je het gek dit is echt geen HQ !


Nee joh, dit is LQ..
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

FA-KING ZIEK NUMMER
(L) (L) :bomb: (L) (L)
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel duidelijk minder dan de eerste versie, ookal kreeg ik echt kippenvel toen de climax erin kwam :D
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fear FM = it gets the ladies wet, the boys hard... Ok... :lol:
Wat een tracklist in die show! :drool: Vind niet zoveel aan de plaat, misschien live wel.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje te langdradig, kicks zijn niet geweldig en ik vond de 1e versie beter.
Live wel gruwelijk vet om te horen.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel teleurgesteld ben :( Kicks hadden wel wat krachtiger gemogen en vind de sfeer toch wel wat achteruit gegaan. Piano stukje is een aantal noten hoger, wat ik ook zonde vind. Zeker als je het met deze versie vergelijkt, die echt onwijs ziek was, is dit gewoon een stuk minder.



Hopen dat ze allebei gereleased worden dan maar :)
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool: Helemaal gek worden op de dansvloer als deze voorbij komt (L)
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 14:33 
 

Wat een klote kicks :')
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm.. Ik weet het nog niet, vind beide versies echt heel ziek! :love: Eerste versie heeft wel wat vettere kicks, klappen er zo heerlijk op. Verder vind ik de tweede versie kwalitatief gezien denk ik wel beter. Van mij mogen ze allebei uitkomen!
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem even geript.

Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wat een klote kicks :')

Dit.

De oude versie :love:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de kicks ook niet echt lekker klinken, veel te hol. Live waarschijnlijk wel gaaf.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Vind de kicks ook niet echt lekker klinken, veel te hol. Live waarschijnlijk wel gaaf.


Live gaan die kicks echt door merg en been,.. bij mij dan :P . Defqon 2012, op 1 na laatste uurtje in de blue :love:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:55 
 
Hardtraxxer

:drool:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Live erg vet :love: .... En ook in MQ :x valt hij goed te beluisteren :P
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die oude versie :love: :love: Pas een keer live hebben mogen meemaken. Ik werd helemaal gek :innocent:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2012 15:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb de nieuwe versie nog niet live mogen aanschouwen (omdat ie hem op Dreamfields niet draaide :mad: ), maar thuis vind ik hem minder klinken dan de oude versie :( Snap niet waarom ie er nou aan moest gaan sleutelen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks